-Mégis miért?-kérdeztem hitetlenül,miközben betessékelt a házba.
-Azért,mert akármikor kinyírhat.-mondta rezzenéstelen arccal.-Kérsz valamit inni?
-Nem köszi.-mondtam.-De figyelj. Én megbízom benne.-sütöttem le a szemem,hogy ne kelljen állnom Sèan szúrós tekintetét. Pár perccel később felnéztem és Anti állt előttem.-Hát te?-kérdeztem meglepetten,de boldogan.
-Gondoltam kicsit eltűntetem Sèant. Azóta nem voltam a külvilágba mióta kómába estél.
-Ne! Miért tettél ígéretet Sèannak?
-Mert biztonságba szerettelek volna tudni.
-Jajj Anti!-csaptam pajkosan vállba.
-Mi van?
-Semmi.-néztem rá mosolyogva.-Lehet egy kérdésem?
-Attól függ. De amúgy igen.
-Hogyan történik ez a megszállásos izé?
-Hát... Bemész egy szállodába,vagy egy motelba és...
-Nem így te bolond!-nevettem.-A démonos megszállás! Nem az hogy hol tudok megszállni.
-Jaaaaa!!-nevetett.-Tudom hogy arra gondoltál.
-Aha persze!
-Viszont a démonoknál kissé bonyolult ez a megszállásosdi.
-Ohh... Értem.
-De neked elmesélhetem.-mosolyodott el.
-Megtennéd?
-Igen. Szóval. A démonod már születésedkor veled van. Veld nő fel,de ő miután meghaltál tovább él a testedben. De persze csak akkor ha megtudja aznap hogy meghaltál. A megszállás pedig úgy történik,hogy ha a démonod azaz neked Nightmare megérzi hogy legyengültél,vagy róla beszélsz képes megszállni.
-Aham...
-Viszont egy idő után a démon felerősödik,ha hagyod hogy megszálljon és saját teste lesz.
-WOW!
-De a te esetedben Nightmare erősebb mint én lelkileg. Már ha van lelke.
-Hogy érted hogy erősebb?
-Tudod... Ő még beszélni sem lenne képes egy emberrel,mert halandóak. Viszont nekem bejön valaki,aki egy ember és itt áll velem szemben.-mosolyodott el.
-Awww!! Cuki vagy!-pirultam el.
-Szerinted mit tegyek?
-Amit jónak látsz.-mondtam. Gondoltam megölel,vagy megpuszil...
YOU ARE READING
A másvilág
FantasyNe nézz túl hosszan az árnyra, mert démon nézhet vissza rád. Eddigi legjobb helyezés: #jacksepticeye:#1 #markiplier:#1