1.7

3K 196 32
                                    

Pokpak: Selam kook.
O kadar mesaj yazdıktan sonra neden hala cevap vermedin?

Kook: Şey...

Pokpak: Benimle konuşmak istemedin değil mi?

Kook: Lisa buluşabilir miyiz?

Pokpak: Neden? Meşgulüm.

Kook: Lütfen Lisa, meşgul olsan şuan benimle konuşmazdın.

Pokpak: Ee yapmam gereken bazı şeyler var.

Kook: Tamam saat iki de alırım seni.
Görüşürüz! :)

Pokpak: Of Jungkook ben tamam demedim.

Kook: Geç kalmaa
Görüşürüz!

Pokpak:Of tamam.
Görüşürüz.

2 saat sonra...
Laliz'den:

Saat 2 olduğunda hazırdım. Jisoo unnieme gideceğimi söyleyip hızlıca yurttan çıktım. Bahçeden de çıktığımda siyah bir araba gördüm. Arabanın kapısı açıldığında içinden Jungkook çıkmasını beklerken Bambam çıktı.

"Hadi Lisa gidiyoruz."

"Ne! nereye. Bambam bırak kolumu!" Beni zorla arabaya soktu ve arabayı çalıştırdılar.

"Kim için süslendin böyle?" Saçlarıma dokunuyordu. Beni zorla götürdüğü içim kızgındım, cevap vermedim. Cevap vermediğim için Bambam bir anda saçımı çektiğinde çığlık atmak zorunda kaldım.

"Sana bir soru sordum!"

"Seni ilgilendirmez!" Saçımı tekrar çekti. Acıdan gözlerim dolmuştu ama ağlamayacaktım.

"Cevap ver!"

"Jungkook'la buluşacaktım."

"Ne buluyosun o herifte!? Ben daha yakışıklıyım. O daha ünlü diye mi!?"

"Ne saçmalıyorsun?" Tam o sırada Araba durdu ve hiç beklemediğim biri dışarıdan kapıyı açtı...



Bambam severler üzgünüm.  Kötü rolde yapmak istemezdim ama olan oldu

++ aşkolar hepiniz üzülmüşsünüz bambam'ın kötü rolde olmasını ama bu kitabı yazarken ben bambam'ı pek tanımıyordum. Sadece lisa'nın çocukluk arkadaşı olarak duruyordu kafamda. O yüzden kitapta da böyle dursun demiştim. Kitapta bir şeyi değiştirmek istemediğim için bunu da değiştiremiyorum. Siz onu başka birisi olarak düşünmeye çalışın.

Bambam hearteu~ 💛

don't leave me || ℓιsкooк₁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin