След около 2 месеца по-късно ( 28 Ноември )На сутринта се назакусихме и тръгнахме към училище. По пътя срещнахме едно момченце, което плачеше. Попотахме го какво се е случило и то ни отговори, че негов скъп човек е починал.
Ние се опитахме да го развеселим, заради това го заведохме в парка до вкъщи.
Там се забавлявахме, щуряхме, докато то не ни прегърна. Нямаше как и ние да не го сторим. Тогава ние с Chimi разбрахме какво е да си родител.
Спогледахме се малко и се запитахме един друг.
Попитахме момченцето къде живее и го изпратихме до тях, след това се запътихме към училище.
В училище
В часа по химия, госпожата ни говореше за натрий... дрън дрън дрън дръън...тъй де е директора влезе в стаята. Трябваше да отидем да ни изследват за СПИН.
Тръгнахме към лабораторията. Седнахме на местата и ни вземаха кръв. Дойдоха до мен и когато ми вкарата тъпата игла във вената аз ритнах попогрешка ,,СЪВСЕМ ЛЕКО" Jimin по меките му части при което той изкрещя.
Малко неловка ситуация беше, нооо всичко се оправи. Имаше 2ма 3ма заразени, но ние не бяхме от тях.
В края на процеса на всеки раздадоха по 3 презерватива.
Всичко си ги прибраха, само моите бяха върху чина. Изведнъж гадният Jiminn се появии иии ми ги взе. Отиде в мъжката тоалетна и ги напълни с вода при което после ги сложи под кърпата на госпожата за дъска.
Звънеца би и всички си седнаха на местата. Решавахме нещо си там на дъската ии взе парцала за да изтрие. Тя го забеляза и подскочи.
Човека, който седеше до чина до мен се провикна и каза:
- Октоподдд!!!Този човек беше гж-то ми. Госпожата го накара да ги вземе и да ги спука.
Той отиде до тоалетните и ги остави в мивката.
Края на учебните часове
Директора ни извика в кабинета си. Дори не знаех, защо и мен извика, въпреки това, че не съм направила нищо, нооо явно трябва винаги азе да е замесено някъде, за да може то да си го изкара.
Той ни обясни как тези ,,МОЙ" презервативи са се оказали в тоалетните и се запушили трабите на училището. Щяло да бъде цялото в изпражнения.!!!
И са ме извикали, заради това, че те са били мой. САМО ЗАРАДИ ТОВА.
Така де не си изпратихме много и се прибрахме вкъщи. Легнахме на дивана. Гледахме нещо на телевизора и Chimi седна върху мен и ме прегърна като коала.
Аз му отвърнах и той се надигна. Погледна ме в очите и ми каза, че има предпазни мерки в джоба на дънките си.
Аз си замълчах и той започна да ме събличаа....
-----------------------------------------
Съжалявам за супер огромното закъснение. Тази глава е малко кратка. Надявам се да ви е харесала. ОБИЧАМ ВИИИ.
😙😙😙😍😍😍❤❤❤💙💙💙💚💚💚
ESTÁS LEYENDO
Любовта му към мен
RomanceТук ще ви разкажа как се запознах с Jimin и какво ми се е случило когато съм с него. ЕСТЕСТВЕНО ще има и смутове?. Това което ще пиша тук естествено че не е истина??? Момичето което ми направи тази корица се казва @nymphomin