Multi Bangtanpink için çok güzel *-*(10 yıl önce devam)
"Sorun ne kook?"
"Lisa... Ben..."
"Sen?... Artık söyleyecek misin? Sana söylemen gereken önemli birşey var."
"O-o zaman ilk sen söyle hadi."
"Olmaz. Söze başladın, bitir."
"Ah şey... B-Ben gidiyorum Lisa."
"Ne diyeceksin onu söyle de git."
"Lisa, O anlamda gitmiyorum. Biz ... taşınıyoruz."
"A-a nereye gidiyoruz?"
"Lisa! Gerçekten beyninde sorun olduğundan şüphelenmeye başlıyorum. Sen değil ben ve ailem Amerika'ya taşınıyoruz." Jungkook'un ağzından dökülen bu kelimeler, Lisa'nın donup kalmasına yetmişti, artmıştı bile. Ya şimdi ne diyecekti Lisa? Onu sevdiğini söyleyemezdi ya.
"A-Ama ne-neden?" Lisa'nın gözleri dolmuştu bile. Jungkook bunu farketmişti. Lisa cevabını bekliyordu ama Jungkook bir anda ona sarıldı. Jungkook kafasını saçlarına daldırıp kokusunu iyice içine çekti. Lisa bunun farkındaydı hatta aynısını kendi de yaptı. Ama ne bilecekti Jungkook'un onu orda bırak gideceğini...
Lisa onu günlerce, haftalarca aramıştı. Ama asla ona ulaşamadı.
Günümüz:
Lisa, Jungkook'u idol olarak heryerde görmüştü. Bts...
Ama Jungkook ona hiç bakmamıştı. Lisa ise onu, unuttuğunu düşünmüştü ve günlerce, geceleri ağlamıştı. Ama şu aralarda kendini toparlamıştı ve kendini Bunny_Gear'a bırakmıştı. Onunla tanışıp arkadaş olabileceklerini düşünmüştü. Ve onunla iyi vakit geçireceğini. Tabii gerçek adını söylerse...Jungkookun idolken neden Lisa'ya bakmadığı ise, onu unutmak istemesiydi. Lisa'nın ona çok kırgın olduğunu biliyordu ve onunla barışmayacağını düşünüyordu. Bu yüzden Lisa'ya bakmamaya çalışıyordu. Aralarda ödül törenlerinde çaktırmadan , Lisa farketmeden bakıyordu. Sonra aklına sahte hesap açma fikri gelmişti.
Lisa hala Jungkook'u seviyordu. Ama Jungkook'un ona hiç bakmaması onu gecelerce ağlatmıştı. O da onu unutmaya çalışmış, başaramamıştı...
•
•
•
•
•
•Hatalarım varsa üzgünüm. Vote de vermeyi onutmayın lütfen :)) ♡♡
Her bölümde vote verir misiniz diye soruyorum çünkü benim için oylarınızda çok önemli~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't leave me || ℓιsкooк₁
Fanfic[tamamlandı], [𝐭𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠] İnstagramda geçen bir texting hikayesi. Her şey Jungkook'un gizli hesabında Lisa'ya yazmasıyla başlıyor. - Bunny_Gear: Çok tatlı çıkmışsın. (İletildi) ~ --2018 --2019 ©️ mdysania #lalisamanoban 'da "1