(Jungkook'tan)Lisa bana olan herşeyi anlatmıştı. Birlikte çok ağladık ama artık üstesinden gelmiştik.
Onu o zaman gördüğümde, onu öylece Bambam'ın yatağında yattığını gördüğümde neredeyse ölecektim. Nefes almak sanki benim için artık imkansız bir şeye dönüşmüştü. Lisa'yı kurtarmalıyım. Onu o yataktan kucağıma alıp arabamı götürdüm. Evden çıkarken de kafasından kan akan Bambam'a bakmayı da ihmal etmedim. İt herif.
Peki şuan ne mi yapıyoruz? Maskelerimizi ve şapkalarımızı takmış Seoul'un sokaklarında el ele geziyoruz.
"Kook bak. " Elimi bırakıp işaret parmağıyla bir parkı işaret etti.
Bu... Bu park küçükken birbirimizi salıncakta salladığımız parktı.
Hiç beklemediği bir anda elini gerisin geri tutup onu salıncaklardan birine oturttum. Ve sallamaya başladım. Kahkahalarını dinlemek bana huzuru ve mutluluğu yaşatıyordu.
O ana kadar yüzümden gülümsememi eksik etmedim ama o an sanki biri gelmiş kalbimi çıkarmaya çalışıyordu. O gördüğüm sahne inanılmazdı;
Lisa yaya geçidinden geçmişti. Ben ise kırmızıya yakalanmıştım. Orada beni bekliyordu. Beni beklerken göz göze geldiğimizde ona sırıttığımda o ise gülerek sıradaki yaya geçecekti. Ama sorun olan şey ise onun olduğu yaya geçidinde yayaya kırmızı yanmasıydı.
Lisa herkes tarafından duyulacak şekilde kahkaha atıp yola atladı ve koşmaya başladı.
Önümden büyük bir kamyon geçiyordu o yüzden Lisa'yı göremiyordum ve hala ilk yaya geçidinde yeşil yanmasını bekliyordum.
Kamyon önümden geçerken Lisa'nın kahkahası kesildi ve duyduğum üç ses oldu; araba kornası, arabanın bir şeye sertçe çarpma sesi ve en kötüsü de.... Lisa'nın çığlığı.
Kamyon geçtikten sonra yeşil yanmıştı ama geçemedim. Onu yerde kanlı bir şeklide yatarken görünce yanında gidemedim. Yapamadım. Ve gördüğüm şey daha da kendimden geçmeme sebep oldu. Gördüğüm şey ise Lisa'nın bana bakıp ağzını kıpırdatarak seni seviyorum demesiydi.
Kızmayın aksiyon yapmak istedim:)))))
Sanırım hikaye Texting'i bıraktı gidiyor aksjkabskwnfVote vermeyi unutmayın lütfennn ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't leave me || ℓιsкooк₁
Fanfiction[tamamlandı], [𝐭𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠] İnstagramda geçen bir texting hikayesi. Her şey Jungkook'un gizli hesabında Lisa'ya yazmasıyla başlıyor. - Bunny_Gear: Çok tatlı çıkmışsın. (İletildi) ~ --2018 --2019 ©️ mdysania #lalisamanoban 'da "1