JUNGKOOK POV:-Nem mehetsz ki. súgtam a fülébe majd gyengéden a fülcimpájába haraptam.
- soha, de soha mindig velem fogsz maradni míg a halál el nem választ minket. morogtam ajkaira. mikor éles fájdalom nyílalt a hasamba.
-akkor halj meg. sziszegte fogai közül majd ki húzta belőlem a kést én pedig erőtlenül a földre rogytam.
Szemeim hirtelen pattantak ki és ijedten néztem körbe a sötét szobába. Számomra egy teljesen idegen lánnyal voltam egy szobában körbe néztem a fél homályban, de nem találtam senkit ott zihálva hajoltam combjaimra ujjaim fekete hajamba vezetem és erőseben rá markoltam.
-kezdek be golyózni. Morogtam majd fejem vissza ejtettem a párnába. Fél óráig csak fetrengtem, de nem jött szememre az állom. Meg unva a sok forgolódást felkeltem majd összepakoltam és előbb indultam el az évnyitóra.
~~Time Later~~
A suliba menet Sugaba botlott.
- Csőőőő. nyújtotta el hosszasan az ő betűt.
- Szia. köszöntem vissza
BEKA POV:
reggel fáradtan keltem ki biztonságot nyújtó ágyamból semmi kedvem nem volt iskolába menni. Gyorsan összekapkodtam magam és mentem is buszra. 10 percet késet a busz ami azt jelenti hogy már 20 perce az évnyitón kellene lenem, de nem ez helyet én a nyavalyás buszon ülök, ami itt tötyög. Miután le szálltam futva vettem át a távolságot a suli és köztem. A reggeli edzésem meg volt. Késve de legalább oda értem az évnyitóra. beálltam a helyemre. Mr Wing lépet oda hozzám az általános sulimban tanítót látszik, hogy még mindig nem kedvel a banya. Udvariasan rá mosolyogtam majd ott is hagyott majd ugyan olyan fancsali képel tovább állt komolyan mint ha valaki citromba harapót volna. Tovább nem is foglalkoztam vele át tereltem a figyelmem az igazgatóra. De valami mindig el terelte a figyelmem vagy a zümmögő légy a fülem mellet vagy az, hogy valaki a kelleténél hangosabban tűszent. Szép szóval hidegen hagyott az egész ünnepség, mikor az igazgató el rágta kis milliószor a szánkba hogy mit szabad és mit nem el mentünk a terembe én a hátsó pad sorban foglaltam helyet az ablak mellet. hirtelen szék húzódásra lettem figyelmes. Egy menta zöld hajú srác foglalt mellettem helyet.
-bocs máshol nem volt hely a spanom meg valami ribi mellé ült. mondta a keleténél hangosabban majd egy fekete hajú fiú kapta fel rá a fejét. Szélesen elmosolyodott rá látást engedve nyuszi fogaira.
-kapd be a YoonGi, amúgy is azt mondtad, hogy csaj mellé akarsz ülni. nyújtotta kis rózsaszín nyelvét. Hillary éles rózsaszín körmét a fiú kezébe vájta majd a haját csavargatva beszélt tovább a fiúval. Nem bírtam tovább el nevetem rajta magam, mire a srác felém fordult.
- igazad van ez a csaj tényleg Kurv@. rám nézve egy halvány mosolyt láttam ajkain játszani de hamar vissza jött a flegma bunkó énje.
- és most ha lehet hagyj aludni és csak akkor kelts ha vége a pokolnak. majd le feküdt a padra.
- ohhh ne aggódj fel keltelek édes. egy gonosz sunyi mosoly derült ajkaimra.
be jött a az osztályfőnök és el mondod mindent részletesen. 12:30 mutatott az óra mindenki szálingázott haza felé a srác fel akarta kelteni YoonGi babyt persze én nem hagytam. el kezdtem rázni a fejem ne, hogy felkeltse. Vette is a lapot ezért szegény Yoongit ott hagytuk persze én nem. Kíváncsi voltam mit szól az ébresztőmhöz, az ébresztőig volt még idő ezért el rohantam büfébe. pont akkor értem vissza mikor ennek a baromnak szólt a telefonja. Hangosan rikácsolva "YoonGi baby ideje fel kelni " Azt hiszem sikerült fel húznom, mérgesen ki trappolt majd mikor észre vett oldalra fordította a fejét.
- neked ez vicces ? az arca vészesen közel volt alig 2 centi választott el minket. Meleg mentolos lehelete az arcomra csapódót ami jó érzés keltet az ölembe.
- ezt ne csináld. Morogtam a nőiességem majd szét roppant a temérdek nyí izgalomtól amit a hülye levegője okozott. Nyelvét ajkain gondosan átfuttatta.
Na én eddig bírtam. Ajkainak estem amit furcsálltam, hogy vissza csókolt, egyre durvában csókoltam majd finoman párnáira haraptam.
-Ti mit csináltok!! hallottam egy idegesítő hangos rikácsolást amitől szét reppentünk. Már most hiányzott méz édes ajka és zsibbadt a szám nagy erő feszítés kellet hogy ne ugorjak neki újra.
Ime fiókáim itt az első rész remélem tetszeni fog ♥ ♥ ne felejtsetek el csillagot tenni vagy írjatok hogy érdemes e bele kezdeni ill nektek tetszik e ♥♥ puszi ♥♥