Beka POV:
- JÁÁÁÁ hagyattok békén. rántottam ki a kezem.
- Mind a ketten. meg fordultam majd elrohantam elegem van mindenből, eszembe jutott, hogy otthon se vár rám senki, elmentem így hát Tae Hyung ő tudja mindig mi kell nekem. Mikor oda értem épp egy lány jött ki tőle. Mikor beléptem meg látott és egyből felpattant, ugye nem láttál semmit? nézet végig rajtam majd mikor a szememre téved a szeme megállt a mozgásba.
-ugye nem drogoztál? húzta fel az egyik szemöldökét.
-Nem de hogy ne aggódj azt most fogunk. nyújtottam ki a nyelvem.
-Nem tudod mi történt múltkor is. Nyalta végig az ajkát. Rábólintottam majd a hoz a fiókhoz mentem ami tele volt a fehér porral de ő vissza rántott, utálja ha ezt csinálom akár hányszor felejteni akarok, utána meg egymásra mászunk és mindig sex a vége.
-Mi történt ? nézet a szemembe és képtelen voltam minden elmondani az elejétől a végéig és sunyi módon ki tervelt egy elég rossz tervet, mert nem akarom, hogy YoonGi kurvának nézzen, de tudnom kell érez-e valamit irántam vagy sem. A fiókba nyúlt és elővette a fű tasakot.
-De szigorúan csak, de csak azért, hogy jobb kedved legyen. Mosolygott rám oda mentem és szorosan átkaroltam.
-Köszönöm Tae. Szipogtam majd átkarolt. Tae Hyung gyorsan betekerte, majd 10 perc alatt el is szívtuk a bűzrudat.
16+
Mikor kezdtük magunkat jól érezni és táncoltunk Tae keze a fenekemen landolt és erősen bele markolt.
-Még mindig kurva jó és feszes. Lehajolt és ráharapott alsó ajkamra ami belőlem egy hangos sóhajt váltott ki, de én se maradhattam el körmeim fehér feszes hátába vájtam és lassan lehúztam mire ő hátra vetette a fejét és elmosolyodott, rálátást nyertem férfias nyakára amire rögtön le is csaptam. Jó érzés volt, hogy viszont kényeztetek és úgy érezhettem, hogy valakinek fontos is voltam a világon. Menekülni akartam és végre megtaláltam azt az egy helyet ahova menekülhettem és az ő volt Tae ő mindig várt rám minden hol anyám nem kedveli de én szeretek vele lenni. Elméletemből Tae keze zökkentett ki, ahogy végig simít a lábamon majd egyre beljebb halad még el nem éri a kívánt területet. Hirtelen kapott fel amitől kicsit megijedtem és hirtelenjében sikoltottam egyet, kuncogni kezdtem mikor az ágyra dobot és felém hajolt.
-Beka figyelj ide most rám. Nézet komolyan a szemembe, hirtelen megijedtem mert nem tudtam mit akarhat nekem mondani de végül erőt vettem magamon és a szemeibe néztem .
-Baj van ? kérdeztem majd közelebb húztam magamhoz, hogy a mondandója után egy heves csók csatába tudjam hívni.
-Nagyon Nagyon vigyázz Jungkookkal lehet, hogy helyes meg minden de vigyáznod kell vele nem kerülhet hozzád közel! érteted Beka? nézet aggódóan, rám mindenki ezt mondja YoonGi is ezt mondta mikor legelőször találkoztunk és a teremben voltunk, most pedig Taehyung mondja nekem, lehet tényleg igaza van és vigyáznom kell vele. Bólintottam, majd lehúztam magamhoz és ajkainak estem, furcsa módon de nem vadult nem markolászott és nem is erőszakosan simogatott, gyengéden oldalamon végig futtatta meleg hosszú ujjait amitől jól esően kirázott a hideg, elvált tőlem majd a nyakamba bújva próbált, meg elaludni.
-Ma este aludj itt. Morogta takart mindkettőnket és a kezét át dobta a derekamon és hátamhoz bujt.
-Rendben itt alszok. Morogtam.
[ hajnali 4 ]
-YoonGi ne. Kezdtem el halkan beszélni álmomba.
Tae:
Arra keltem, hogy Beka síkit hirtelen pattant ki a szemem majd az alvó lány felé fordultam és felkeltettem, a lány zihálva borult a mellkasomra, a hátát körkörösen simogatni kezdtem, hogy abba hagyja a kapálózást.
-Semmi baj itt vagyok melletted. Morogtam vissza fektettem nagy nehezen de elaludt, fel keltem, gyorsan át mentem hozzájuk, hogy valami tűrhető ruha legyen rajta mikor megyek érte de a szekrényébe semmi olyat nem találtam ezért elmentem vásárolni, beléptem a plazába majd körbe néztem, végül a legutolsó boltban találtam meg, ami nekem kellett gyorsan kifizetem, majd haza siettem a szerzeménnyel, de Beka meg akkor aludt, gondoltam segítek neki bosszút állni YoonGin ezért keményen stílust váltunk. Gyorsan felkeltetem, majd letakartam a tükröt és neki láttam megijedt mikor azt mondtam neki, hogy befestem a haját de végül bele ment. Már a haján volt a festék ezért az órámra néztem, 6 óra nyolcig még van időnk, lemostam a festéket majd elkezdtem levágni hosszú haját rövidre, gyönyörű volt sötét ametiszt hajjal.
(középső)
Elővettem a neki szánt ruhákat majd a kezébe adtam, hogy menjen átöltözni. Mikor kijött fel se ismertem, és csak egy szó jött ki a számon.
Mikor megláttam nyelvem végig futtattam ajkaimon.
-Most ügye tudod, hogy szívem szerint letepernélek. Majd felálltam és megfogtam a derekát.
- Most pedig menj ne beszélj velük, délután pedig megyek érted. Morogtam a nyakába majd bele haraptam. Beka kilépet az ajtón még egyszer bizonytalanul vissza nézet majd kilépet.