Ehhey selam! Skdhslxhsf her neyse iyi okumalar,,
Dikkat! Bu bölüm Aşırı Yoonnie içeriiirr!!
-----
Yoongi.bts: Jennie.
(İletildi)Yoongi.bts: Ben...
(İletildi)Yoongi.bts: Ben özür dilerim.
(İletildi)Yoongi.bts: Bu kadar kırılacağını düşünmemiştim.
(İletildi)Yoongi.bts: Sadece korktum.
(İletildi)Yoongi.bts: karşılıksız kalır diye korktum.
(İletildi)Yoongi.bts: Sana söylemekten korktum.
(İletildi)Yoongi.bts: Eğer karşılıklı olsaydı söylersin diye düşündüm.
(İletildi)Yoongi.bts: Rose'yle aramda hiçbir şey yok.
(İletildi)Yoongi.bts: Olamaz da.
(İletildi)Yoongi.bts: Özür dilerim.
(İletildi)Görüldü
Jenjen: Sen neyden bahsediyorsun?
Jenjen: Anlamadım?
Yoongi.bts: Safa yatma Jennie.
Yoongi.bts: Anladığını çok iyi biliyorum.
Yoongi.bts: Ben...
Jenjen: Ben demekten sıkılmadın mı?
Jenjen: Çünkü ben sıkıldım.
Jenjen: Her ne kadar masumca bir şekilde doğruyu söylememiş olursan ol bana yalan söyledin, beni kandırdın.
Jenjen: Sana nasıl aşık olabildiğimi düşünüyorum. Nasıl böyle bir şey oldu da senin gibi birisine aşık oldum? Nasıl senin için kalbim hızlanmaya, ellerim titremeye, terlemeye başladı? Nasıl?
Görüldü
Jennie yurtta tek başınaydı. Rose ve Jisoo alışverişe çıkmışlardı, Lisa ise Jungkook'la vakit geçiriyordu. Jennie evde bir asosyal gibi oturup Yoongi'nin fotoğraflarına bakmakla ilgileniyordu. Her ne kadar onu unutmak istediyse de yapamıyordu. Onu düşünmemek elinde değildi.
Kapı zilinin çalınmasıyla Jennie hazırlıksız olduğu için korkudan yerinde sıçradı. Elini kalbine götürüp hızlı olan kalbini yatıştırmayı denerken bu sırada yatağından kalkmış kapıyı açmak üzete hole gelmişti. Kapıyı başı eğik, eli hala kalbinin üzerindeyken kapıyı açtı ve kafasını kaldırdı Jennie. Kapıda gördüğü yüzle donakaldı. Onun gelmesini beklemiyordu. Görüldü attıktan sonra bir daha onu görmeyi beklemiyordu, onunla bir daha konuşmayı beklemiyordu.
Yoongi, Jennie'ye baktı. Durgun, soğuk bir bakışla. Jennie'nin şaşmış suratının her bir ayrıntısını ezberlemek istercesine yüzünün her yerine bakıyordu. Yavaşa dudakları kıvrıldı ve kendinden emin bir şekilde dudaklarını Jennie'ninkilerle buluşturdu.
Jennie girdiği küçük çaplı şoktan çıktığında Yoongi'yi ittirmek istedi ama Yoongi buna izin vermedi. Aksine daha çok yaklaştı Jennie'ye.
'~∞
Jungkook ve Yoongi ikili koltukta, Rose ve Lisa hemen Yoonkook ikilisinin karşısındaki ikili koltukta, Jennie ve Jisoo ise tekli koltuklarda oturuyorlardı.
"Jennie? Bence artık anlatsanız?" dedi Lisa. Jungkook ve Rose ise katıldıklarını belirten bir şekilde mırıltılar çıkardılar.
Yoongi kapıda hala Jennie'yi öperken eve gelmiş Rose ve Jisoo şaşkınca bakakalmışlardı. Arkalarından Jungkook ve Lisa gelince Rose ile Jisoo'nun neden şaşkınca kapıda durduklarını anlayamamışlardı. Normalde Jungkook Lisa'yı bırakıp kendi yurtlarına gidecekti. Ama Jisoo ve Rose'yi öyle görünce Lisa'yla o da indi ve kapıya kadar geldiklerinde ikiside şaşmışlardı .
Jennie konuşmaya başlamakniçin boğazını temizledi. "Yoongi anlatacak."
'~∞
Yoooongi: Neden topu bana atıyorsun?!Jendeuk: Çünkü sen öptün, ben değil.
Yoooongi: Yah!
Yoooongi: Yine de benim için sevgilini zora sokmayabilirdin. ;)
Jendeuk: Sevgilin?
Yoooongi: Sevgilin :)
Jendeuk: Sevgilim?
Yoooongi: BEN, BEN! tch tch tch
Jendeuk: Omo! Sen benim ne zaman sevgilim oldun?!
Jendeuk: Benim niye haberim yok?!
Yoooongi: -.-
Yoooongi: Tamam Jennie.
Yoooongi: Ben uyumaya gidiyorum.
Yoooongi: Biz zaten hiç öpüşmedik.
Jendeuk: Tamam tamam ㅋㅋㅋ
Jendeuk: Yine de bu kalbimi kırdığın gerçeğini değiştirmez.
Yoooongi: Haklısın...
Yoooongi: Özür dilerim Jen.
Jendeuk: Bir daha böyle bir şey yaşanmazsa anlaşabiliriz :)
Yoooongi: :)
~'∞
Pokpak'ım: JUNGKOOOOOK
Kookie: Lisa, ismimde iki tane o var beş tane değil.
Pokpak'ım: Aman çokta önemli.
Kookie: Benim ismimden bahsediyoruz!
Pokpak'ım: ㅋㅋㅋ
Pokpak'ım: Peki.
Kookie: ㅋㅋㅋ
Pokpak'ım: Sıkıldım ben~
Pokpak'ım: Benimle ilgilen~
Görüldü
----
Pokpak'ım: EVE KADAR GEL DEMEMİŞTİM JUNGKOOK!
~~
En azından liskook olsun biraz dedim bölümde slxhsşxjslf
Umarım beğenmişsinizdir. Alttaki yıldıza basmayı unutmayın!
Kitabın finali hazııır ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't leave me || ℓιsкooк₁
Fanfiction[tamamlandı], [𝐭𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠] İnstagramda geçen bir texting hikayesi. Her şey Jungkook'un gizli hesabında Lisa'ya yazmasıyla başlıyor. - Bunny_Gear: Çok tatlı çıkmışsın. (İletildi) ~ --2018 --2019 ©️ mdysania #lalisamanoban 'da "1