1

77 4 2
                                    

Seděla jsem ve vlaku a přemýšlela. Je divné , že jsem tu soutěž vyhrála zrovna já. Bude tam spousta mladších dětí a pravděpodobně se k nikomu z nich ani nedostanu.
-
„Praha hlavní nádraží" ozvalo se z reproduktorů vlaku. Sbalila jsem si telefon a další zbytečnosti , které jsem měla poházené na stole.
-
„Konečně" zašepla jsem si pro sebe. Po dlouhém hledání jsem našla správnou stanici metra. Bylo narváno , ale nepřekvapovalo mě to. Chytla jsem se tyče a nachvilku zavřela oči. V hlavě se mi pořád míjeli myšlenky jako: "Co když bude jiný jako na videích?" Nebo : "Co když se k němu ani na minutu nedostanu?" Ale od všech těch zbytečných myšlenek mě zachránil podlouhlý tón , díky kterému jsem věděla , že musím vystoupit. „Praha , výstaviště" zaslechla jsem na cestě ke dveřím.
-
Jak jsem se blížila k výstavišti , míhalo se kolem mě víc a víc lidí. Začala jsem být nervózní. Protáhla jsem se davem lidí k přepážce.

„Dobrý den" pozdravila jsem a ukázala jsem svoji výherní vstupenku.

Pán se podíval na vstupenku a pochopil. Pustil mě k němu a na ruku mi nalepil náramek. Byl zelený a velkými písmeny měl na sobě nápis : "BACKSTAGE". Chvíli jsem tam jen tak stála a nechápala.

„Můžeš jít dovnitř" pousmál se.

Přikývla jsem a nadšeně jsem vkročila do areálu. Cítila jsem se jako malé dítě. Nedokázala jsem uvěřit , že mě pustili dovnitř dřív než ostatní.
-
Zahlédla jsem vysokou tmavovlasou paní. Něco mi říkalo , že by mohla být něco jako organizátorka. Projela mě pohledem. Jakmile si všimla zeleného náramku přiběhla ke mně.

„Ahoj, ty jsi Viki , že? Výherkyně soutěže?"

„hm-hm" přikývla jsem.

„No výborně..!" Chytla mě za ramena a začala mě provádět areálem.

„ ....a tady má zónu MenT.."

Zbystřila jsem. Jak už jste jistě poznali, MenT je můj oblíbenec. Sleduji ho už od naprostého začátku a na něj se taky nejvíc těším.

„Táhle jde.. MenTe!" Zavolala na něj. Otočil se a šel směrem k nám.

„Konečně to je moje chvíle!" Řekla jsem si pro sebe. Tak dlouho jsem čekala až se s ním budu moct potkat. Ale bohužel nervozita byla větší.

„Ahoj! Ty jsi ta co vyhrála tu soutěž?"

„A-Ano" jediné co ze mě zvládlo vyjít.

„Těší mě já jsem Honz-.. MenT." Představil se mi , ale já ho už samozřejmě znala.

„A ty jsi..?" Zeptal se mě.

„Viki.. Viki se jmenuju" vykoktala jsem. „To nezačalo nejlíp" řekla jsem si pro sebe.

Tmavovlasá paní- která se mi dříve představila jako Týna- mi nabídla dokončení prohlídky.

„Zvládnu to , ale děkuju" řekla jsem tiše a pousmála se.

Týna přikývla a odešla zatím co já jsem se vydala k MenTově stánku.
-
„Nepotřebuješ s něčím pomoct?" Zeptala jsem se a pousmála.

Otočil se na mě a zasmál se: „Nene , to je dobrý."

„Když už tady jsem chci bejt aspoň trošku užitečná."

Podíval se na mě a zavrtěl hlavou: „ Vážně tu nic nemusíš dělat. Ale jestli chceš můžeš jít semnou dozadu za klukama."

„Ráda."

Viděl na mě , že se trochu stydím. Snažil se odlehčit situaci: „ A kolik ti vlastně je?"

„17" odvrátila jsem svůj pohled do země.

Bylo vidět , že se mu ulevilo. „Myslel jsem , že jsi mladší," ušklíbl se.

„To slýchám často."

Zasmál se.

Takže tady ukončím první část :dd děkuju za to , že jste si to přečetli a budu moct ráda za názory či hvězdičky❤️

VýhraKde žijí příběhy. Začni objevovat