Sabah okulda Döndü'nün soru yağmuruna tutulduk."Doğru söyle Aysu ne işin vardı orda!? Niye ordasın sen ?! Ha!? Doğru söyle!" "Aaaaaaa!. Döndü yeter vallaha şiştim. Bunaldım ya, bir sus lütfen.". Yandanda Esma "Anlat Döndücüm ben seni dinliyorum." "He he dinliyon!" "Aysu onu bunu bırak da söyle Buğra'lar da ne işin vardı?!" "Ne?"dedi Esma." Sana mı sormalıydım Döndü Buğra'lara gitmek için ha?!" " Evet bana sormalıydın. " "Peki sen niye Ulaş'a tokat attın?!" Esma gözlerini pörtlek pörtlek açtı. "Ciddi iiiiiiiii?!" "Evet Esma ciddi."
Arkadan Buğragil kendi aralarında konuşuyorlardı. Burak "Sizce Esma niye ağzını on metre açtı?" "Oğlum biz nerden bilelim. Allahallah." "Ya merak ettim." "Burak, kanka senin dünden beri azıcık fındık beynin vardı, onu da salaklığına sürüp yedin." "Aaaaaaa Ulaş'çım aşk olsun ben gerizekalı mıyım?" "Hayır canım sen gerizekalı değilsin. Biz yanlış söyledik." Burak gözlerinin önünde eğilerek selam verdi. Buğra ve Ulaş alkışladı. Daha sonra Burak kızların yanına gitti.
"Ya ne alakası var Döndü." "Çok alakası var." "Aysu direttiğin yeter yani. Anlat artık." "Kızlar dedikodu gündeminiz ne?" "Sanane belki biraz kızcal konuşuyoruz." "He o zaman bizde erkeklerle erkekcel mi konuşsak?" "Bizene Burak git konuş ne oyalıyorsun bizi." "Okey."dedi Burak . Döndü klasik olan espiriyi yaptı." Let's go. " "Ha,ha,ha, çok komik!" dedi Burak arkasını dönüp giderken.
Erkeklerin yanına gelince Burak
" Oğlum kızcal ne demek lan !." "Bu çocuk mal abi orası kesin !" " Aynen abi ,gerçekten mal." Kimyacı gelmeden
herkes sırasına geçti . Tabii sınıf başkanı ben olursam. Hoca geldiğin de elinde bir kâğıt vardı. Oturduğunda hocaya laf çakıldı. Arkadan Arda "Hocam milli piyango mu çıktı?". Bütün sınıf hocanın Arda'ya verceği cevabı bekliyordu . " "Hayır! Çıksaydı beraber mi harcıyacaktık!?.".
Sınıftan "Ooooooo...oo!"diye bir ses yükseldi. Hoca "Tamam artık. Uzatmayın seçtiğim kişiler yarın ki bilgi sınavını biliyorsunuz. Ayriyetten iki yarışmacı daha geliyormuş . Toplam sekiz kişi olucaksınız , o yüzden Aysu ve Buğra olucak. Anlaşıldı mı ? " "Tamam ,hocam !" Derse başladık.Zil çaldı . Aklımızdan bin bir tür düşünce geçmişti derste . Kantine indik. "Ya abi ,bu ne böyle öküzden mal kaçırır gibi ." "Sen sus Ulaş! Vallahi hiç acımam kırarım bacaklarını.!" "Tamam, sustum." "O değil de yarına kadar nasıl çalışcaz biz?." "Sen hangi çağdasın Burak . Okulun iki zeki kız-" " Iııı..ı" Döndü boğaz hışırtısıyla ,"Okulun üç zeki kızı bu işi halleder." .Hep beraber güldük .
Yeni yarışamaya gidecek sınıf:
"Len biz ne yapcaz ?!" "Ne bileyim abi Ahmet hoca ,müdür ,Fatih hoca soktular vallak çıkamayız bu işin içinden ,ben söyleyeyim." " Hocayla konuşmaya mı çıksak !?" "Yok abi Ahmet hoca keser bizi ." "Haklısın ."
Sıraya yaslanarak bir iç çektiker .
9/F'nin işi bitmişdi . Melek aklından bin bir tür fesatlık geçirmişti . Sonra sınıfa Fatma sınıfa koşa koşa girdi .
Bir Doğan slx gibi drift attı sıraya dokunarak durmaya çalışırken." Lan noldu!? Bu tip ne len !" "Müdür değişti ." "Tövde len!? Anaaa ?!" "Valla bak tövbesstaion (Tövbeşsıtayşın türkçe okunuyuşu.)diyom oğlum ." "Peki kimmiş yeni müdür ?!" "Ahmet hoca !" "Bana küfür ettirme kızım ,yemin at çabuk !" "Valla billa olum yemin ederim." "Ayvayı büyük ısırdık desene !" "Şimdiki ders kimle?"
"Ahmet hocayla ..!"Bizimkinler:
"Şimdi ne yapıcaz? " "Bilmiyorum." Biz konuşurken nöbetçi kız geldi. "Aysu isimli arkadaş hanginiz?" "Benim ne oldu!?" "Müdür seni çağrıyor." " Niye acaba ?!" " Ne bileyim ben ,sabahtan beri okulun gezmediğim yerlerini gezdim! Kendimi tur otobüsü zannediyorum ,yemin ederim bıktım!" " Tamam be ! Ne bağırıyorsun.". Kız kağıdı elime tutuşturup gitti. Esma "Döndü hani bizim işimiz vardı,gidicektik beraber ." Esma resmen kaş göz kaldırıyordu . "İyi tamam gidin ,ben de müdürün yanına gideyim." Hemen kalktılar ,arkalarına bakmadan koşarak gittiler. Elimdeki kağıtta " 4. Kattaki müzik sınıfına gel ."yazıyordu.
Merakla sınıfa gittim.
~ ~ ~
Döndü "Biz şimdi bu kızı nerde bulucaz ?!" Kapıda bekleyen Esma "Aha bak geliyor ,sıfatsız !" "Oha o ne lannn!" .Hava rüzgarlıydı zaten . Kızın saçları havalanıyordu . Döndü ve Esma konuşurlarken Burak ve Ulaş geldi. Burak" Napıyorsunuz kız-" diyemeden okul kapısının yanına gelen kızı gördü. "Oooooo kanka o ne lann öyle .Ulaşşşşşşş!" " Ne var kanka 'kafasını kaldırdı Ulaş'ın ' Ohaaaaaaa! " " Oha yetermi lannn !" Onlar şaşırırken kız içeri girdi. Elini önce Burak'a sonra Ulaş'a uzattı. "Merhaba ben Cansu ."
~ ~ ~
Sınıfa geldiğim de bir not buldum .Notta şöyle yazıyordu."Merhaba Aysu ! Sana yıllardır aşkımı itiraf edenmedim. Dilerdim ki şu an orda gerçekten itiraf edebilsem. Ama gelemem şimdi bu hediyeyi alıp benimle bir deniz turuna çıkarmıyız ?" . Kimdi bu kişi ? Adımı nerden biliyordu? Merak içerisindeydim. Ama bunu kimseye söylememeliydim.
~ ~ ~
Esma Döndü'ye kaş göz işareti yaptı. Döndü kızın kolundan tutup" Nabıyon başkan ,burda racon sökmez." Cansu cevap verdi. "Peki senin racon kime ,çaktın mı ? Kapiş!" "Kapiş !"dedi. Ulaş "Döndü aşkım ,yapma ." Cansu "Bırak ya ,burda atara atar gidere gider, senin ederin anca sana yeter." . Döndü hiçbir şey diyemedi. Öylece baka kaldı. Onlar baka kalırken
Burak 'ın ağzının suyu akıyordu.
Esma Burak'ı dürttü. Burak fısıldıyarak "Neee!"dedi.
~ ~ ~
Biraz ileriye gittim. Fakat orası karanlıktı. Ben karanlıktan korkardım. Ne zaman elektirik gitse olduğum yerde ağlamaya başlardım.
Sonra birden bire bir yüz beriliverdi.
"Merhaba Aysu. Hadi gel korkma sana bir şey yapmam. Hadi yaklaş.!" dedi yumuşak sesli adam. Ona doğru yaklaştım. Yanına yaklaşınca hemen beni kollarının arasına aldı. Sonra ne olduysa ben duvara yaslandım ve o da tam önümdeydi. Göze göze gelince bana biraz daha yaklaşdı . Çok heycanlandım. Neredeyse iç içeydik. Hem korkuyordum hem de ürküyordum. Kalbim o kadar hızlıydı ki . Hâla etraf karanlıktı. Korktuğum için gözümden yaş damladı.
~ ~ ~
Buğra okuldan kaçmıştı. Özel aracına binip abinin yanına gitti. "Abi tamam mı?" " Tamam. " Buğra arabaya bindi. Şöför kırmızı ışıkta durdu,baktı kimse yok geçti ama karşıdan hızla gelen araba çarptı. Etrafta kazayı görenler ambulansa haber verdi . Şöför hafif yaralıyken ,Buğra ağır yaranlanmıştı. Apar topar hastaneye kaldırdılar. Acilen amelyata
aldılar. Şöför Buğra'nın babasına haber verdi iyi olduğu için. Amelyathane de Buğra'nın kalbi durmuştu. Doktorlar kalp masajı yapalarken gözünden yaş geldi.
~ ~ ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kural dışı
RomanceÇıldırmaya hazır mısınız? Hadi gelin bu kitabın içinde altı çılgın arkadaş ,deli bir sınıf var ... hadi ne bekliyorsunuz ,aç kitabın kapağını...;) İki ikiz kardeş bağı ve ben. Ikiside beni çok seviyor ve ben,ben sizce hangi kalbi seçip yoluma d...