Vendy je dívka ,která většinu času tráví u elektroniky.Bydlí v obci a taky se dívá na anime.Zrovna právě teď kreslí svou oblíbenou postavu.
Pohled Vendy
,,Konečně hotovo" radostně řeknu na svůj výtvor.
Na A4 jsem nakreslila Kibu s Akamarem.Dnes byl klidný večer,můj pokoj zdobily plakáty a mé "mistrovské "díla.
,,Venďo jdi už spát!" zavolala na mě matka u dveří.
,,Jo" odpovím otráveně jako vždycky.
Po umytí zubů a převlečení do pyžama jsem si vzala tablet a dívala jsem se na poslední díly Naruta.Když jsem se dodívala nastala půl noc a jelikož zítra nikam nevstávám jsem šla na balkon,kde jsem si zapomněla mobil.
*cink
Zapípal mi mobil tak jsem ho zapla.
Messenger
Gabča:Nebudím tě?😜
Já:Nene já jsem vzhůru,co chceš?
Gabča:Chceš slyšet nejdivnější ship ever?
Já:Povídej.
Gabča:ZetsKisa😁
Já:Jžš jak tě to mohlo napadnout😂
Já:to je jako bych řekla,že nejlepší ship je Kiba+Zetsu .
Gabča:O co ,že to neřekneš nahlas a nezapomeň na Akamarua.
Řekla jsem to nahlas ,i když to je totální kravina.Ani Kiba by nebyl s aloe vera.Když se se svou kamarádkou rozloučím vypnu mobil.Šla jsem dovnitř,protože mi byla velká kosa.Pak jsem šla po tmě a o něco zakopla,tiše jsem nadávala ....no moc tiše to nebylo.Rychle jsem šla do pokoje a předstírala že spím.
Myslím,že mě mamka za večer seřve.Bylo mi to celkem jedno,myšlenka že mi zabaví noťas jsem vstala rychle z postele.Provedla jsem ranní hygienu a šla na snídaní.
,,Dobré ráno" plížím se nenápadně do kuchyně.
,,Spíš odpoledne" odfrkne mamka.
Na oběd byl guláš,den začíná vesele dokud mi mamka nedá na starost mladší sestru Elis.Musela jsem si ji vzít k sobě do pokoje a pak jsem ji položila na postel,dala ji hračku ať dá pokoj a zapla jsem noťas.
Chvíli jsem na něj hrála,mou pozornost od obrazovky přerušilo velké nákladní auto.Vykoukla jsem z okna a zrak jsem upřela na kluka s kapucí.Jeho malého psa ,kterého měl na zádech.......
Drobný malý pejsek s roztomilý štěkotem byl jen jeden .....Akamaru.Okamžitě jsem vyběhla po schodech ven,zda nemám halucinace.
Ovšem nebyl sám ,zblízka jsem viděla i dvě ženy,které vycházely dovnitř baráku naproti.
,,Ahoj"pozdravil mě kluk.
,,Ahoj" culila jsem se.
,,Jsem Kiba z klanu Inuzuka" natáhl ruku.
,,Vendy" rychle jsem odpověděla.
Měl sice trochu uchylný úsměv ,ale jinak se zdál v pohodě.
,,Nechtěla bys mě tu provést?" podrbal se na zátylku.
,,Tak pojď" odpověděla jsem a trochu běžela.
Oba jsme šli na hřiště a nejlepší způsob jak strávit čas jsou houpačky.
,,Vendy!"mává a někdo na mě volá.
,,Nell" rozběhnu se a obejmu.
Moje modrooká a taky retardováná kamarádka se tu zrovna včas objevila.
,,Kibo to je Nell a Nell tohle je Kiba a Akamaru" představím je navzájem.
Nell si asi hodinu prohlíží Kibu,zatímco já si hladím Akamara.
,,Chtěla jsem ti říct že naše škola se opravuje" vyjekne skvělou zprávu.
,,Takže...." moc jsem nevěděla ,co říct.
,,Nemusíme týden do školy" vykřikla a my se začly radovat.
Jakmile jsme si dopovídaly ,jsme šli s Kibou doprovodit Nell.Poté jsem začala testovat Kibu a to děsivější je,že na každou otázku odpověděl bezchybně.
,,Tak zítra" zamával Kiba.
,,Zítra ahoj" zamávala jsem taky.
Naposledy jsem se ohlédla a zavřela dveře.
,,Kde jsi byla?" slyšela jsem vytočený hlas.
,,Ven-" jakmile jsem přišla mamka mi došla slova.
,,Dopr...." zakleju ovšem pro sebe.
Mamka držela v náručí Elis a její naštvaný výraz mluvil za vše....a Elis ti jako nic neříká.
Čaute lidi tohle je jedná z nejvíc crazy povídek,kterou mě tak trošku inspirovala vendyhouzarova😍
Je to moje první creepypasta tak mě za to neukamujte a to je za mě vše.Adios❤
ČTEŠ
Pravda o Kibovi [ Kiba Inuzuka ]
FanfictionVendy je dívka,která často tráví u elektroniky,jenže jednoho dne se podívá z okna a spatří Kibu.Zní to pro ni sice skvělé,ale postupem času bude Vendy zjišťovat,kdo je skutečně zač...... Předem upozorňují, že se zde mohou objevit nasilí vulgarismy...