3.3

1.1K 85 7
                                    

Multi çok güzel *-*
Lütfen (Ç)almayın ^^

lalalisa_m gönderi paylaştı:

lalalisa_m: Bacaklarımı seviyorum kkkk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lalalisa_m: Bacaklarımı seviyorum kkkk

Liskook_shipper: Üf bi moment veremediniz.

Y: Hayatımın aşkı *-*

O:Birşey mi oldu Lisa'ya? Birşey atmayalı çok olmuştu.

L: Bence meşgul olduğundan ve belkide... Jungkook yüzünden olabilir. @O

P: Çok havalı, ağlıyorum...

G: Lisa seni çok seviyoruuumm

T: Bu gerçek Lisa'mı yoksa sahte mi?

D: Selam Lisaaaa

H: GERÇEK KRALİÇE LALİSAAA

(İnstadan bölüm yazmadığımı farkettim)

Bunny_Gear: Lisaaaagghh

(Bunny_Gear'ımız geldiğine göre DM ye geçebiliriz sjdbajbs)

Bunny_Gear ve lalalisa_m DM:

lalalisa_m: Ne oldu Jungkook?

lalalisa_m: Hem niye hala bu hesaptan yazıyorsun?

Bunny_Gear: eski zamanları hatırlatıyor. Neredeyse 1 yıl geçti :)

lalalisa_m: O kadar oldu mu ya?

Bunny_Gear: Evet aşkım

lalalisa_m: Jungkook bana aşkım deme.

Bunny_Gear: Ama niye aşkım?

lalalisa_m: Jungkook biz sevgili değiliz.

lalalisa_m: Ve ne o öyle vıcık vıcık aşkım maşkım

Bunny_Gear: :(

Bunny_Gear: Üf

Bunny_Gear: Hıh.

lalalisa_m: Bir dakika, bir dakika sen bana trip mi atmaya çalışıyorsun?!

Bunny_Gear: Hayıııır

lalalisa_m: Jungkook....

lalalisa_m: Cidden atıyorsun ㅋㅋㅋㅋㅋ

Bunny_Gear: Yah!

Bunny_Gear: Komik değil!

lalalisa_m: ㅋㅋㅋㅋㅋ

lalalisa_m: Tamam tamam kkk

Bunny_Gear: -_-

lalalisa_m: Ee napıyosun?

lalalisa_m: Sizin çalışmalar nasıl gidiyor?

Bunny_Gear: Aynı.

lalalisa_m: Aish, Jungkook eğer böyle kısa cevaplar vererek konuşmaya devam edersen ben gidiyorum. Değerli zamanımı sana harcayamam.

Bunny_Gear: Demek değerli zamanını bana harcayamazsın?

lalalisa_m: Ihım, evet BÖYLE KONUŞMAYA DEVAM EDERSEN.

Bunny_Gear: Ha öyle konuşursam değerli zamanını bana harcayamazsın öyle mi?

lalalisa_m: Evet. Sen öyle konuşunca insanın seninle konuşası gelmiyor biliyor musun Jungkook?

lalalisa_m: Zaten sana son günlerde hala sinir oluyorum, herkes sen ve IU'yu shiplemeye başlamış!

Bunny_Gear: Niye bana kızıyosun? Bundaki suçum ne benim?!

Bunny_Gear: 2 gün önce herşeyi hallettiğimizi sanıyordum ama hala hallolmamış sanırım.

lalalisa_m: Sevdiğin adamı başka kadınla görünce üzgünüm ama hallolamıyor Jungkook-ah!

Bunny_Gear: Bir kere ben onunla daha konuşmuyorum. O olaydan sonra da zaten bir daha görüşmedim onunla!

lalalisa_m: Görüşmemiş olabilirsin ama kadınla her yerde shipiniz olduğu için bir sürü shop yapıyorlar ve onları görmemek elde değil!

Bunny_Gear: Hala bana güvenmiyorsun, hala yalan söylediğimi düşünüyorsun değil mi?

lalalisa_m: Hayır Jungkook, anlamıyorsun.

Bunny_Gear: Bence ben ne demek istediğini anladım Lisa.

Bunny_Gear: Bana güvenmiyorsan bu benim sorunumdur, sana güven verememişimdir.

lalalisa_m: Hayır Jungkook, Hayır. Alakası yok!

lalalisa_m: Beni neden anlamak istemiyorsun Jungkook?

Bunny_Gear: İstiyorum ama izin vermiyorsun Lisa! Bana hiç içini açmıyorsun!

Bunny_Gear: Gerçekten düşünmeye başladım aramızda güven sorunu mu var diye.

Lisa başlarda konuşurken gayet mutluydu ama şimdi morali yerlerde sürünüyordu. Jungkook'a kızgın değildi, kırgındı. Ona güveniyordu ama her yerde o kadınla olan fotoğraflarını görünce sinirlerine hakim olamıyordu...

-İyi Bayramlar-

Oy vermeyerek söylediğiniz şey: artık bölüm gelsede umrumda değil. Bu yüzden ya 35 ya 40 ya da 45 bölümü final yapacağım.

don't leave me || ℓιsкooк₁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin