Perch " Eğer Tanrı konuştuysa neden herkes ikna olmadı"

58 6 0
                                    


"Araf Hava yollarının 1 sayılı sefer uçağı kalkışa hazır.Lütfen Kemerlerinizi..."

Şeytan " Doğrusu beni bile şaşırttın, bu kadarını beklemiyordum"

Tanrı "Şaşırdığın şey nedir? "

Şeytan " Dalga geçiyorsun benimle öyle degil mi ? İnsan sureti altında Tanrı ve Şeytan bir uçakta 5 kişiyi kendi yanlarına çekebilmek adına ne olduğu belirsiz bir adaya inicez.Bu sence kulağa mantıklı geliyormu ayrıca giydiğin bu renkli  çiçekli böcekli kıyafet sende hiç durmamış"

Tanra " Hah. İsyan ediceni biliyordum, seni yarattığım günden beri huysuzsun, hiç bir şeyi beğenmiyorsun..Hem adaya inmeyeceğiz, düşeceğiz"

Şeytan " Düşeceğiz derken?"

Tanrı " Biraz hareket olsun istedim. Malum araftayız "

Şeytan "Sen şaka yapmıyorsun?"

Tanrı "Hadi..Eğlenceli olucak. Ayrıca çok güzel görünüyorsun.Doğru bir tercihte bulunduğuma şimdi emin oldum. hızlı yaşa genç öl evlat"

Şeytan " Güzel görünüyorsun derken ?"

Dış ses 1 " Şeytana kadın suretinde Adaya düşeceğini söylemedin mi?"

Şeytan " Ne.."

Dış ses 2 "hımm..Ufak bir prosedür detayını atlamışım sanırım.Ayrıca uçağın düşeceği bilgisi benim notlarımda yok"

Şeytan " Ufak bir prosedür detayımı..?..!"

Dış ses 1 "Bunu demeye utanıyorum ama Şeytan beşeri şekilde panik atak yaşayıp haykırıcak"

Şeytan " Ben panik atak felan yaşamicam ayrıca siz..." ( sessizlik)..."Aaaaaaaaaaaaaaaaa.....!*¥₺$#"

Dış ses 2 " Bu beklediğimden de büyük oldu"

Tanrı (Tanrı gayet rahat, yolculara hitaben) " Hey...Hey...Rahatsız  olmayın herşey kontrol altında lütfen.Kendisinin uçak fobisi varda"

Şeytan " Uçak Fobim mi var , benim tek bir fobim var o da sensin..! Seni yaşlı...................."

Tanrı " Hımm.Çocuklar bakın bu özelliği sevdim.Konuşuyor ,haykırıyor ama duymuyorsun."

Dış ses 1 "Tanrı keyifle güler"

Tanrı " Evlat herşeyi sölemek zorunda degilsin."

      ( 1 saat sonra yerden 10.500 m yükseklikte)

Tanrı "Küsmüyüz ? "

Şeytan " Hafızanı tazelim ,hiç barışmadık zaten..."

Tanrı " Bence  kadın halinle gayet güzel oldun tarafsız , eşit , adil bir yarış olucak "

Şeytan " En azından toplantı esnasında kurallar açıklanırken cinsiyetimi seçme şansım olsun isterdim veya bilgilendirilmek"

Tanrım " Aslına bakarsan evlat ,Tüm alemi vaakalarda herkesin seçme şansı var gibi görünür.Lakin onların seçimlerini seçen kişide benimdir."

Şeytan "Gerçekten beşerileri seviyorsun öyle değil mi ?"

Tanrı "Sevmeseydim seninle bu oyuna girmezdim "

Şeytan "Sana küçük bir sır verimmi "

Tanrı "sır mı ? Bana..."

Dış ses 1 "Sır mı dedi ? Sır mı dedi "

Dış ses 2 "Bende öyle duydum sanırım sır dedi "

Dış ses 1 "Benim notlarımda yok bu durum "

Dış ses 2 "Benim notlarım da da yok "

Dış ses 1 "Birşeyler ters gidiyor.daralıyorum. fenalık bastı notlarımın arasında yok ne diyeceğini bulamadım"

Dış ses 2 " Alarm...! Alarmm..! Alarmmmm..!"

Dış ses 1 " Bittik, mahvolduk , 18000 alemin vukaati bin hadisin, sorgusuz sualsiz yaratıcısı meşime-i şebtene sığınırım.Arz-ı hal etmeye cana seni tenha bulamam seni tenha bulucak kendimi asla bulamam"

Dış ses 2 " ıhımm, ıhımm dış sesimm"

Dış see 1 " Ne beyan-i hale cu'ret ne figana takatim var. Ne reca yi vasla gayret ne firaha kudretim var."

Dış ses 2 "Canım ,Ihımm..Öhöö... bakıyolar , canımm.."

Dış ses 1 " Benim tek hiç kim zar ü  perişan olmasın ya Rab esir -i derd-i aşku dağ u hicran olmasın ya Rab"

Dış ses 2 "Dursana ulan artık..."

Dış ses 1 "Bizi affet ya Rab . Evet , tamam iyiyim sustum"

Şeytan (Tanrıya dönüp) " Bunları bulmak için gerçekten uğraştın mı "

         (Uçak sarsılmaya başlar...)

                 2 . Bölüm sonu

Dış ses 1 " Bittik herşey buraya kadarmış. ben bu mertebeye yükselmek için çok uğraşmıştım.Nasıl bir sır verebilir hemde Tanrıya ,  notlarım da yok bu imkansız."

Dış ses 2 "Kapa artık çeneni bölüm bitti"
    
                               😊
                            

Tanrı & ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin