Medya: Allahım ölmek üzereyim KJZEKRJEOZHFOLNEZFKÖZEÇOFB
Ya lütfen şu garibana VOTE verin Ya. İlk bölüm de bir sürü VOTE var . Neden bu bölümde olmuyorrr???
Dubu'muz ve Lalisa'mız için bir VOTE verin pplss💙💙 :)))))))))))"Çabuk çabuk! Ameliyathaneyi hazırlayın! Hızlı olun."
"Çok kanaması var ve ayrıca bacakları çok ezilmiş durumda. Bilincini hemen kaybetmiş... Kurtarmamız zor olabilir. "
"Elimizden geleni yapacağız Bayan Kang. İsterseniz sizde gelin. "
"Siz halledin. Benim başka hastaya bakmam gerekiyor!"
×××
6 ay sonra...
Öldüm mü? Yaşıyor muyum? Yoksa şuan cehennemde miyim -sonuçta herkesin günahı vardır- de gözümü açamıyorum mu?
Ne kadar denesemde gözümü açamıyordum. Bilincim yerine gelmişti. Ama ne kadar zorlasamda gözümü açamıyordum.
Yanımda biri ağlıyordu. Duyabildiğime göre demek ki ölmemişim. Yaşıyorum...
"Lisa artık dayanamıyorum. Uyansan da, o hayran olduğum gözlerinle bana baksan? Lütfen... Tanrım lütfen. "
Bu... Bu Jungkook'tu.
"Yine aynı şeyleri söyleyeceğim. Kusuruma bakma... Keşke o gün birlikte olmasaydık ben seni o p×ç herifin yanından aldığım gibi Jisoo Noona'ların oraya bıraksaydım. Hata yaptım Lisa. Ben...ben çok üzgünüm gerçekten.
Sensiz bir an bile yaşayamam anladın mı? Kendine gelip beni yaşatmalısın. Lisa... S-sen ölemezsin!
B-Belki şuan beni dinliyorsun dur? Bunları söylediğim için üzgünüm. Daha iyi şeylerden bahsedeyim sana.
PD'nin sen uyanınca albüm çıkartmaya karar vermiş biliyor musun? İlk mini albümünüz. 4 şarkı varmış. Teddy oppanız yazmış bile. Bi an önce uyanıp onlara katılman gerek. Dayandığını, direndiğini göstermen gerek. Tamam mı?"
En sonunda gözümü açtığımda Jungkook'un yüzünün kireç gibi olduğunu gördüm. Konuşamıyordum. O kadar gücüm yoktu. Ama elinin yatakta olduğunu görünce kendimi zorlayarak elimi elinin üstüne koydum.
Elimi gördüğünde bana baktı. Uyandığımı farketmişti (farketmeyip napacaktı Lisa?! Ksjalajdlf).
"Doktor! D-Doktor! U-uyandı! "
Bir kaç saniye sonra odaya hemşire ve doktor girdi.
"Merhaba Bayan Manoban. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz? " Ama konuşamayacak kadar yorgundum. "Ah pardon. Yorgun olmalısınız. Bu arada fizik te-"
"Bence iyi görünüyor Doktor. Gelin de diğerlerine haber verelim. Hemşire de kontrolleri yapar. " Diye doktorun sözünü kesti Jungkook. Arada ıslak yanaklarını siliyordu.
(Jungkook'un bakış açısı)
Doktorla hemen dışarı çıktık. Doktor Park dik dik bana bakıyordu.
"Ona söyleyemeyiz Bay Park. Duyunca çok üzülecek. Onu o halde görmek istemiyorum."
"Fakat Eninde sonunda öğrenecek Bay Jeon. Ona söylemek zorundayız... Ona tedaviye iki gün sonra başlayabileceğini söyleyecektim."
"Ya istemezse?" Çaresizce istemediğim bu soruyu sordum.
"İstemezse... Ona tedavi olması için ikna edeceksiniz. Yürümesi için fizik tedaviden başka bir yöntem yok maalesef."
"Aishh... Tamam ama ben ona söyleyeceğim. Siz sakın söylemeyin."
Doktor kafasını sallayıp gitti.(Lisa'nın bakış açısı)
Hemşire kontrollerimi yapıyordu. Ben ise merak ettiğim soruyu sormaya çalıştım.
"Ah şey... Ben... Ben ne kadar...dır burdayım?"
"Kendinizi çok yormayın ayrıca altı aydır komadaydınız."
Kadının yüzüne şok olmuş bir şekilde bakıyordum. Altı koca ayım hastanede geçmişti. Bir kaç dakika sonra odaya unnilerim girdi. Jisoo ve Jennie
unnie gelmişti ama Rose'yi görememiştim.Jisoo unnie, "Ohh şükürler olsun Tanrım..." dedi. Onları görünce gülümsemiştim. Gülümsediğimi gördüklerinde daha da bir mutlu oldular.
"Ro...Rose-"
"Sen komadayken çok ağladı. Hastalandı," benim yüzümden Rose hastalanmıştı. Yüzüm bir anda düştü. "Bekleme odasında uyuyor. Uyandığını görünce çook mutlu olacak." dedikten sonra el çırpmaya başladı Jennie unniem. Onun bu hallerini görünce tekrar gülümsedim.
"Şimdi biz çıkalım da siz Jungkook'la konuşun. Bak oğlan sen komadayken bir kere bile grubuyla sahneye çıkmadı biliyor musun? E haliyle bizde çıkamadık. Neyse öptüm." dedi Jennie unniem ve ikisi çıktılar.
Onlar çıktıktan sonra yavaşça odaya Jungkook girdi. Yüzünde ki ifadeyi anlamak çok zordu. Ama tahminimce içinde fırtınalar kopuyordu.
Tamam şaka. Birde VOTE verir misiiiiiinn?
(Ne çok vote istemişim amk skxjslf neyse bern sizde bari skd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't leave me || ℓιsкooк₁
Fanfic[tamamlandı], [𝐭𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠] İnstagramda geçen bir texting hikayesi. Her şey Jungkook'un gizli hesabında Lisa'ya yazmasıyla başlıyor. - Bunny_Gear: Çok tatlı çıkmışsın. (İletildi) ~ --2018 --2019 ©️ mdysania #lalisamanoban 'da "1