john Tyndall " Batıl inanç , insan yapımı dindir."

40 6 33
                                    

   Şeytan " Si..si..sizce de uçak çok fazla sarsılmıyormu."

  Tanrı " Heyt be ! Tam istediğim gibi ayarlamışlar."

Bir yolcu " Aman Allahım, buda ne ?"

  Şeytan  "Ne.. Ne..  ne oldu, ne oluyor söylesene be adam. Şeytan görmüş gibi yüzüme bakma dışarda ne oluyor." 

Bir Yolcu " Uçagın motoru alev aldı ! Aman Tanrım Uçagın motoru alev aldıı..! Hepimiz Öleceğiz !"

Bir anda Curcuna kopup  uçak içinde eşyalar ordan oraya uçuşurken dış sesler herşeyden bagımsız kendi aralarında.

Dış ses 1 "Uçak motoru alev alırken.Sence sakin olmalımıyız? "

Dış ses 2 " Hımm , notlarımda panik yapmamı gerektirecek bir durum yok."

Dış ses 1 " Haklısın sanırım. Manzarının tadını çıkarmakta fayda var."

Dış ses 2 " Adayı burdan görüyorum harika görünüyor."

Şeytan " ıhımm , ıhımm "

Dış ses 1 " Aaaa !  evet şu tarafa baksana muazzam doğrusu "

Şeytan " Arkadaşlar , ıhımmm... ada görüntüsünü izlemeniz iyi hoş, bir şey diyemem en azından suretiniz bizim gibi insana dönmedi ama Bu koskoca metal yıgını düşerken bir şeyler yapmanız gerekmiyormu..!!!!!"

Tanrı " Onların böyle bir yetkisi yok, hadi rahatla keyfini çıkar "

Şeytan "Motor Alev almış düşüyorken nasıl rahat edebilirim.Çekil aradan   insan bozuntusu "

Dış ses 2 " Uçağın cam tarafında oturan hikayedeki 5 şanslı kişiden biri olan zengin ve ukela adam. Kendisinin  üzerinden camdan dışarı  eğilerek  bakan şeytanın gögüs ve kalçalarını süzer ve sırıtarak"

Zengin ve ukela " hımmm, hiç fena degil. "

Şeytan " Bu işten sıyrılırsam , dış ses bozuntusu benden çekeceğin var."

Dış ses 1 " labarbalar , panikler , çıldıranlar, kusanlar"

Şeytan " Bukadar sakin kalabildiğine inanamıyorum bizi  bu lanet tayfadan ayıran anlamlı bir planın vardır heralde."

Tanrı "Ha ha ha , harika bir duyguymuş.Aslında bakarsan güzelim , en ufak bir planım yok "

Şeytan " Ne demek bir planım yok !Bizde mi düşeceğiz ! "

Tanrı " Biraz mantıklı olurmusun.Kıçının altında ki şey düşüyor.Elbette düşeceğiz bence yerine oturmalısın."

Şeytan " Farkındamısın ne zaman senin ile bir iş yapıcak olsam bir yerden düşmem gerekiyor "

Zengin ve ukela " Buraya da oturabilirsin( kucagını göstererek) "

Şeytan " Bu herif yaşiyacak öyle değil mi ?"

Tanrı " Elbette favorilerim arasında o. Esas heyecan şimdi başlıyor iyi seyret "

Şeytan " Ne? Ne  başlıyor anlamadım."

Dış ses 1 " Ben biliyorum bunu. En eğlenceli kısım. Sırada uçagın 2 ye bölünme sahnesi var "

Şeytan " Yahu ben neden bilmiyorum .Bunlar neden daha önce bana anlatılmadı .1 dakika Uçagın 2 ye bölünme sahnesi mi ? ! "

Tanrı " Tüm süprizimi mahvettin! "

Şeytan " Uçak 2 ye bölünecek ve biz bu aptal insan suretindeyken ölemi"

Dış ses 2 " Kesinlikle ben söylemedim Ulu tanrım bunun aptallığı !"

Dış ses 1" 18000 alemin vukaati bin hadisin, sorgusuz sualsiz yaratıcısı meşime-i şebtene sığınırım.Arz-ı hal etmeye cana seni tenha bulamam seni tenha bulucak kendimi asla bulamam"

Tanrı ve Şeytan aynı anda " Kapa çeneni "

Ön koktuktaki yolcu çığlık atarak

" Tanrım ! Tanrımm..! yardım et kurtar bizi uçak parçalanıyor !! "

Şeytan " Kusura bakmayın, duanıza karışmak gibi olmasın  ama Bunu çok sevgili Tanrınız yapıyor !!!"

  Bir başla yolcu " Tanrım , şeytanın gazabından bizi koru.Bizi ulaşmamız gereken yere sağ salim gitmemizi nasip et."

Şeytan " Sizin derdiniz nedir !  heyyy.!Bunun benimle alakası yok bu yanımdaki herif yapıyor.! Ehhh...Kime ne anlatıyorsam."

Dış ses 1 "Tanrı koca bir kahkaha atarak"

Tanrı " Koca bir kahka mı ? zevkten ölücem..! İşte en zevkli kısım başlıyor "

Şeytan " Benim adım çıkmış ! Ooo ..Ooo gövde parçalanıyor !!"

Tanrı" Geriye yaslan ve  uçuşun keyfini çıkar !!! "

BÜYÜK SESSİZLİK..!

Dış ses 1 " Biraz sert bir iniş oldu sanki."

Dış ses 2 " Aaa evet Düşünüyorumda son kısmı düşüşü daha iyi ayarlayabilirdik."

Dış ses 1 " Hala uyanmadılar"

Dış ses 2 " Tanrı uyurmu ? "

Dış ses 1 " Bilmem gözleri kapalı , ölemiyeceğine göre ? "

Dış ses 2 " Sormaya korkuyorum ama peki şuan nerde "

Dış ses 1 "Kim nerde "

Dış ses 2 " Kimden bahsediyoruz "

Dış ses 1 " Tanrıdan"

Dış ses 2 " Orda yatan sadece insan "

Dış ses 1 " hımmm"

Dış ses 2 " Hadi kafamı bulandırmayı kesermisin evet evet düşünmüyorum aaaa , uuuuu , yeeeeeee , seeeeeee , camcubaaaaaaaa! "

Dış ses 1 " Camcubamı ? "

                   3. Bölüm sonu

Dış ses 1 " Şimdi ben anlamadım."

Dış ses 2 " Sakın ?! "

Dış ses 1 " Ama "

Dış ses 2 " Sakın ! "

Dış ses 1 "Yİ."

Dış ses 2 " sak." "Bitti yok bölüm bitti.."






   

Tanrı & ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin