Az ismeretlen

153 10 0
                                    

Valahol egy idegen helyen ébredtem. Annyira emlékszem hogy Szilvivel beszélgettem és megbotlottam. Utána minden homály.
-Mi ez a hely?-kérdeztem félhangosan,inkább magamtól.
-A démonok világa "ez a hely".-mondta kissé barátságtalanul egy hang.
-Jesszusom! Ki vagy?-kérdeztem félőn a velem szemben állótól. Aki valójában nagyon helyes volt. Zöld volt a haja és jobb szeme kék bal szeme zöld volt. Na jó. Be kell hogy valljam. Szerelmes lettem belé.
-Anti. Anti Septiceye a nevem. És a tiéd szépség?
-Öhmm... Eliza. Eliza Rainbow.-mondtam utánozva a srácot.
-Ha-ha-ha. Nagyon vicces a kisasszony ma.-nevette el magát.
-Lehet egy kérdésem?
-Már megvolt. De amúgy igen.
-Köszi!-mosolyodtam el.-Te egy démon vagy?
-Nem egyértelmű? Igen az vagyok.
-Hú! Ez tök szuper!-újongtam.
-Biztos...
-És van valami szuper erőd?
-Figyelj. Nem vagyok szuper hős,úgyhogy nincs szuper erőm.
-Bocsánat!-néztem rá boci szemekkel.-akkor van valami természet feletti képességed?
-Na azom már van.-mondta mosolyogva.-el tudok teleportálni oda ahová csak szeretnék és meg tudok bűvölni tárgyakat.
-Wow! És... Amúgy...?
-Mi az?-kérdezte. És a hangján érezni lehetett hogy kezd elege lenni a kédéseimből,de még mindig mosolygott.
-Nem tudom mennyire személyes,de mi az a vágás a nyakadon?-kérdeztem félve.
-Áhh. Az csak akkor történt amikor meg akartam ölni Seànt hogy elfoglalhassam a helyét a testébén és a torkát próbáltam elvágni.-mondta úgy mintha ez teljesen természetes lenne.
-Öhmm... Bocsi hogy ezt mondom,de te nem vagy normális.
-Démon vagyok. A démonok őrültek. Ja! És ne bízz meg bennük.
-Mert?
-Mert sokat hazudnak.
-Rendben. Akkor nem hiszem el.-vágtam sértődött fejet.
-Nekem hihetsz. Téged nem bántalak.
-Miért? Én mivel vagyok különb mint Seàn? Aki egyébként az osztálytársam?-kérdeztem talán túl idegesen.-Én egy vad idegen vagyok számodra. Mégis miért nem teszed meg velem azt amit Seànnal akartál?-kerülgetett a sírás.
-Az első indokom az,hogy: akármennyire is vagyok démon és nem tisztelek semmit,a nőket nem bántom. A második pedig az hogy téged már láttalak,mivel néha sunyiban benne vagyok Seàn testében. És te egy tök rendes lány vagy. És megkedveltelek.
-Hú! Ez aranyos. És kicsit félek.-vágtam ilyedt fejet.
-Nyugi. A te démonod nem szerelmes Jackbe.
-Hé! Azt honnan veszed,hogy tettszel nekem?
-Érzem.
-Aha persze!
-Látom hogy tiszta piros a fejed.
-Nem igaz.-mosolyogtam rá.-Nagyon. Talán túlzottan is jó a szemed.
-Hát... Én mindent észre veszek ami veled kapcsolatos.
-Okééé... Mi történik? Miért halványodom?
-A démonod,azaz Nightmare nem járt sikerrel a testedbe férkőzéssel.-mondta,majd megölelt. Mielőtt eltűntem még súgtam valamit Anti fülébe:
-Tudom hogy én is tettszem neked.-mondtam,mire elmosolyodott.
-Lehet hogy igazad van.-súgta vissza amibe bele borzongtam a kellemes érzéstől.-Akkor szia!
-Szia!
-Remélem még találkozunk!
-Én is! Én is...

A másvilágWhere stories live. Discover now