Voltaire "Eğer Tanrı gerçekten yoksa , onu yaratmamız gerekir"

29 3 50
                                    

Salak " Ahhhhh !!! Başım çatlıyor!! yardım edin !!"

Ukela ve Zengin " Hey ! Merhaba !"

Salak " Başımm!!"

Ukela ve Zengin " Heyy!! Duyuyormusun beni !! "

Salak " Bu ses ...Bu ses ... heyy!!..Burdayım.. Burdayım!! Sizi namusuz herifler Burdayım..!!  yardım edin bana !! "

Ukela ve Zengin "Aslında o namussuz herif tam altında."

Salak " Altımda mı ? "

Ukela ve Zengin " Evet başını biraz eğip bakarsan görüceksin "

Salak " Aaa !! Aaaa !! İnanamıyorum yaşayan bir insan!! Hahaha ! Harika !!Kralsın bro ,  benle birlikte canlı çıkmayı başaran bir insan harika !!"

Ukela ve Zengin " Evet, evet yaşıyorum ve seninde  yaşamana çok sevindim  ama üzerimde tepinmeye devam edersen öleceğim. Üstümdekini kaldırmama yardım et lütfen ! "

Salak " Elbette hemen.Offfff !! "

Ukela ve Zengin " Ne ?"

Salak " Oww hayır ! "

Ukela ve Zengin " Ne ? Ne oluyor ?"

Salak " Offf O kadarda degil !!"

Ukele ve Zengin " O kadar da değil mi? Yakıt sızıntısı mı ?  tahmin etmiştim ölücez !!"

Salak " Owww , oooooo ,hımmmmmm , ahhhhhhh , ohhhh ,oyyyyy , harikkaaa , devam bebegim ..! "

Ukela ve Zengin "Ne ?  Ne diyorsun sen be adam ! "

Salak " Başım mükemmel seviyede dönüyor !! Hahaha Çok keyifli uçuştayım bro !! Balayısı* bile bukadar etki etmemişti !!"

Ukela ve Zengin " Ne diyosun sen be adam !! OO hayır !! yoo..!!  yoo..! sakın sakın..!"

Salak " Üzgünüm bro , ama harika bir duygu. Bu duygu için canımı kaç kere tehlikeye attım ben "

Ukela ve Zengin "Ehhh leş gibi..! Üzerime kustun be adam.Şu lanet yerden çıkmama yardım edecekmisin artık !!"

Salak "Üzgünüm , hala dönüyor çok keyifli "

Ukela ve Zengin " Yooo.. Sakın.. Sakın bayılma şimdi olmaz "

( Bir müddet sonra)

Ukela ve Zengin " Uyanman için daha ne yapabilirim ? Yardım edin yaşayan kimse yokmu !!"

Dahi " Bayılmış sadece hala yaşıyor."

Ukela ve Zengin " E..Evet ,evet aptal herif bayıldı lütfen burdan çıkmama yardım et "

Dahi " Yaşamanıza sevindim , öncelikle kendisine gelmesini sağlamam gerekiyor bu kadar baygın kalması iyi değil "

Ukela ve Zengin " Doktormusun "

Dahi " Hayır , ama baygın kalmanın iyi birşey olmadığını biliyorum ,  çok kötü kokuyorsun üzerindeki domates ve patates parçalarına bakılırsa sıkı yemiş.Vücudunda ağrı veya his kaybı var mı ?"

Ukela ve Zengin " Üzerimde kusmuk ve bu lanet ağırlık  dışında bir sıkıntım yok sanırım en azından öyle düşünüyorum. Şu herifi bırakıp benim çıkmama yardım edermisin"

Dahi " Sevindim ama bu benim tek başıma kaldırabileceğim bir ağırlık değil.Kurtulman için bu adama ihtiyacımız var."

Dahi " Kendine geliyor "

Salak " hahaha ,hımmm , offf , offff , owwwww , vayyyyyy , ıhııııııı , wuwwwww.."

Ukela ve Zengin " Herifin kendine gelmesi bile başlı başına bir problem! "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tanrı & ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin