Populiariausi stereotipai

522 56 55
                                    

Aplink LGBTQ+ sklando daugybė stereotipų, kurių dauguma yra visiškai niekam tikę, o kai kurie tiesiog pernelyg teisingi, kad galėtum neigti. Kurie yra kurie?

Lesbietės nekenčia vyrų. Žinot, kiek kartų girdėjau, kai vyrai sakė lesbietėms, kad gali jas padaryti heteroseksualiomis, negerbė ir kabinėjosi net tuomet, kai mergina pasakė, kad nesidomi? Ir tai nutinka ir heteroseksualioms merginoms. Šitų vyrų nemėgsta niekas. Jautresnės lesbietės po tokių patirčių iš tiesų ima vengti vyrų, tad jei tokia mergina nenori su jumis bendrauti, chances are vienas iš asilų prie jos prisikabino. Daugumoje atvejų, lesbietės turi daugybę gerų draugų vyrų, taigi šis stereotipas yra paneigtas.

Visi gėjai elgiasi feminine. LGBTQ+ bendruomenė turi stereotipų tame rate, kuriuos tiesiog būtina žinoti, nes jie pamažu tampa tos bendruomenės kultūra. Pavyzdžiui, gėjų kultūra yra klausyti ar bent žinoti Lady Gagos dainas, tačiau tai nereiškia, kad visi gėjai tai daro. Seksualinė orientacija nėra žmogaus asmenybė, o buvimas feminine kaip tik ir yra asmenybės dalis. Stereotipas paneigtas.

Gėjų/lesbiečių poroje vienas yra dominuojantis. Dauguma tokių porų keičiasi arba yra lygiaverčiai. Žinoma, kai kuriose yra dominuojantysis, tačiau asmeninėje patirtyje sutikau daugiausia tų, kurie yra lygiaverčiai ir keičiasi. Stereotipas paneigtas.

Lesbietės yra trumpų plaukų, nešioja languotus marškinius ir plėšytus džinsus. Žinot, nesiginčysiu. Krūvos lesbiečių taip iš tiesų ir rengiasi (tame tarpe ir aš), bet TIKRAI ne visos. Yra krūva lesbiečių su sijonais ir ilgomis kasomis, patikėkit manimi. Stereotipas paneigtas.

Gėjai turi daug vaikinų ir nuolat mylisi. Gėjai taip pat yra žmonės, kurie nori paprastų santykių. Kalbant iš mano asmeninės patirties, vaikinai taip nesilaužo ir gali tikrai permiegoti su didesne dalimi gėjų ir vaikinų, tačiau tikrai ne visi. Stereotipas paneigtas.

Gėjai yra pedofilai. Ne. Pedofilai yra pedofilai, o pedofilija nėra seksualinė orientacija, kad ir ką Amerika sakytų. Stop it.

Drag queens ir drag kings yra trans žmonės. Jie tiesiog mėgsta vaizduoti priešingą gender, kas su tuo negerai? Jie tikrai nėra trans, nors kai kurie galėtų būti, kodėl gi ne. Stereotipas paneigtas.

Biseksualūs žmonės išduoda partnerius dažniau. Oh no, here it comes... nemėgstamiausias stereotipas, manau. Ne, biseksualai nėra beširdžiai išdavikai. Jie gali išduoti taip pat, kaip ir bet koks straight ar gay žmogus. Tiesa, ne kartą buvau praspirta biseksualios merginos dėl vaikino, bet ką padarysi, reikia vaikinams ant ko išsilakstyt *salty*. Stereotipas paneigtas.

Polysexual žmonės negali išbūti santykiuose su vienu žmogumi. Jie gali, tiesiog jų seksualinė orientacija leidžia jiems būti su keliais ir dalintis be jokių problemų. Ne kiekvienas tą gali. Kokio velnio poly žmogui būti su vienu, jei keli poly žmonės nori būti kartu? Stereotipas paneigtas.

Visi gėjai sėdi nuolat sporto salėse ir atrodo idealiai. Paprastas, stambokas vyriškis su alaus bokalu bare gali būti gėjus, ką jūs žinot? Tiesa, pastebėjau, kad nemaža dalis gėjų kažkodėl labiau prisižiūri nei dalis mano pažįstamų straight vaikinų, bet čia tik asmeninė patirtis. Stereotipas paneigtas.

Visos lesbietės žaidžia softball ar bent žino, kaip jį žaisti. Taip (žinoma, šaržas, nes ne visos tai žino, bet tai lesbian culture, patikėkit manimi).

Jauni žmonės negali suprast savo seksualinės orientacijos. Nes straights propaganda rodo vien tik straight things? Ne? Kai tau pasakyta, kad TURI mėgti priešingą lytį, kai norisi apsivemti pagalvojus apie lytinius santykius su ja (šaržas)? Kažkodėl vaikai gali žinoti nuo gimimo, kad yra straight, bet buvimas gay jau yra kažkas wow. Čia man vienai visiška nesąmonė? Stereotipas paneigtas.

Gėjai tėvai pavers savo vaiką gėjumi. Dalyje ,,iš kur atsiranda gėjai?" paaiškinau, kaip mes gimstame, taigi jau žinote, kad is stereotipas yra paneigtas.

Ne baltaodžiai žmonės negali būti LGBTQ+, o jei yra, tai fetišas. Right, nes kitų rasių organizmai yra ne žmonės. Tikrai logiška. Stereotipas paneigtas.

Ką dar pamiršau? Pakomentuokite ir priminkite, nes šių stereotipų yra daug. Labai daug.

Niekučio pamokėlėsWhere stories live. Discover now