A visszatérés

113 9 0
                                    

Újra a normál világban:

-Liz! Ugye jól vagy?-hallottam meg Szilvi kétségbe esett hangját először.
-Asszem...
-De jó!-ölelt meg.
-Mi történt?-kérdeztem.
-Elájultál.
-Mi?? És mennyi ideig?
-Kb. fél órája ájultál el. És vannak híreim.
-Kivel kapcsolatban? A helyes sráccal akit tegnap láttunk a buszmegállóban?
-Hahaha. Nagyon vicces hangulatodban vagy látom. Amúgy meg nem. Mark. Amikor elestél a dombon,ő pont ott guggolt Seànnal és beszélgettek. Mikor éppen majdnem rájuk zuhantál Seàn össze rezzen és Mark rögtön elkapott majd karjaiba vett. Majd felhozott az osztályba és lefektetett a padjára. És azóta is csak őriz mint kutya a csontot amit most kapott.
-Vááá! Ez nagyon cuki!-mondtam. Tudni illik Mark a kiszemeltem volt. Még aznap. Aztán rájöttem,hogy más iránt érzek szerelmet.
-Az. De most mintha mit sem mondtam volna,mert jön.
-Rendi!-kacsintottam rá.
-Liz! Hát jól vagy?-borult a nyakamba.
-Öhmm... Igen. Asszem.
-Ennek nagyon örülök!-mosolyodott el. Azért az ölelésért pár napja ölni tudtam volna. De már nem.-Szóval? Megyünk együtt haza?
-Felőlem.
-Oké. Szedd össze magad és mehetünk.
-Oki.
-Kérsz vizet?
-Mark! Van nekem is innim.-mosolyogtam rá.
-Szia Szil!-öleltem meg legjobb barátnőmet.
-Szia! Holnap talizunk.-mosolygott.-És ha haza értél hívj!-súgta.
-Rendicsek.-kacsintottam rá.

Furcsa volt Markkal haza menni. Annyira szerettem benne azokat a barna szemeket és azt a kusza sötét barna haját. Na meg persze a gyönyörű testét. Kissé kigyúrt,de nem a konditerem függő izmok. Elolvadtam amikor először megláttam. Az utat nagyjából végig csendben töltöttük. Amikor a házamhoz értünk kiderült hogy Mark csak azért kisért haza higy ne legyen semmi bajom. Aminek persze örültem.

Otthon:
Egész délután Szillel beszélgettem Markról videó chaten. Majd este 7-8 felé elköszöntünk. Szil ment fürdeni,én meg addig böngésztem egy kicsit a démonok után,de nagyjából semmi használhatót nem találtam. Izgi programok.

Egy idő után arra lettem figyelmes hogy,olyan érzésem van mintha valaki figyelne.
-Ki van ott?!-kérdeztem. Hogy lehetek ilyen hülye hogy azt hiszem,ha megkérdezek egy betőrőt hogy ott van-e válaszol. Nagyon naív vagyok.
-Egy démon.-felelte egy ismerős hang.
-Anti?-fordultam meg kérdőn.
-Személyesen.-mosolyodott el.
-Ez tök jó! Mióta figyelsz?

A másvilágWhere stories live. Discover now