"Gondoltam megölel vagy megpuszil."
Hát nem! Megcsókolt! Én is vissza csókoltam hisz tudtam többet érzek iránta mint barátság.Éreztem a pillangókat a gyomromban. Eközben az agyam folyamatosan kattogott. Én most megcsókoltam valakit. Én most megcsókoltam egy démont! Huhhh... Eliza nyugi! Ezt csak álmodod. Ezután felriadtam mint egy rossz álomból,pedig tudtam hogy jól esett.
-Nem igaz!-mondtam szomorúan. Ekkor láttam hogy itthon vagyok és nem mentem át megköszönni Jack-nek. Mert annyi erőm sem volt hogy átmenjek hozzá.-Szóval csak hazajöttem. Nem is mentem sehová.-kínomban már nevettem. Gyorsan ránéztem az órámra. Már fél hét van. Uram Istenem! Gyorsan elmentem zuhanyozni,felkentem a sminkem és felöltöztem.(A köröm lakk nélkül. Szerk.)
Az utolsó nap a szakma érettségi előtt. Vártam hogy találkozzak Szil-lel. Gyorsan kiléptem az ajtón,bezártam és elindultam a suliba. A suli előtt láttam Mark-ot. Elköszönt a haverjaitól,majd mintha mi sem történt volna kb. másfél hónapja úgy jött oda hozzám.
-Szia!-köszönt rám a legszebb mosolyával.
-Szia.-vetettem oda neki.
-Mi a baj?
-Nem emlékszel?-kérdeztem felháborodva.
-Mit tettem?-kérdezte kedvesen.
-A hülyeséged miatt kórházba kerültem! Azt!
-Mikor?
-Tényleg nem emlékszel?
-Liz mi a baj?-kérdezte Szilvi.
-Az hogy a hülyesége miatt kórházba kerültem másfél hónapra.
-Mikor? Tegnap vitt vissza az osztályba Mark miután elájultál. Miről beszélsz?
-Állj! Én ezt csak álmodtam?-kérdeztem kissé megkönnyebülve mégis szomorúan és kínosan.
-Az biztos.
-Sajnálom Mark hogy így lerohantalak!-mondtam elvörösödve mint egy rák.
-Semmi gond!-mondta újra széles vigyorral az arcán.- Hé Liz!
-Igen?
-Délután ráérsz?
-Öhmmm.... Asszem igen. Miért?
-Átjöhetnél hozzám szakma érettségire előkészülni.
-Biztos?
-Igen! Ne legyünk már előkészületlenek.
-Szil is átjöhet?
-Na engem hagyjatok ki! Én majd tanulok egyedül.-mondta Szilvi- Nem akarom a nyálas ömlengéseiteket hallgatni.-motyogta,de én valamennyire ki tudtam venni hogy mit mond.
-Tessék?-kérdeztük Markkal egyszerre.
-Csak nem akarok zavarni.
-Biztos?-kérdeztem.
-Biztos.-vágta rá egyből.
-Öhmm.. Oké.-mondtam.Az órák gyorsan teltek el. Csak azt vártam mikor lesz vége a napnak.
-Sziasztok!-köszöntem el a táskám felkapva a többiektől.
-Várj meg!-kiabált utánam Mark.
-Tényleg! El is felejtettem hogy veled megyek a lakásodra!-erre a mondatomra mindketten felnevettünk.
-Jól van.Amint kimentünk az iskolából éreztem a szúrós tekinteteket. Mivel Mark és Jack a suli legmenőbb arcai.
-Mark ki ez a csaj?-kérdezte Lili aki egy évvel alattunk jár.
-Senk... Az osztálytársam.
-Most haza kíséred vagy mi?
-Nem. Átjön hozzám tanulni holnapra.
-Azt hittem csak engem viszel hozzád!-mondta felháborodva-mindegy menjetek csak.Ekkor értettem meg. Mark jár Lily-vel. Akkor most mit akarhat tőlem? Egy egyéjszakás kalandot? Na azt már nem!
-Figyelj Mark! Most jutott eszembe hogy Szil-lel megbeszéltem hogy ma megyünk plázázni. Én már amúgy is megtanultam mindent szóval csak át kell néznem.
-Rendben.
-Tényleg? Csak úgy rendben?
-Igen!-mondta közömbösen. Ezután maga felé fordított és adott egy puszit a homlokomra.-Vigyázz magadra!
-R-re-rendben.-mondtam lesokkoltan a meglepődöttségtől.-Akkor szia!-köszöntem el teljesen vörösen.
-Szia!-köszönt ő is. Ezután zavarodottan nem figyeltem és amikor megfordultam neki mentem Jacknek.
-Bocsi!-mondtam neki az arcában Antit keresve,de nem találtam.
-Semmi!-mosolygott rám. Én csak vissza mosolyogtam és mentem tovább. Szerencse hogy a buszmegálló felé lakom ezért nem tűnt fel Mark-nak hogy haza mentem és nem Szil-lel a plázába.
YOU ARE READING
A másvilág
FantasyNe nézz túl hosszan az árnyra, mert démon nézhet vissza rád. Eddigi legjobb helyezés: #jacksepticeye:#1 #markiplier:#1