Anti...

53 2 0
                                    

Ahol Anti úgy kezdett el viselkedni mint egy öt éves. Rohangált fel-alá,telportálgatott és ugrándozott mellettem.
-Mond csak. Jól vagy zöldike?-kérdeztem nevetve.
-Aha! Sőt! Irtózatosan jól vagyok!! Végre eljöhettem veled "fedetlenül"!-erre elnevettem magam. Ennél édesebb srác nincs is!
-Úúúúúúú!!! Most jutott eszembe! Etetünk kacsákat és hattyúkat?
-Ahamm! De mivel?
-Kenyérrel. Mire gondoltál? Fűvel etetjük a kacsákat mi emberek?-kérdeztem kuncogva.
-Attól még hogy nem csináltam ilyeneket amikor Jack inkább úgy mondom hogy Sèan testében voltam attól még nem vagyok hülye. Amúgy meg tényleg arra gondoltam hogy fűvel etetitek ezeket az izéket.-erre egyszerre tört ki belőlünk a röhögés. Nagyjából 5 percig röhögtünk Anti mondatán.
-Akkor elmegyünk és veszünk kenyeret?-kérdeztem a sráctól még mindig könnyes szemmel.
-Ühümm! De hol?
-Ott.-mutattam egy boltra. Miután megvettük a kenyeret vissza mentünk a vízhez ahol bele dobtam a kaját a vízbe.
-Itt nincs semmi.
-Csak várj egy kicsit. Türelem. Meghallják hogy csobban a kaja és jönnek.-mondtam neki nyugodtan.
-Tényleg?
-Aham.-mondtam amikor megjelent az első hattyú.
-Ez melyik?
-A hattyú.
-És hogy néz ki a kacsa?
-Sokkal kisebb mint a hattyú és a hím színes a nőstény barna. Ja! És a hímnek ha nősténnyel van be nem áll a pofája.-ezen csak nevetett Anti.
-Az ott egy kacsa?-kérdezte izgatottan.
-Igen.
-A fiú?
-Anti az a lány.-kuncogtam.
-Huppsz.
-Eteted te is őket?
-Hogy kell?
-Fogsz egy kenyér darabot és bele vágod a vízbe.-erre Anti megfogta a kenyér nagyobbik csücskét és véletlen egy hattyúhoz hozzá vágta.-Ügyes vagy. Most viszont fussunk mert ez meg fog minket csípni!-mondtam nevetve aztán elkomorodtam.
-Jesszusom ez támad!-kiáltott a srác.
-Fuss már!-kiáltottam rá fuldokolva a nevetéstől és a futástól. Amikor belécsípett a madár Antinek elborult az agya. Neki akart menni a szegény jószágnak,de oda futottam hozzá és vissza tartottam.-Ne bántsd! Amúgy is te kezdted azzal hogy hozzá vágtál egy kenyeret. -eszembe jutott a jelenet és megint rám jött a röhögő görcs. Miután abba hagytam a röhögést folytattam.-Örülj annak hogy ennyivel beérte és nem csípett meg még párszor.
-Jó.-nézett rám bűn bánóan.
-Folytatjuk vagy durcizol még?
-Nagyon vicces vagy.-mondta gúnyosan.-Csak mutasd meg hogy kell,mert nem igazán értem.-ezután meg mutattam neki és békésen etettük őket. Amikor elfogyott a kaja és fel álltunk hogy induljunk a hattyú aki megtámadta a srácot ránk fújt. Erre Anti is mint egy kis cica vissza fújt. Majd emelt fővel elindult. A jelenetet nevetés nélkül nem bírtam ki.

Otthon:
Amikor haza értünk elkezdtem gitározni. Amikor akad rá időm mindig gitározom hogy lenyugodjak egy zűrös vagy vicces nap után hogy ne röhögjek mindenen vagy húzzam fel magam. A kedvenc dalom játszottam. Camilla Cabello-Havanáját.

Anti eleninte csak nézett aztán leült mellém és elkezdett dobolni a ceruzáimmal nagyjából mindenhol,de nagyon jól csinálta.
-Nagyon ügyes vagy.
-Mármint én?-kérdezte meglepődve.
-Nem! Én az alsógatya gnómokhoz beszéltem.
-Mikhez?-kérdezte röhögve.
-Az alsógatya gnómokhoz. Apukám szokta mondani régebben. Amikor nem találtam valamit és megkérdeztem hol van,mindig azt monda hogy elvitték az alsógatya gnómok. Amikor még nagyjából öt éves voltam el is hittem neki aztán nem hittem neki csak nevettem rajta.
-Aranyos.-nézett rám kis mosollyal az arcán.
-Amúgy. Tudsz dobolni?
-Öhmm... Nem mondanám tudásnak. De valamennyire megy.
-NEM MONDANÁD TUDÁSNAK?? Meg zakkantál? Rohadt jól megy!
-Tényleg?
-Igen! Szóval most veszünk neked egy dob felszerelést.
-De az drága.
-Tojom le magasról! Indíts a kocsihoz.
-Ez vicces.
-Miért?-kérdeztem meglepődve.
-Mert ezt a fiúnak,vagyis nekem kéne mondanom hogy elérd a célod és most te mondtad. Ez azért furcsa érzést vált ki belőlem.
-Akkor mondod te hogy indíts a kocsihoz,mert megyünk dobot venni?
-Aha! Indíts a kocsihoz! Megyünk dobot venni.
-Jajjde hülye vagy.
-Akkor?
-Most jut eszembe. A nagybátyámnak van két dobja. Az egyik tartalék,de szerintem nekem oda adja.-ezután felhívtam a nagybátyám aki egyből igent mondott a kérésemre és mondta hogy rögvest mutassam be a barátomat.-Zöldi! Megyünk a nagybátyámhoz.
-Oda adta?
-Az egytlen unoka hugának mindent oda adna,ha szüksége van rá. Szóval pattanjunk a kocsiba.-mondtam fel lelkesedve.

A nagybátyámnak nagyon szimpi volt Anti. Tök jól össze haverkodtak. Be pakolták a dobot a kocsiba és indulhattunk. Miután haza értünk össze raktuk a dobot a vendég szobába. Ahonnan mindent kiraktunk és beraktuk a hangszereket. Nagyon jól nézett így ki a szoba. A cuccokat amiket kiraktunk mint macskát sz*rni, felvittük a padlásra.

-Akkor? Kipróbálod az új pajtikat?
-Miket?
-A dobot.
-Jaaaaaaa! Aha. Eldoboljam azt amit játszottál?
-Légyszi!
-Rendicsek.

-Atyám! Nagyon durván tolod.
-Köszi!-mondta majd megcsókolt én pedig vissza csókoltam.

A másvilágWhere stories live. Discover now