Дискотеката ?

141 16 1
                                    


  Пристигнахме на дискотеката. Когато влязохме видяхме Jungkook с Алекс и V с някакво друго момиче.

  Не исках да се зачознавам с друго хора, които са приятели на Jungkook. Попитах Jimin дали V е приятел на Jungkook. Той ми отговори, че не са приятели. ChimChim почна да ми разказва много дълга история, че те двамата преди са били най-добри приятели и са се нарекли Vkook, но след това Kookie преспал със сестрата на V и са се скарали. Jungkook го направил нарочно за да изнерви V, заради това, че преди той го изоставил на сред нищото, защото така си поискал. Ииии така днес дори не могат да се погледнат.

  Отидох да се запозная с тях и Jimin ме зграбчи за ръката и ми каза само да съм се целувала с него ще го направи на нищо, заради мен. Той отиде до тоалетната за да си измие ръцете.

  Никога ама никога нама да го направя, защото си го обичкам много, много ама много и не искам той да страда заради мен, пък и знам че и той ме обича, а ако не ме обичаше щеше ли да ме преследва и да ме притисне на стената на женската тоалетна. Тъка де не ми се говори повече.

  Запознахме се, оказа се че имахме много общо, но не ми допадаше. Отидох и аз до тоалетната и заварих как Jimin се целива с някакво русокосо момиче.

  Уж аз не трябваше да се целувам нооооо. Излязох тряснах вратата, той ме чу и дойде при мен одвън на стапалата.

  Плаках с цяла глас. Бях си закрила лижето с ръце и му говорех как ми е разбил сърцето, как не ме обича, как ме мрази, как не разбира от любов, как никога няма и да разбере, просто исках да ме остави на саме.

  Започна да ми говори някакви измишльотини как тя се натиснала в него, как той бил мишената, а не тя.

  Блъснах го и си тръгнах. Вървях по улицата през ноща, а той ме следеше с колата. Караше бавно до мен на улицата и ми говореше същите неща, явно защото не можеше да каже нищо друго.

  - Остави ме, нещастник.
- Няма, аз съм влюбен в теб и те обичам супер много.
- Тогава, защо го направи.-казах аз.
- Тя ме притисна и почна да ме целува, веднага след това аз я блъснах, но тя отново и когато ти влезе ти ни видя и си тръгна.

  Може би малко му вярвах, защото знаех, че никога няма да ми изневери, поради причимата, че ме харесва.

Неустрален разказвач

Ми се прибираше, а Jimin я следеше. Тя се качи в стаята си и почна да плаче. През рев тя викна, че ако вали или гърми той да не идва при нея, а да си остане долу на дивана.

  Чуваше се как тя говореше с най-добрата си приятелка и беше будна до 4:00 часа през ноща, но когато се измори тя заспа.

  Чуваше се как тя говореше с най-добрата си приятелка и беше будна до 4:00 часа през ноща, но когато се измори тя заспа

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Любовта му към менDonde viven las historias. Descúbrelo ahora