IDK

77 4 2
                                    

Pár nappal később

-Anti?
-Hmm?
-Hogy tudsz itt lenni,ha nem Jack testében vagy?
-Öhhm.... Hát hogy is mondjam?
-Ahogy tudod.
-Oké!-nevetett- Úgy hogy felerősödtem és tudok Jack nélkül "lenni". Ha érted hogy értem.
-Jah. Értem.....-ekkor jutott el az agyamig amit mondott- De hát ez SZUPER!!!-ugrottam a nyakába.
-Ja-ja!-mosolygott rám,majd megölelt.-Amúgy ki a pasid?
-Azt azért mondtam akkor hogy lekoptassalak,mert nyomultál.
-Áhh... Értem. De ez akkor sem volt szép.
-Tudom...
-De legalább tudom mostmár hogy szeretsz.
-Honnan?-kérdeztem tettetett meglepődéssel.
-Onnan hogy mondtad.
-Francba!-nevettem el magam,majd ő is.-Elugrok a boltba hozok egy kis kaját.
-Én is had menjek!-nézett rám boci szemmekkel a démon.
-Szerinted fel tudják fogni hogy ki/mi vagy? A bőröd miatt. Nem azért hogy nem akarok veled mutatkozni csak, tudod más a színed meg néha olyan mintha bugos lennél.
-Jó,ebben igazad van. És ha veszek fel kapucnis pulcsit és hosszú gatyát?
-Anti. Majdnem...várjál-elővettem a telefonom és megnéztem hány fok van.-Szóval. 27 fokban pulcsiba és hosszú nadrágba akarsz ki menni az utcára?
-Hááát.... Igen.
-Felőlem! De el fogsz olvadni mire haza érünk.
-Mi?-kérdezte ilyedten a zöldhajú.
-Nem szószerint. Csak ezt szoktuk mondani,ha valakinek nagyon melege van. Például.: Olyan melegem van hogy elolvadok. Érted?
-Asszem. Na jó akkor megyünk?
-Felveszem a cipőmet és mehetünk. Mi lenne,ha te addig amíg vásárolok valami kaját,te elvinnéd sétálni Picúrt?
-Okés.-bólintott rá az ötletemre. Gyorsan oda értünk a bolthoz,hisz egy sarokra van tőlünk. Antinek mondtam hogy hová menjenek és jöjjenek vissza,ha a kölyök elvégezte a dolgát. Ezután nyomtam egy puszit a szájára és bementem a boltba.

Anti szemszöge:

-Ide figyelj kutyi. Mit szólnál,ha futnánk egyet?-kérdeztem a kutyustól. Csak egy boldogat vakkantott és elkezdte húzni a pórázt.-Oké. Megyek már.-és elkezdtünk futni arra a helyre ahova Liz mondta hogy menjünk el. Elértünk az utca szélére és elindultunk volna vissza,de megláttam Mark-ot. Nem akartam vitát,de ő megismert és odajött hozzám.
-Mit akarsz attól a lánytól?-kérdezte idegesen.
-A szerelmét.-mondtam.
-De ne ennek a lánynak a szerelmét akard,te gyilkos.-na akkor szakadt el a cérna. Senki nem nevezhet gyilkosnak,mert nem vagyok az. Éreztem hogy már feketék a szemeim és a kapucni le esik a fejemről,de nem törődtem vele.
-Anti.-Hallottam Mark hangját. Mi van? Mit történt?-jött oda hozzám a srác. Szóval csak képzelődtem. Huhh.
-Semmi. Csak valami rossz emlék eszembe jutott.
-Ohh... Értem.
-Megkérdezhetem hogy miért voltál nálunk múltkor?
-Mert tudni akartam hogy Liz jól van-e. Sokszor úgy érzem mintha a testvérem lenne. Ezért mentem oda,mert szerintem nincs senkinek olyan rémálma hogy a kiszemeltje bántja és baja is lesz.
-Én tudom hogy mi volt az álma akkor amikor lecseszett.
-És mi?
-Az hogy...-elmeséltem a srácnak a lány egész álmát.
-Jesszusom!
-Hogy hogy erre jössz?-kérdeztem. Tudom hogy pár utcával alrébb lakik.
-Liz.
-Értem. De ő már velem van,szóval nem kell megvédened.-Közben vissza értünk a bolthoz,ahol Liz már várt.
-Szia-sztok!-köszönt a lány meglepve.
-Szia!-köszönt Mark is. Intettem a fejemmel a srácra és felmutattam a hüvelyk ujjam,hogy jó fej a srác.

Liz szemszöge:
Szóval Markkal jóban vannak. Tök jó!
-Mark jól áll a vörös.-mondtam. Ugyan olyan a haja mint Antinek csak neki piros.

 Ugyan olyan a haja mint Antinek csak neki piros

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Figyu. Mark mi haza megyünk mert megsülünk.
-Rendben.-ezután megölelt,Antivel pacsizott és picúrt megsimogatta,majd elköszöntünk egymástól és Antivel haza mentünk.
-Igazad volt. Rohadt meleg van.
-Megmondtam! Akkor mit szeretnél enni?
-Hmmm... Leginkább téged.-mosolygott rám pimaszul.
-Kajára gondoltam.
-Mi van?
-Én hot-dog-ra gondoltam,de döntsd el mit szeretnél enni.
-Jó lesz a hot-dog.
-Oksa.-nyomtam egy puszit az arcára,majd hozzá láttam a kajához. Kb. 5 perc alatt végeztem vele. Oda vittem Antinek,majd adtam kaját Picúrnak. Végül leültem Anti mellé falatozni. Bekapcsoltam a Bosszú állókat. Miután megettük elmosogattam a tányérokat és vissza ültem Anti mellé. Még 10 perc sem telt bele és elaludtam. A srác ölében ébredtem.
-Mennyi ideig aludtam?
-Addig hogy megnéztem még a második részét is.-mondta boldogan. Fel ültem a kanapén,majd a zöldhajú ölébe ültem.
-Hogy képzelted hogy megnézed nélkülem a Bosszúállók kettőt?
-Öhmm... Bocsánat.
-Ugye tudod hogy hülyéskedtem?
-Jaaaaaa... Már kezdtem meg ilyedni.
-De butus vagy.-mondtam és nyomtam egy puszit az orrára.-Mit szólnál a Valami Amerikához? Az jó film.
-Rendben. Milyen film? Amerikai,angol...
-Magyar.-vágtam rá.
-Magyar?
-Aham. Szóval? Mehet?
-Ahha.-Miután végig néztük a második részt is már délután volt.
-Fáj a seggem.-mondtam fél hangosan.
-Khm... Én is itt vagyok. Segítsek?-vette elő a perverz fejét.
-Hülye.-motyogtam.
-Tudod cica hogy nem komolyan gondoltam!-ölelte át a derekam hátulról. Szembefordultam vele és szorosan megöleltem.-Van kedved sétálni?-kérdezte.
-Aham. Csak össze kapom magam.
-Rendicsek.-mondta mosolyogva. Gyorsan összeszedtem magam és felvettem a kedvenc szettem. Rövid nadrág (nem a picsagatya),a SUPERIOR feliratú khaki zöld haspólóm(a köldökömtől 1 centivel magasabban kezdődik a póló) és a kedvenc sötétkék tornacsukám,majd amikor leértem Anti hasonlóan festett mint én csak fiúsban és nem haspólóban. Végre indulhattunk. Elmentünk a Duna-partra sétálni,ahol...

A másvilágWhere stories live. Discover now