-Mark! Jól vagy?-kérdeztem félőn barátomat.
-Persze. Asszem...
-Lehet egy kérdésem?
-Igen.
-Miér lettél féltékeny a pasimra?
-Nem tudom...
-Csak barátok. Mint mi. Érted?
-Ahhaaaa...
-Na. Gyere menjünk a srácokhoz.
-Oké.-mondta és felállt. Utána pedig vissza esett a földre.
-Várj. Hozok vizet.
-Nem kell. Meg vagyok.
-Aha. Persze. Azért estél vissza a földre.
-Jó. Jó.
-Anti! Kérlek segíts neki felállni a földről mert nem tud.-mondtam kuncogva.
-Rendi.-mondta kedvesen. Ezután elmentem a konyhába vízért Marknak.
-Köszi srácok hogy ilyen kedvesek vagytok velem mikor én neki estem Antinek mert féltékeny voltam.
-Hé haver. Semmi baj. De azért remélem többet nem támadsz rám.-mondta nevetve.
-Rendben.
-Én megéheztem.-szólalt meg hirtelen Agnes.
-Hozom.-mondtam készségesen.Ezután gyorsan kivittem a tányérokat és az evő eszközöket. Majd vittem is a kaját. Miközben osztottam a tányérokat azt vettem észre hogy Agnes és Mark fogják egymás kezét az asztal alatt. És egész kajálás közben csend honolt mindenkin.
-Aranyosak vagytok együtt.-törtem meg a csendet.
-Ja.-értett egyet Anti.
-Öhm... köszi.-pirultak el egyszerre.
-Ne kezdjétek azt mint mi.-mondtuk egyszerre Zöldikével.-Már megint!-sóhajtottunk fel egyszerre.
-Segítsetek.-mondtuk együtt amire elröhögtük magunkat.
-Nem... Jó nézni ahogy együtt beszéltek.
-Na kössz...-háborodtunk fel egyszerre.
-Váááááá!!! Ez bizarr!-nevettem el magam.
-Az.-biccentett Anti.Később össze szedtem a tányérokat és kivittem a mosogatóba. Amikor indultam vissza az unoka tesómmal találtam szembe magam.
-Lee! Gyere gyorsan!-húzott magával.
-Mi történt?
-Nézd!
-De cukiiiiikkk!!!!-mosolyodtam el. Anti és Mark Picúrral játszottak és beszélgettek. Ezen mindketten nagyot csodálkoztunk.
-Lee??!-törte meg a csendet Agnes.
-Igen?
-Csak gondolkodtam hogy olyan ritkán találkozunk pedig nagyon jóba vagyunk... Hogy mi lenne ha közelebb költöznétek hozzánk?
-Az jó lenne... Csak honnan kaparjak elő annyi pénzt?
-Nem adtátok ki a régi házatokat?
-Tényleg!!! De vajon miért nem fizettek most nyáron?
-Én tudjam? Hívd fel őket.
-Oki.-mondtam. És nagyon örültem hogy van egy ilyen okos unoka testvérem.Miután beszéltem az albérlőkkel,beszéltem Antinek az ötletünkről. Kiderült hogy azért nem fizettek még az albérlők,mert sok lett a számla,de mondták hogy holnap jönnek fizetni.
-Tök jó ez az ötlet!-mondta boldogan a fiúm.
-Ugye? Nekem is nagyon tettszik.
-És hol laknak Agnesék?
-Híjjj...... Nem tudom. AGNES?!
-Hmm??
-Hol laktok?
-Most tervezzük Markkal hogy a városba. Minden tök közel van.-mondta nyugodtan Lin.
-Nekem tettszik. Zöldike mit szólsz?
-Felőlem? Ja! És mi ez hogy Zöldike?
-Hát mivel zöld a hajad Zöldike vagy.
-Öhmm.... Okééé... És miből veszünk házat?
-Hát gondoltam kiadom ezt a házamat és a másikból is jön pénz szóval tudnánk venni.
-Mennyit kérsz te azért az albérletért?
-Nekünk az sok pénz lenne,de ki van véve és sok embernek nem sok az a pénz.
-Oké. De annyiból tudnánk vennj egy házat?
-Plusz még ennek a bejöveteléből. Na meg ha elmegyek dolgozni.-mondtam boldogan.
-Nekem jó! És minden hónapban fizetnek?
-Igen.
-Oké.Ezután elmentünk Linnel sétálni hogy beszélgessünk. Pasikról,érzésekről,énekesekről és csupa lányos dolgokról. Egy idő után kezdtem azt érezni hogy valaki figyel.
-Te Lin? Neked nincs olyan érzésed mintha valaki figyelne?
-De! Nagyon is!-mondta félve.Ezután valaki letámadott hátulról minket. Inkább valakik. Először nem láttam kik kaptak el minket. Próbáltam szabadulni,de az aki szorított nagyon erős volt. Annyit hallottam hogy Agnes üvölt.
-Lee! Dark fog le!
-Engem?!-ordítottam vissza.
-Igen!-kiabálta.Nagyon kiakadtam. A barátom démonja akar bántani. Agnes mögött megláttam Felix hasonmását. Ő volt InFelix. Felix a volt osztálytársam. Vele nem voltam se jóban,se rosszban. Szóval olyan semleges volt a kapcsolatunk.
Nem hiszem még mindig el hogy letámadtak minket! Egyszer csak annyit éreztem hogy Dark szorítása lazul...
KAMU SEDANG MEMBACA
A másvilág
FantasiNe nézz túl hosszan az árnyra, mert démon nézhet vissza rád. Eddigi legjobb helyezés: #jacksepticeye:#1 #markiplier:#1