"Üniformam olmasaydı..."

267 17 5
                                    

Keyifli okumalar 💞 yorumlarınızı bekliyorum 🙌


Size bu defa kırgın değilim Küçük Hanım. Gelmeyeceğinizi söyleseniz de  beklemeyi ben seçtim. Belki bir umut dediğim her şeyi yıktığınız gibi bunu da yıktınız. Kordelya'da harcadığım vakte üzülüyorum sadece.  O vakitte küçük bedeninizi aramak yerine aynı bedene sarılabilirdim. Konuşabilirdim sizinle, söyleyemediğim şeyleri yazmak yerine zikredebilirdim. Gözlerinize baka baka mağlup olduğumu söylemem ve hala unutamadığım dudaklarınızla buluşmam yetmemişti içinizdeki beni çıkarmaya, belki kelamlarım yeterdi? Sizi ısıtmaktan başka bir gayesi olmayan şu ellerim yeterdi? Sizi görmeyi o kadar istiyorum ki şimdi! Eve geldiğimden beri saate hiç bakmadım lakin gün aydınlanıyor, şafak uyanıyor. Bir daha saate bakmayacağım Küçük Hanım. Akreple yelkovanın uğursuz sesi yankılanıyor kulağımda. Sizi beklerken saniyelerin, dakikaları, saatleri saydığım geliyor aklıma. Biliyorum bıktınız benden. Okumadığınız mektuplardaki bu ağır sevdanın sahibi olmak yordu sizi. Bir de okuduğunuzu düşünsenize! Hayır, yazdığınızı düşünün. Her gün ince ince işlediğinizi düşünün, İzmir'de dökülen onca kana rağmen topraktaki çiçekleri düşünün. Lakin her bahar inatla açtıklarını unutmayın. O çiçekler gibi benim bir günümün sonu. Her gün bahar gibi açılan gözlerinizden aldığım kuvvetle, mürekkepte kayboluyorum. Masal diyarında zannetmedim kendimi, masalın ne demek olduğunu bilir misiniz? Kimilerin dediğine göre annelerin anlattığı uydurma olaylardır onlar. Tabi babalar da anlatabilir lakin ben hiç yaşamadım, bilmedim. Annem bana hiç masal anlatmadı. Okumayı öğrendiğimde hepsini tek tek ben buldum. Büyümüştüm ama o diyarın içine girmem zor olmadı. Eğer biz masal diyarında olsaydık nasıl olurduk? Ayakkabı düşürecek bir prensese benzemiyorsunuz, ya da kırmızı bir başlıkla ormanda gezen bir kıza.

Hiçbir diyara sığdıramıyorum sizi. Masallar bile dar geliyor, anlatamıyorım. Nasıl olduğunun bir önemi yok, mutlu sonla mı biterdi? Er ya da geç biterdi lakin diğerleri gibi dilden dile anlatılır mıydı yoksa sadece tek bir çocuğun bir gecelik uykusuna mı kurban giderdi? Eğer o çocuk bizim masalımızdan yararlı bir mana çıkartırsa masalı gerçekleştirmeye çalışır mısınız? Ah Küçük Hanım o çocuk bizim çocuğumuz olsa... anlatır mısınız? Söz veriyorum size; bu ağır sevda yerine göz göze geldiğimizde nasıl heyecanlandığımı, bu satırları yazmak için her gün sizden aldığım gücü, bayrakların ve insanların farkları olmadan yaşabileceğini anlatırım ona. Tabi çocuk diliyle, gülerek. Siz de masal diyarında anlatır mısınız bana neden kaçtığınızı, saklandığınızı? Göz göze geldiğimizde umarsızca bakışınızı, bir anlık dikkatsizlikle titreşen kirpiklerinizin beni nasıl erittiğini?

Kağıt EvlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin