3.

504 25 6
                                    

- Sziasztok. léptem be a terembe majd körbe néztem de Sugat nem láttam sehol sem leültem a közös helyünkre majd elővettem a telom és zenét kezdtem elhallgatni. Mikor hirtelen levágódott mellém valaki csak, hogy az a valaki nem Suga volt ha nem Jeon Junk Guk.

-Szia öhmm.... ma Suga nem jön ? vagy esetleg tudsz róla valamit? Néztem érthetetlenül, hogy vajon a fekete hajú két lábbon járó isten vajon miért ült mellém.

- Szia nem hiszem, hogy jönni fog. Mosolygott rám kimutatva nyuszi fogait.

 Mosolygott rám kimutatva nyuszi fogait

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




- Anyám menten leteperek. morogtam az orrom alatt, mire ő furcsán rám nézet.

- tessék ? mosolygott továbbra is.

- akarom mondani ez szomorú. Gyurmáztam idegesen az ujjaim majd a könyvem felé fordultam. Lassan belépet a tanár is majd széles mosollyal díjazott minket amiből csak egy valami sülhet ki új diák vagy dolgozat, egyszerre a tanárral meg szólaltam, hogy.

- És most mindenki vegyen elő egy lapot és egy röpdolgozatot fogunk írni. Jungkook rám nézet majd jó ízűen felnevettet.

-Mi ilyen vicces Mr.Jeon ? kérdezte szigorúan a tanár.

- Semmi tanárnő ne is foglalkozzon velem. Kuncogott, majd felém fordult, enyhén vöröses színre váltott az arc bőröm, majd a lapnak szenteltem minden figyelmem.

[...]

Vége lett öt unalmas órámnak és a maradék kettőt nem bírtam végig ülni, ezért arra jutottam, hogy lelépek. Éppen a kerítésen másztam át mikor megcsúszott a lábam. Vártam a kemény beton találkozását, de nem jött inkább két erős kezet éreztem meg a lábamnál és a hátamnál, lassan kinyitottam a szemem és egy nem várt személlyel találtam szembe magam.

(írói megjegyzés, tudom hogy van testvére Jungkooknak csak saját vélemény szerint kicsit hasonlít rá ezért most ő lesz a bátya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(írói megjegyzés, tudom hogy van testvére Jungkooknak csak saját vélemény szerint kicsit hasonlít rá ezért most ő lesz a bátya ._.)

- Jungkook? Te mit keresel itt nem órán kéne lenned ? kérdeztem kikerekedett szemekkel.

- JungKook? tett le a földre majd zsebeibe dugta a kezét.

- öhmm ne haragudj össze tévesztettelek valakivel. Park Rebecca nyújtottam a kezem, amit el is fogadott és meg rázta a kezem.

BadBoy! (Suga Fici!)Where stories live. Discover now