9. Rész

169 29 1
                                    

Sziasztok! Itt lenne az új (utolsó előtti) rész, remélem tetszeni fog *-* kellemes olvasást!

Hiába rohanunk le a lépcsőn nem vagyunk elég gyorsak és mikor meglátom Jimint a földön fekve egy késsel a hasában és egy álarcos férfit, aki Jin nyakához szórít egy másikat: megfagy bennem a vér.

- Drága Namjoon. Nem untad még meg, hogy utánunk szaglászol? - néz farkasszemet a férfi barátommal - Na, na, na. A helyedben nem tenném! - szól rám, ahogy közeledni kezdek a földön fekvő Jiminhez, de megállok mikor látom, hogy megvágja Jint. Ha nem teszek valamit, Jimin elvérzik, de ha oda megyek hozzá Jint öli meg. Namjoon le sem veszi szemét a betörőről, fegyverét rá szegezve, de nem tud lőni, Jint túl közel tartja magához - Tudjátok nem lett volna ez, ha visszaadjátok a fiút, de hát én jobban jártam. Sosem kedveltem ezt a szarost, legalább eltehettem lábalól és a cuki kis pasikádat is. Habár érte kár, igazán kis dugni való! - nevet fel, csípőjéhez szorítva Jint, akinek meg csillannak könnyei szemében.

- Lődd le Nam és mentsd meg Jimint! - szól rá szerelmére, de tudom képtelen lenne megtenni! Nem tudná meghúzni a ravaszt - Tedd meg!

- Nem teszi, képtelen rá...akkor megölné a kis szerelmét. - nyal végig Jin nyakán - Ugye Namjoon? Vagy a fiú fontosabb, mint ez a kis édes? - harap Jin nyakára, aki felsikít tőle.

Namjoon kérlek...tégy valamit... Mit tehetnék? Mit csináljak?

- Ne érj hozzá! - kiált rá barátom - Lenne egy ajánlatom: enged el és nem öllek meg! - néz komolyan a szemeibe és látom rajta, hogy készül valamire, de nem tudom elképzelni sem, hogy mire. Jimin fájdalmasan nyöszörög a földön vért köhögve, ami semmiképp sem jelenthet jót és egyre jobban kezdek aggódni miatta, de Jint sem akarom kockáztatni...

- Ez jó. - nevet fel gonoszul - Jobb ötletem van: mit szólnál, ha inkább kipróbálnám a kicsikét, mielőtt kibelezem? - kezd el szórakozni Jin övével, majd a nadrágjába nyúlva markolja meg, amitől fájdalmasan sikít fel.

- Ne érj hozzá! - lő Namjoon a férfi melletti ablakra, de ő csak gonoszan röhög. Undorító! Látom ahogy lehúzza róla a nadrágját erőszakosan lerángatva és szegény Jin csak egyre jobban kezd sírni, lehunyva pilláit - Nem szólok többször! - lő most közelebb a férfihez.

- Bí-bízom benned Nam! - szólal meg Jin sírva és tudom, hogy ő már sejti mire készül Namjoon. A férfi a szemünk láttára fog Jin férfiasságára erősen szorítva, míg nyakán a kést végig húzza...

- Szeretlek Jin! - szólal meg hirtelen Nam, majd meghúzza a ravaszt és hirtelen esik a földre a betörő és Jin együtt - Jin! - fut párjához mikor megbizonyosodunk róla, hogy a férfi meghalt én pedig magamhoz ölelem Jimint - Kérlek szerelmem, szólalj meg! - vált reket hangra Namjoon.

- Én is szeretlek! - bújik hozzá a félig ájult fiú, akkor nem lehet nagy baja.

- Jimin, tarts ki! - puszilok homlokára, de csak több vért köhög fel, mint eddig.

A mentősök hamar megérkeznek, de Jimin műtétre szorul...Kérlek Istenem, hívő leszek csak élje túl!

Ray of Hope / JiHopeWhere stories live. Discover now