3.Kapitola

119 12 2
                                    

,,Tady máš prcku" podá Nell Akamarovi rohlík.

Akamaru rohlík odmítl,což nás napadlo že bude mít žízeň.Jenže miska z vodou skončila převráceně.Akamaru měl mokré tlapičky.

,,Tohle je fakt rozmazlené štěně" skřížila ruce Nell.

,,Myslím,že nám chce něco říct,nebo snad varovat?" přemýšlím nahlas.

,,Zajdu pro Kibu,je tam docela dlouho" řekla jsem po chvílí.

Postavila jsem se a pomalu došla k bránce,cítila jsem lehké tahání.Akamaru se mě snaží zastavit,otrhnu ho .

,,Akamaru ,neboj Kiba se vrátí" řeknu pozitivně.

Akamaru zase štěká a jakmile otočí svou hlavičku směrem ke Kibovým dveřím,kde se vrací Kiba,Akamaru kňučí,položím ho na zem a on se rozběhne k Nell.

,,Vypadá to,že jste se seznamovali" řekne Kiba.

Vezme Akamara rychle na hlavu a Akamaru dělal jako by spal.

,,Není mu něco?" zeptáme se s Nell.

,,Nic,možná to stěhování bylo pro něj něco nového,ale zvykne si" odpověděl Kiba.

,,Jdeme?" dodal otázku.

,,Kam?" zeptá se Nell.

,,Jsme tito zapomněli říct do KFC" řeknu na Nell.

,,Můžu s vámi?" zeptá se Nell.

,,Jasně,že ano ,čím víc tím líp....platím já" řekne s tím úsměvem od ucha k uchu.

,,Dobře" raduje se Nell.

Zjišťovali jsme si autobus,Nell si se mnou chtěla promluvit.

,,Není nějaký divný?" šeptá Nell u autobusové zastávky.

,,Možná trošičku,ale bere nás na jídlo " odpovím taky šeptem.

,,Už nám to jede holky!" vyruší nás Kiba.

Jeli jsme do nejbližšího města ,kde bylo KFCčko a další velké obchody.Dali jsme si kyblík,bismart,hranolky,nějaký shake.Kyblík jsme si nechlali na konec,Nell jelikož se moc nechtěla přecpávat si dala ten bismart a bezedný kelímek. S Kibou jsme se dostali ke kyblíku,za chvíli zbýval poslední kousek.

 S Kibou jsme se dostali ke kyblíku,za chvíli zbýval poslední kousek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Akamaru se náhle probudil.

,,Vendy" podával mi nožičku.

,,AU!" zákousl se Akamaru do jeho ruky.

,,Hned jsem zpátky" řekl a s Akamarem šli ven.

Hned jsem šla poslouchat a Nell to šla mezitím uklidit.

,,Ty psisko hloupé všechno zkazíš" seřval ho Kiba a hodil ho na zem.

Na chvíli se mi do očí vehnaly slzy,Akamaru zaskučel bolestí.

,,Jestli ještě něco uděláš tak svého pána už nikdy nevidíš" zařval Kiba ,aby to štěněti bylo jasné.

Akamaru smutně kňučel ,ale vrátil se zpátky k němu.Nell to taky viděla a i ona s otevřenou pusou stála u okna.

,,Vrací se!" zatáhla jsem ji zpátky ke stolu.

Už jsme stály jako připravené,Kiba se na nás podezřívavě podíval a já jsem se odvážně k němu přiblížila.

,,Chcete ještě do 5D?" zeptal se.

Nejdřív jsem se dívala na Nell,která docela vybledla,ale nakonec kývla.Šli jsme na Apokalipsu,která trvala sice pár minut,ale byla sranda.

,,Bylo to super" zabila jsem to děsivé ticho.

Ani Akamaru nic neštěkl, jako souhlas Kiba s Nell kývli hlavou.Autobus nám jel za tři minuty,což nebyla až taková hrůza.Jakmile jsme si s Nell sedli dozadu Kiba si sedl za nás,trochu to,vypadalo jako děsivá scénka z hororu.

Neřekly jsme ani slovo,neboť každé slovo může být špatné ,přestože Kiba se dívá z okna neznamená,že by nás neslyšel.Když jsme vystoupili z autobusu jsme šli ke mně.Kiba se musel s námi rozloučit a doufal zase v zítřek.

,,To bylo šílený" dýchala udýchaně Nell.

,,Možná" řeknu na to.


Pravda o Kibovi [ Kiba Inuzuka ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat