Pro atmosféru si pusťte písničku😅
Přivázaná stojím u rohu,Kiba rozsvítí lampičku,bílé světlo odhalilo jeho creepy úsměv.
,,Vendulko,čekal jsem tě" řekne a pohladí mou tvář.
,,Ty nejsi Kiba,že?" řeknu ,protože ten jeho přístup ty vytřeštěné oči a dokonce jiný hlas.
,,Správně" olízne se a já ztěží polknu.
,,Kde je skutečný Kiba? ....Co jsi udělal s Nell" mám sto chutí ho kopnout.
,,Pšt hezky po po řadě, ano?" řekne a stále se mě dotýká.
,,Jak s tím souvisí Akatsuki? jsme v jejích sídle?"otázky že mě lítaly.
Možná to vysvětlovalo Deidaru ,počkat co když tu je i Madara nebo horší kriminalník.
,,Klid Akatsuki se do toho nijak neplete" Akatsuki řekl velmi hořce asi je nesnášel ....proto potrhaný plášť.
,,Hoši mám ji!"zavolal a já jen čekala na ty osoby.
,,Asi bychom se měli představit"řekl tím stejným hlasem.
Na světlo přišli až moc známe osoby ,zkrátka já mám smůlu a svět je v prdeli.
,,Z-Zetsu?" můj zrak byl zaostřen na ty dva.
Oba tam přesně stály ,bílá kůže jako jejich zuby.Napůl člověk a napůl rostlina prostě aloe vera.
,,Ahoj Vendulko"zdravil ten první.
,,Ahojky" pozdravil i ten druhý mlsně.
,,Takže ty nás znáš" řekl ten děsivější hlas.
,,Tím pádem víš kdo jsem já" řekl.
,,Rozdvojená osobnost,vůdce dvou Zetsu......" chtělo se mi zvracet.
,,Co je?" zeptal se Kibovým hlasem.
,,Takže já jsem se líbala s kytkou?" znechuceně jsem se podívala.
,,A taky souložila" řekl jeden z nich a mě bylo ještě hůř.
,,Proč zrovna Aloe Vera?" stěžovala jsem si,zatímco oni nechápali.
,,Host má asi hlad,co takhle vzít něco speciálního?" řekl s úšklebkem a oni kývli.
Zetsu-jak Vendy je popsala tak Zetsu jsou zkrátka masožravé kytky,které nejsou sice extra nebezpečné,ale pro lidi ano (nečekaně).
Mají bílé tělo jako z hmoty ,zelené vlasy oči.Mají schopnost brát cizí chakru a měnit se na ty osoby ,dokážou se vynořit ze země -jsou dobří špioni.
ČTEŠ
Pravda o Kibovi [ Kiba Inuzuka ]
FanfictionVendy je dívka,která často tráví u elektroniky,jenže jednoho dne se podívá z okna a spatří Kibu.Zní to pro ni sice skvělé,ale postupem času bude Vendy zjišťovat,kdo je skutečně zač...... Předem upozorňují, že se zde mohou objevit nasilí vulgarismy...