Gece yarısı uyuyamıyan Döndü telefona sarıldı. Whatsapp'tan Esma'yı buldu ve mesaj attı.
Çırgılaklı yıloş kankim Esma;
Döndü:Kız uyudun mu?
Bir kaç dakika cevap gelmedi ama Döndü ;
Döndü :Niye bakmıyosun!
Döndü :Cevap ver ya :|
Döndü :Kızım sen öküz müsün? Niye 7/24 saat uyuyorsun. Kalk biraz spor yap.
En sonunda cevap geldi.
Esma:Ne var ya ne! Gecenin bu vaktinde! Hem ne sporu sabah olsa bi de!
Döndü: Sence yeni çocuk beni mi düşünüyodur?
Esma:Kanka feclinin köründe nerden çıktı?
Döndü: Soru sorma cevap ver.
Esma:Hayır!
Döndü :Niye ya öküz emin ol bir kere sen beni kıskanıyosun tamam mı?
Esma:Tmm. Yav he he... :-P
Döndü :Allah'ım inşallah bunun yanında delirmem.
Esma :Amin.
Esma:Kapa kapa döne. İnternetimi bitiriyon. Kapa kapa...
Döndü :Öff gıcılık varda aczıcıcık, neyse idare edeceğiz yapcak bir şey yok.
Döndü Whatsapp'tan çıktı ve rahat bir şekilde geri uykuya daldı.
» » »
Gece yarısı uyuyamadım. Buğra'ya whatsapp'tan mesaj attım.
Buğra ;
Aysu:Buğra uyudun mu?
Hemen cevap gelmedi ama bir kaç dakika sonra cevap geldi.
Buğra:Uyumadım.
Aysu:Tmm. Bir şey diyecektim.
Buğra:Ne?
Aysu:Uyuyamadım.
Buğra:Tabii erken uyursan...
Aysu:Buğra yanıma gelsene ben korkuyorum.
Buğra:Neden korkuyorsun sen?
Aysu:Şey...
Buğra:Karanlıktan mı yoksa ha?
Aysu:Sanırım evet...
Buğra:Tmm.
Bir kaç dakika sonra kapı açıldı. Gelen Buğra'ydı. Yanıma gelip oturarak "Sen uyu ben baş ucundayım anlaştık mı?" "Tmm."
Ben geri yattım ve çok geçmeden uyuyakaldım. Onunda uykusu gelince beni birazcık kaydırıp yanıma kıvrılıp yatmış ama yattığı anda yüzüne mavi ışık vurdu.
Buğra yattığı yerden geri kalktı. Dışarı çıktı. Baktı ve gözlerine inanamadı. "Burak bu ne lan?!" "Polis arabası."güldü." Lan gerizekalı onu görüyoruz,bu saatte bu kılıkla ne işin var acaba! " "Kanka bak yana." "Meraba! Burak aşkım hadi Buğra'yı da alıp gidelim." "Olur, aşkım."
Ikisi de arabadan indi. Buğra'nın iki kolu ve iki ayağından tutup kaldırmaya çalıştılar. Baktılar olmuyor "Bıldırcınım kıkmıyır çılgın şıy." "Ivıt bıldırcınım hıklısın." "Ama bi bırakın ya." " Çok gıcılık yapıyosun aaaaaa! " "Öff bırak artık Burak." "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa" dedi ikiside aynı anda.
Arkadan bir kız sesi duydu. "Buğraaaaaaaaa!" "Aysu dur olduğun yerde." "Tamam da ama..." "Boşver."
Aysu kafasını sağa sola çevirdi. Kimse yoktu. O da hemen Buğra'ya yardım etti. Beraber onları arabanın içine attılar."Ulaş kanka Buğra eve kız atmış." "Buğra kim kız?!"dedi ve güldü Ulaş. Aysu" Buğra ne diyorlar bunlar! "dedi kızgın bir surat ifadesiyle." Takma kafana."dedi o da.
"Kız Buğra sende gelcen mi?" "Nereye?" "Cehennemin dibine." dedi Burak gülüp arkasına döndüğünde Ulaş "Hiç komik değildi kanka."dedi. Sonra ikiside güldü.
" Komik mi acaba?!" dedi Aysu. Aysu'nun telefonuna mesaj geldi. Whatsapp'a girerek kimden geldiğini öğrendi. Mesaj atan Döndü'yü.
Döndü ;
Döndü:Size geldim evde değilsin galiba. Buğra'yı arıyorum açmıyor. Buğra'lara gelicem. Hatta geliyorum.
Whatsapp'tan çıktı ve Buğra'ya döndü. "Buğra sana bir şey söyleyeceğim." "Evet." dedi Burak ve Ulaş Buğra'dan önce. "Siz susun! Efendim Aysu." dedi Buğra. "Döndü geliyormuş." Burak ve Buğra aynı anda"Ne?!"dedi. O sırada arkadan Döndü'nün sesi duyuldu." Noluyor burda?! " dedi şok içinde. Burak "Bir şey olmuyor!" dedi pişkin pişkin gülerek. "Sus sen!" dedi Aysu. "Tabii zaten hep ben susuyorum. Demi lan Ulaş." "He valla kanka!." dedi Ulaş karşılık vererek Burak'a. "Bu ne hal Aysu." "Döndü emin ol benle alakası yok." Ulaş araçtan indi ve Döndü'nün tam önüne geldi. "Döndü aşkım benle hiç ala-" demesine kalmadan Döndü Ulaş'a tokat attı. Arkadan Burak "Ooooooooooo!" dedi. Döndü "Senin bu davranışlar var ya senin böyle olabileceğini bimeliydim. Sen ne adi bir adamsın ya. Senden şuan nefret ediyorum. Hani söz vermiştik de ama senin ki yalanmış.Bir daha beni arama anladım mı?" "Ama...".Döndü Ulaş'ın dediğini aldırmadan koşarak gitti ama Ulaş onu bırakmayıp o da peşinden koşarak arkadan gitti.
Aysu ve Buğra aynı anda Burak'a baktı. "Ama ben bişey yapmadım kankişlerim?!."dedi gülerek.
» » »
"Döndüüüüüüüü?!" nefes nefese kalan Ulaş Döndü'nün kolundan tutup çekti. "Ya sen beni bir sal ya sal! Bırak bir kaç gün nefes alayım." derken Döndü ağlayarak Ulaş'ın göğsüne vuruyordu.
Ulaş'sa Döndü'ye "Bana bak Döndü, bana bak! Sen beni böyle bırakırsan ben yıkılırım." "Biz ne yaşadık ki yıkılırsın?! Ha! Söyle!" "Tamam ama ağlama anladın mı?! Ben senle ilk aşkı öğrendim. Sende bunu biliyorsun."
"Biliyorum ve bende senle ilk aşkı öğrendim ama senin bu halin beni çileden çıkardı. Anladın mı?" diye bağırdı Döndü eliyle Ulaş'ı iterek. Arkasına bakmadan gitti. Ulaş'sa kızı sıkmamak için bu sefer peşinden gitmedi.
» » »
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kural dışı
RomanceÇıldırmaya hazır mısınız? Hadi gelin bu kitabın içinde altı çılgın arkadaş ,deli bir sınıf var ... hadi ne bekliyorsunuz ,aç kitabın kapağını...;) İki ikiz kardeş bağı ve ben. Ikiside beni çok seviyor ve ben,ben sizce hangi kalbi seçip yoluma d...