Z pohledu dívky:
"Gratulujeme slečno,jste těhotná"
těm posledním slovům co vyslovil jsem nechtěla uvěřit.
"Předpokládame, že by se vám do večera mělo udělat líp."
"Děkuju moc" poděkovala jsem a zvedala se ze židle.
"Neni za co a nashledanou"
"Nashledanou"
Zavřela jsem dveře a už mířila ke vchodu.
Vyšla jsem z nemocničních dveří a nasála ten překrásný čerstvý vzduch.Po patnácti minutové cestě jsem byla doma. Odemkla jsem a viděla Míšu jak sedí u stolu.
"Ahoj zlato" křikla jsem .
Když mě uslyšel rychle se otočil , a když mě uviděl, odsunul se od stolu a rychle ke mě přišel a silně objal.
"Tak strašně jsem se bál." objetí jsem mu oplatila.
Takhle v objetí jsme tam stáli dobrých deset minut.
"Jsem v pořádku"ujistila jsem ho.
Nic neřekl,jen mě dlouze políbil.
"A co ti vlastně je?" zeptal se starostlivě.
"Nic vážnýho,jen malé nevolnosti." zalhala jsem .**
Celý den jsem přemýšlela,jak to mám Míšovi říct.
Furt se topím v myšlenkách o tom jestli Míša to dítě vůbec bude chtít.
Zvedla jsem se z gauče a zamířila do kuchyně pro pití.
Doktoři měli pravdu už je mi mnohem líp.Sedím u televize zatímco Míša natáčí.
Říkal mi něco o tom že je jeden z nejznámějších českých youtuberů.
Aspoň, že pracuje z domu a nemusí chodit na celý den do práce a já tu nemusím být sama.
Bylo něco okolo půl šestý a ja šla udělat večeři.Začala jsem když v tom mě někdo objal ze zadu. Míša. Pomyslela jsem si ,ale nevšímala jsem si toho a pokračovala dál.
Když v tom najednou si mě přetočil k sobě a dlouze políbil.
Jen co jsme se odtrhli a Míša odešel ne gauč,mi ta naše chvilka co se stala připomněla ten sen co se mi tenkrát zdál v nemocnici.
Chvíli jsem byla zaražená,ale pak jsem se nad tím usmála. Osud?Dojedli jsme a sedli si společně na gauč.Hlavu jsem si položila na jeho hruď a odpočívala. Už nemůžu dál čekat. Musím mu to říct. Teď nebo nikdy.
Džejn 💘
ČTEŠ
Zachráněná/ ff Gejmr
RomanceDívka už se pomalu loučí se životem, když v tom se jí do cesty zamotá chlapec se zelenýma očima. Dalo by se říct,že se do sebe zamilovali na první pohled.