7

10 1 0
                                    

Okul bitmişti. Buğragil'in eve geldiğimizde Buğra'nın annesi ve komşuları içerde gülüp eğleniyordu. Buğra bana "Şimdi Aysu sen yavaş ve sessizce karşında geç tamam?"başımı onu onaylarcasına salladım. Yavaş ve sessizce karşıya geçtim ve odaya girdim. Kapıyı hafif araladım. Buğra" Anne noluyo ne yaşıyonuz burda, bu haliniz ne, ne yediniz, ne içtiniz!" Buğra'nın annesi Buğra'nın yüzünü tutup, anından öptü. "Oğluşum benim,bitanem!" Arkadan bir teyze  elindeki sarmayla geldi ve sarmayı ağzına tıktı. "Ye kuzum ye sen bitanesin!"  odadan kendini zorla atan Buğra hemen Aysu'nun yanına gitti. Kapıyı içeriye girince sessizce kapattı. "Annengil neden saçmalıyor?" "Hiç öyle saçmalıyorlar işte." "Şimdi ne yapıcaz?" "Eğlenceleri bitene kadar burdayız!" "Şey Buğra ben susadım. Bana su getirir misin?" "Tamam ama dışarıya çıkma!". Biraz sonra Buğra elinde bir bardakla geldi."Al bakalım beni mahveden mavi okyanus."  "Teşekkürler yeşil canavarım." Aysu bardağı alacakken eli Buğra'nın eline değdi.  Ama hemen geri elini çekti. Suyu içince hemen kenara bıraktı ve ellerini birbirine sürttü. "Dondum." "Dur!" dedi Buğra.
Arkadan battaniyeyi aldı ve üzerime örttü.
Bu sefer kendi "Dondum!" dedi. Üzerimdeki bataneyi elime alıp bir katını açtım. Yarısını Buğra'nın üzerine örttüm. Oda yüzüne geldi.  Güldük aynı anda. Sonra kendi düzeltti. Bir anda uykum geldi. Yaslandım Buğra'nın omzuna, bir karış açtım ağzımı esnemek için. "Buğra sence annengil benim burda olduğumu anlamışlar mıdır?" "Hayır bence anlamamışlardır.". Buğra  cep telefonunu eline aldı. Google Play'den oyun indirdi. Oyunu açınca "Hadi bakalım kim kazanıcak?" dedi.
                  »    »     »
Iki saat boyunca beraber oyun oynadık. Sonra biz coşçuk tabii. Daha fazla oyun oynadık. Hatta yetmedi, biz eve girip annesine çaktırmadan yeni oyun aldık. Birde onu oynayınca benim iyice uykum geldi. Yaslandım yine Buğra'nın omzuna başta ki gibi.
Ben uyuyunca Buğra beni yatağıma yatırmış. Oda benim baş ucuma oturmuş ve uyuya kalmış. Daha sonra uyanınca annesigilin yanına gitmiş.
                    »      »       »
Buğra eve girdi. Annesigilin olduğu odaya girdi. Annesine "Anne noldu oyununuz bittimi?" "Bitti, bitti. Sen onu bunu bırakta bana gelinimi getirir?". Buğra'dan öyle bir çığlık koptu ki sanırsınız kız çılğlığı... .
Önce ince sonra kalın bir sesle "eeeeieieiieieieiieeiııaıaıaıaııaıaıaaaaaa!!!" ve "Ne?"tepkisi hızlıca geldi. Annesi" Oğluşum salanma bana gelinimi getirir misin? ".Buğra anlamaz ifadesiyle annesinin yüzüne baktı. "Ne bakıyorsun! Aaaaaa!Salanma hadi naş naş!"

kural dışı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin