Nenávidím tenhle zvuk budíku! Poslední den, pak už mě nebude šikanovat Emily a její parta.Doufám, budu mít potom pokoj.
Od šikanování mě od Emily a tý její skupinky.
Vstala jsem z postele, převlékla se. Na sebe jsem i vzala kraťasy do pasu, tílko a converse. Dneska jsem vybrala jen lehké líčení, což byla řasenka, tenká linka a menší vrstva makeupu.
Vzala si tašku a šla rovnou do školy.
**VE ŠKOLE**
Cesta do školy uběhla v celku rychle. Teď už stojím před školou a přemýšlím jestli dneska zase bude mít ta partička Emily nějaký kecy.
Víte Emily je hlavní kapitánka roztleskávaček a ten její spol. Každá dělá to co jim Emily nařídí, mě by to teda nebavilo.
Poslouchat někoho jak mi říká co mám a co nemám dělat.
Musím být silná, kašlu na jejich kecy a vycházím do školy, když už vycházím do třídy koukám jestli už Emily s partou nesedí vzadu.
No překvapivě tu nejsou. Super! Ach poslední den a krásně začíná.
Rychle jsem prošla mezi lavicemi dozadu a sedla si do lavice k oknu, už zvonilo, takže jsem si rychle vyndala fyziku a čekala, kdy přijde učitel.
****
Poslouchala jsem nudný výklad učitele, když někdo zaklepal na dveře a vstoupil hnědý kudrnatý kluk.
"Co si přejete?" zeptal se učitel toho kluka.
"Jsem Harry Styles. Jsem tu nový." odpověděl. Harry. Hezké jméno i on je hezký, ale co to tu říkám! Dost..
"Jistě. Tak si sedněte dozadu k Acacie." To si dělá srandu ne? Snad budeme kamarádi, jestli u mě má sedět on..
Ahoj holky, tenhle příběh je můj první. Takže byla bych ráda kdyby si to někdo přečetl a občas zanechal i komentář:) Vim není to nic extra, ale snad se to časem zlepší:) Pro začátek další část bude za 4 votes..:)*