•19•

2K 126 2
                                    

~~O ROK POZDĚJI~~

Z pohledu dívky:

Jedno ráno jsem se probudila a bylo mi strašně špatně. Břicho mě bolelo a bylo mi na zvracení.
Vycházela jsem z ložnice,ale místo toho abych zamířila ke schodišti jsem odbočila do koupelny.

Takhle jsem zvracela každou chvíli. Jediný pozitivní na tom je,že ta bolest břicha už přešla. Ještě ke všemu jsem doma sama, protože Michal musel jet na nějakou schůzku nebo co to říkal.
Když se to nedalo už vydržet , oblékla jsem se, zbalila si mobil,klíče, peněženku a všechny potřebné věci.
Vyrazila jsem do nemocnice ,do mě moc dobře známé budovy.
Dorazila jsem na recepci a zaptala se té paní jestli by mě neobjednala co nejrychleji na nějakého doktora.
Když viděla jak na tom jsem ihned mě objednala.

Po půl hodině furt nemohli přijít na to co mi je.
Tak mě čekaly další vyšetření a mě to předávalo bavit a ještě ke všemu mi bylo čím dál tím víc špatně.

Z pohledu chlapce:

Zrovna jsem jel autem na druhou stranu Prahy pro speciální věc.
Jsme spolu s Miou něco přes rok. Vím ,že to není moc,ale miluju ji a chci ji mít víc než za přítelkyni.
Zaparkoval jsem auto a zamířil do zlatnictví.
Nevěděl jsem který prstýnek by se jí líbil nejvíc.
Ale po hodině jsem konečně nešel ten ideální, který se jí bude určitě líbit.


D

žejn❤❤

Zachráněná/ ff GejmrKde žijí příběhy. Začni objevovat