Voorwoord/Proloog.

383 10 0
                                    

"Lisa, stop met dit gedrag. Je wilt me, ik zie dat."

"Dan zou ik als ik jou was een bril kopen."

"Goed idee! Dan kan ik je nog beter bekijken."

"Ga gewoon naar huis, Nick!"

"Ga je mee, ik wil mijn slaapkamer aan je laten zien."

"Ik ben niet zo stom als die sletten om met je naar bed te gaan!"

"We will see"

Lisa is een gewoon meisje. Ze is niet populair, maar ze is ook geen nerd. Aan het begin van het nieuwe schooljaar toont 'de badboy van de school' opeens aandacht in haar. Dat ziet Lisa totaal niet zitten, ze wilt niet één van de vele zijn. Maar wat nou als de badboy alleen nog maar kan rusten als hij haar heeft?

Voorwoord
Hallo allemaal! Dit is mijn eerste verhaal. Bedankt dat je op dit boek hebt geklikt, want ja er zijn veel boeken en dan is het een hele eer.
Sorry ik dwaal van mijn verhaal af.
Dit is best raar, want ik heb nog nooit echt een voorwoord geschreven.
Dit is mijn tweede boek, dus ik ben nog niet een expert ofzo.

Jullie mogen mij best verbeteren, maar houd het wel aardig.
Niks overnemen, das gewoon zielig.
Maar vooral, ga niet haten. Ik ben ook maar een mens en ik maak ook gewoon fouten!

Er kunnen scheldwoorden in het verhaal zitten, maar dat staat dan gewaarschuwd in het begin van het hoofdstuk!

Wanneer?
Ik probeer elke week twee keer te plaatsen. Op welke dagen is nog niet bekend. Tijdens de vakantie plaats ik natuurlijk meer dan schooldagen. Ik zit in de laatste periode, dus ik wil mij ook gewoon focussen op school.

Ik ben begonnen op: 5-05-2018, oftewel Bevrijdingsdag!

Dit was het voorwoord/ proloog. Ik weet dat dit niet echt een proloog is, maar ik wilde gelijk met het verhaal beginnen.
Doeii!
X M

Badboy loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu