3

15 1 0
                                    

Akşam evde annemlerle yemeği yedikten sonra yukarıya çıkmak için
izin alacaktım ama babam kötü bir ses tonuyla "Otur!" dedi. Kalktığım sandelyeye geri oturdum ve babama baktım. Annem de ben de babama dikkatlice bakıyorduk ki babam kaşlarını çatarak ve bağırarak "Seni ben böylemi büyüttüm Aysu!" "Ne oldu baba?" "Nasıl ne oldu, sen böylemi büyüdüyüdün?" "Sana bunu müdür dedi demi baba?" "Evet,yalan mı doğru söyle." "Yapma Ayhan!" "Yalan mı Aynur yalan mı ha!".Babam bağırarak "Sana doğruyu söyle dedim Aysu!" "Doğru söylüyorum baba hepsi yalan, hepsini müdür uydurdu. Ben suçsuzum. " "Aysuuuuu!" "Ama yalan baba inan bana." "Yetti be!" diyerek babam bana bir tokat attı. Bende oturduğum sandalyeden kalkıp ağlayarak odama kaçtım.

Odamda ağlarken normal ama hüzünlü bir ses tonuyla "Ben suçsuzum." diyordum. Birden kapı çaldı ve annem içeriye girdi. Yanıma gelip oturarak,"Kızım aşağı olanlar-".
Annemin sözünü kesip "Hayır anne her şeyin o gıcık müdür yüzünden oldu. Ben şimdi uyuyacağım, sözüm bu kadar ve odamdan çık anladım mı?" "Tamam"deyip çıktı. Bende annemgilin uyumasını bekledim,böylece evden kaça bilecektim.
* * *
Odamdan, pencereden salladığım çarşaflardan indim ve indiğimde telefonuma sarıldım. Rehberi açtığımda Buğra'nın numarısını bularak onu aradım . Telefonu açınca hemen" Buğra sana bizim evin konumunu atıcam hemen beni almaya gel olur mu!" diyerek telefonu kapattım. Bir saniye içinde konumu
gönderdim. Biraz bekledikten sonra
yürüyerek geldi. Buğra elimdeki çantayı görünce "Bu ne?" "Çanta." "Ne
oldu?" "Önce elimdeki alsan! " "Şimdi asabi karizmamı bozamam!" "Pekala, keyfin bilir. İyi madem hadi gidelim." "Olur." Anlatırım. Beraber yürüyerek evine gittik.
Eve geldiğimizde Buğra "Aysu ne oldu da bana geldin anlat artık!"
"Tamam. Akşam yemeği yedikten sonra bana babam otur dedi. Bende
oturdum. Kavga ettik ve babam bana
tokat attı. O hiç atmadığı tokatı attı bana. Bende kaçtım." "Bu muydu kaçmanın nedeni?" "Evet. Noldu? Niye gülüyorsun Buğra?" "Ah ah! Ben o sana atılanın bin tanesini yedim bu güne kadar." "Nasıl?" "Küçükken babam bana bir tokat attı sırf yaramzlığımdan. O tokatı babam ölmeden önce atmıştı."
"Senin baban-" parmağıyla ağzımı bastırdı ve "Şşşşşşşşşş! Sus lütfen."
"Buğra senin hayat hikayeni dinleyemem. Şimdi nerede kalcam ben?" dedikten sonra bana "Beni takip et." dedi. Bir kaç adım gidince
bir kapı belirdi. "Eeee" "Ne eeee işte burda kalcan." "Iyi ama neredeyse evinizle yan yana Buğra." "Olsun sen burada yat uyu ben sana sadece sabah kalkıp kahvaltı getiricem. Anlaştık mı?" "Tamam anlaştık." dedim. Buğra odadan çıkınca ben de üzerimde bulunan pijamayla yatağa girdim ve yorganı üzerime örttüm.

kural dışı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin