Страхливото ми бебче👶

176 13 0
                                    

  Навън валеше и гърмеше. По едно време осетих, че нещо мърда в одеалото ми.

  Отворих си рязко очите изкрещях, защото някакъв човек беше седнал на леглото ми и се опитваше да се промъкне през одеалото ми. Той се обърна и аз казах:

  - Jimineeee. Изплаши ме бе. Защо си тук?
- Ако ти кажа, ще ми се засмееш.- рече той.
- Няма спокойно. Айде казвай по-бързо, че ми се спи.
- Добре. Амиии страх ме е от гръмотевици.- каза страхливо той.
- Споко и мен ме е страх.- засмях се аз.

  - Тогава няма проблем да дойда в твоето легло, нали?- отговори ChimChim.

  - Не няма все пак сме гаджета.
Той легна сгуши се в мен и заспа.
По едно време той изведнъж ме дръпна към себе си и ме прегърна здраво.

  Аз едвам дишах, но ми беше доста приятно, защото осещах здравите му плочки опряни в корема ми.
След час той си сложи крака на ханша ми. Явно така спи.

  През цялата нощ аз не спах ами му гледах красивото, но сладко лице.

  Протегнах си ръката и му взех телефона

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Протегнах си ръката и му взех телефона. Започнах да ни снимам. Както той и най-добрия му приятел Kookie. Да Kookie беше.

  Правих такива снимки докато той спеше

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  Правих такива снимки докато той спеше... Направих около 300 снимки. Доспа ми се и заспах в още силната му прегръдка.

В ума на Ми

  Преди толкова го мразех, пък сега ми е като ангел. Явно когато някой му е гадже се държи мило, а когато харесва някой се прави на много луд по него.

На сутринта

  ChimChim стоеше така пред лицето ми

и ме попита:  - Защо си направила толкова снимки през ноща докато съм те гушкал

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

и ме попита:
  - Защо си направила толкова снимки през ноща докато съм те гушкал. Да знаеш ще ги запазя като спомени.

  - Ами направих ги, защото ми беше скучно.
Той легна върху мен, не че не беше и преди, но сега се приближи доста близо до мен.
  Погледна ми устните след това и очите и ме целуна.. Беше съвършен аз му се оставих. Беше плавен и нежен.

  Аз го побутнах леко по рамото. Той се отдръпна.
- Извинявай. Не се сдържах.- каза ChimChim.
- Нищо. Сега излез за да се преоблека.

  Той излезе и ме изчака долу на дивана. Аз се преоблякох и слязох долу.

  Не знайно как той почна да прави закуска. Закуската беше палачинки а той ги правеше в печката.
  Веднагически викнах да ги извади, иначе аз ще ги извадя и ще ги залепя на лицето му. Извади ги по най-бързия начин,а докато ги вадеше той се опари на тавата.

  Изтичах до него хванах му ръката, взех обелка от краставица и я сложих на изгореното.
- Мислех, че си зла, която иска да ми отмъсти за нещо, което аз не помня, че съм го направил.
- Неее.

  Jimin си дръпна ръката,притисна ме до стената, и ми каза:
- Не мога да издържа искам да те мачкам.
- Тогава довечера ще ми направиш масаж. - казах засмяно аз.
- Може би друг път.- отвърна той.

  Махна си ръцете, който седяха от двете страни на главата ми. Явно нямаше да ядем закуска. Да така и не ядохме. Отидохме до магазина и взехме две банички.

  По пътя Jimin започна един разговор дали може да се премести за 1 месец при мен. Аз се изненадах, че ще го каже, защото си мислех, че ме харесва доста по-малко, но явно не е така.
Аз се съгласих.

   Беше ми приятно вечерта. Той ме попита дали може да отидем до прах да си вземе багажа. Живял е на три пресечки от мен, дори и не знаех че е толкова близо.

  Отидохме в тях, събра си багажа и се върнахме до нас.
- Ти ще спиш в стаята до мен.- казах му аз.
- Добре но може ли, ако пак ме е страх да дойда при теб? - попита ме Chim.
- Може.

Г.т Jimin

  Влязох си в стаята. Беше синя, любимият ми цвят. Беше огромна имаше голямо легло, пламен телевизор, малък фотьойл до нощното шкафче и бюро. И двамата слязохме долу когато аз я попитах:

 И двамата слязохме долу когато аз я попитах:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Любовта му към менWhere stories live. Discover now