Aziz Agustus "Melekler ruhtur"

92 11 1
                                    

      R özürlü Dış ses  "Zamanın durduğu  Uçsuz bucaksız bembeyaz bir alan derin sonsuz bir sessizlik.Dualarlarla gelen Kitab-ı Kebiri kainat, cümle aleminin istidat ve kabiliyetiyle bir Sani-i Zülcelal in varlığını işaret eder.O elementler, maddeler kimin mülkü ise , bütün ondan yapılan şeyler onundur." Derin bir sesizlik olur.

Dış ses 1 " Bütün ondan yapılan şeylerde onundur..!" Küçük bir horoltu sesi duyulur.

Dış ses 1 daha yüksek bir sesle "  Bütün yapılan Şeylerde onundur diyorum ben kime diyorum..!"
2. Dış ses r ve s özürlüdür.

Dış ses 2 sarsılarak " geldikmi ne oldu "

Dış ses 1 "Sen uyuklarken nasıl bitiricez bu hikayeyi acaba sıra sende..!"

Dış Ses 1 "Tanrı, insanoğlunun ve yaratmış olduğu cümle alemin Şeytan hakkında etmiş odukları şikayet ve dualardan  sıkılmıştır.Artık bu oyuna bir son vermek ve şeytandan kurtulmak ister. Çok zengin, sefil ,salak , dahi ve küçük bir çocuktan oluşan 5 kişilik ateist grubu tanrının ve şeytanın insan suretinde üstün olmadığı bir bölgeye Arafa toplar.İyilik ve Kötülüğün son savaşı..."

Şeytan " Ne Bu şimdi,  bu yaptıgı bir anlam verebiliyormusun?

Tanrı  "  Sinirlenme Kocaoğlan herşey anlaştığımız gibi."

Dış ses 1 "Şeytan oldukça şaşırır jest ve mimikleri birbirine karışır.Şeytan Göz ucuyla Dış sese bakıp "

Şeytan" Benim jest ve mimiklerim birbirine felan karışmadı , hem kocaoğlanda nerden çıktı.Beni zamanında bok çukuruna gönderdin"

Tanrı "Haketmiştin, Ademe secde etmeliydin "

Şeytan " Secdemi etmeliydim, Ben ondan önce yaratıldım.Kıdem diye bişey duyan yokmu"

Dış ses 1  " der ve şeytan etrafına bakınır"
Dış ses 2 " ve garip bir şekilde bakmaya devam eder ve gözünü kısarak  ve işaret parmagıyla bizi göstererek"

Şeytan "Bunlar benim yaptıgım her hareketi söylemek zorundamı "

Dış ses 1 ve şeytan "der"

Şeytan " Yok artık "

Tanrı " Herşey kuralına uygun olarak hazırlandı bu oyuna bir son vermenin zamanı geldi kim iyiyse o kazansın evlat "

Şeytan " hah sorun degil.Bende sıkıldım  O kadar çok müridim varki artık cehenemden içeri randevuyla alır olduk. Zamanın sonsuzluğu aşkına  sen bana evlatmı dedin "

Dış ses 1 " Şeytan iyice duygusallaşır gözleri dolar "

Şeytan " Gözlerimmi dolar? Birisi bu aptala şeytanın kim olduğunu söylemedimi"

Dış Ses 2 " Şeytan evveliyatından kendi iradesiyle cevherini bozduğu için , Hz adem ve çocuklarına kötülük yapmakta"

Şeytan "Kötülükmü, ortada resmen bir ensest ilişki vardı.Hem Habil ile birlikte Doğan kızı göreniniz varmı. Kız çirkinlikten yıkılıyor.Doğrusu Kabilin yerinde olmak istemezdim.Hem ayrıca kabilin bugday , habil ise koyun teklif ettiğinde koyunu alan sendin ben değildim. Cinayete resmen teşvik ettin"

Dış ses 1 " Tanrı Kükrercesine"

Tanrı " Sen benim kararlarımı nasıl sorgulama cürretinde bulunursun"

Şeytan " Bunlar senin kükriceni nerden bildi?  Herneyse doğrusu bağırtına alıştım.Habile çirkin kız  verip Kabile güzel kız veriyosun ve sonra adak adamalarını istiyorsun.Kabilim zavallı yiğidim o anın ekonomisine göre buğday veriyor zengin züppesi habil koyun veriyor.sence bu nekadar adil sorarımm size a dostlarrrrr. Sonra bizim yüce yaratıcı büyük Usta..."

Dış ses 1 " Tanrı hiddetle homurdanır"

Tanrı " Sende sus be dış Ses bozuntusu . Yeter bu kadar. Herşey tasarlandığı gibi olucak beni yalnız bırakın "

Dış ses 2 " Tanrı ve Şeytanın zamanın başlangıcından süre gelen savaşları son bulucak şeytan Tanrının gazap ve öfkesinden..."

Şeytan " Heyy...Heyy.. Heyy... Bu biraz fazla taraflı olmadımı şartlar eşit sanıyordum.Hem ayrıca bunlarda nerden çıktı." " heyyy..! Nereye gittiniz"

                    1. Bölüm sonu

Tanrı & ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin