6.Kapitola(15+)

135 9 2
                                    

Mamka měla nějakou náladu,že mi to dovolila.Jakmile chtěl vkročit do mého pokoje ,jsem ho okamžitě zastavila.

,,Teď tam nechoď" zastavila jsem ho u mých dveří.

,,Proč ne?" zeptal se.

,,Je tam bordel" řeknu na rovinu.

,,Určitě to tam máš lepší než u mě" řekne přesvědčivě.

,,To určitě" odpovím hned.

Možná jsem mu nechtěl ukazovat ty mé obrazy.Nakonec se Kiba pře ze mně dostal do pokoje a díval se kolem.

,,Říkám že to tady nemáš hrozný....wow" zastavil pohledem na jeden z obrazů.

,,To jsem já?" dívil se,6e se mu to podobá.

,,Jo i s Akamarem" odpovím.

Chtěl vyzvídat dál,ale já jsem mu řekla že mu to řeknu po sprše.Připadala jsem si špinavě tak chápete:D

,,Lalalala" zpívám si ve sprše jako každý.

Miju se horkou vodou,která zamlžila i zrcadlo.Když jsem hmatala po spechovém gelu jsem zase ucítila ruku.

,,Ta voda je moc horká" řekne šeptem Kiba.

,,Kibo!" rychle se otočím a zahalím se závěsem.

,,To má být výzva?" zeptá se s úsměvem.

,,Běž prosím ven" řekne za mě mozek.

Ve skutečnosti jsem chtěla s ním něco podniknout.

,,Chtěl jsem si poslechnout slavíčka,nemůžu ?" přiblížil se ke mně.

Cítila jsem jak jsem rudá až po zadek,jestli mě slyšel zpívat tak t je to konec světa.

,,Mám lepší nápad" řekl nahlas a začal se svlékat.

,,Kibo?" podívala jsem se na něj.

,,Koneckonců potřebuji taky sprchu" vešel za mnou.

Mohla jsem se kochat jeho namakaným tělem a jeho chlouba je fakt obrovská.

,,Líbí?" vyrušil mě z myšlenek a viděl mě jak se dívám tam dolů.

,,Promiň" řekla jsem nevinně.

Ruku mi položil na rameno a já stuhla.

,,Myslíš na to samé ,co já?" zeptal se nadrženě.

,,Kibo já....." nestačila jsem doříct.

,,Pšt!" prstem přejel mou tvář a políbil mě.

Byla jsem jako jeho hračka na které si může užívat jak chce.Přitáhl si mě ještě blíž až jsem na nohou jsem cítila jeho velkého kamaráda,který byl už připraven.Kiba se za chvíli přesunul na můj krk ,kde si všiml cucfleku, který mi udělal Deidara.

,,Něco na památku" udělal mi cucflek na druhou stranu.

Kvůli klukům začnu nosit šálu,protože vysvětlovat tohle mamce.....

Stále postupoval dolů až se dostal k mé vagině a zrovna tam mě začal dráždit.Byl to zvláštní pocit když do mě strčil jeden prst a tam mě prstil ,jenže pak schválně přestal.Měla jsem ho chuť zabít,ale nepostřehla jsem že se během chvíle dostal do mně.

Ta bolest,pak ta rozkoš.Mé vzdechy tlumil polibky a když už nastal čas vyvrcholení.Když ho ze mně vytáhl jsme si lehli na vanu,voda stále tekla.Oba jsme byli uřícení ,hlavně Kiba byl červený jako rak.Později jsme se doopravdy umyli a šli jsme se lehnout na postele.

,,To bylo úžasný" žasnu nad tím.

,,Taky tvoje poprvé?" řekl na mě a já mírně kývla.

V posteli jsme nejspíš i zůstali,Kiba ležel co bejblíž k oknu,které po chvíli otevřel.

,,Zajdu pro něco" řekla jsem a šla do kuchyně.

Vzala jsem nanukový dort s vanilkou a troškou čokolády,dvě pořádné lžičky a taky něco k pití.Takhle začal náš večer,krmili jsme se navzájem zmrzlinou,dívali na yt a nakonec jsme si povídali o snech atd.

Pravda o Kibovi [ Kiba Inuzuka ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat