#1

669 30 1
                                    

06.05.2018

Notifications:

Instagram:
Jeonkookie97 commented: не е зле да си на диета 😂😰

*Още един хейт коментар. Какво ще правя?*

Почувствах се различно този път. Не беше като миналите. Всеки минал път си казвах, че просто има комплекси и е гадняр по душа, но този път не беше така. Този път се почувствах сякаш.... Беше прав... Този път се почувствах всякаш респектирах мнението му. Мнението което години наред се опитваше да ме пречупи, но така и не успя. Винаги си казвах, че всички сме различни, че всички трябва да се харесваме каквито сме, но този път, не се почувствах така. Този път се пречупих и му повярвах.

*Какви ги говоря?*

Почувствах къркорене в корема си, и реших да отида до кухнята. Но нещо ме караше да се чувствам виновна. Може би всъщност не съм гладна. Може би ако просто гледам една к-драма ще се разсея.

Отидох във всекидневната и седнах пред телевизора. Първото нещо което излезе беше реклама за фитнес. Не ми се мислеше за това. Смених канала. Реклама за уред за смутита. Ядосах се.

*О я стига! Как може на всеки скапан канал да има реклама за отслабване?! Телевизора да не ми натяква нещо?!

Изключих телевизора и се разплаках.







Може би думите на Джънгкук да са ми повлияли малко.












-първа част приключена. Сори за шитнята.-

*218 думи*

pretty girls don't eatTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang