Gender spectrum

485 34 23
                                    

Man reiktų čia dažniau atsirasti, honestly, nes visai pamiršit, apie ką kalbu.

Spektrai... siaubingai baisus žodis. Sakyčiau, homofobai jį traktuoja kaip keiksmažodį. Dauguma transfobų ir homofobų yra įsitikinę, kad lytis yra kritiniai taškai, kuriuose atsiduriame dėl to, su kokiais lytiniais organais gimėme. Deja, kaip minėjau anksčiau, mes esame ne tik kūnas, tad įkišti mąstantį padarą į socialinį konstruktą, kuris varžo mūsų laisvę išreikšti save, dėl dalykų, kurių negalime kontroliuoti, būtų mažų mažiausiai kvaila (pasimečiau tarp kablelių, žmonės).

Mes, naujoji karta, sakome, kad tiek lytis, tiek seksualinė trauka yra dideli spektrai, ir visi žmonės yra kažkur ten, nėra nė vieno, kuris visu šimtu procentų jaustųsi tik viena dalimi. Kiekvienas išgyvena momentą, sekundę, sekundės dalį, kai pasijauti ne tuo, kuo gimei. Sekundę, kuri parodo, kad ir tu esi su mumis, su žmonėmis, kurie tiki spektrais kaip religija (visai nieko religija, sakyčiau) ir žino, kad jie yra logiški.

 Sekundę, kuri parodo, kad ir tu esi su mumis, su žmonėmis, kurie tiki spektrais kaip religija (visai nieko religija, sakyčiau) ir žino, kad jie yra logiški

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Čia matome nuostabų gender spektrą. Jis man iš tiesų labai patinka. Kaip matote, žmonės gali jaustis labiau kaip male, labiau kaip female, gali jaustis neutralūs arba visai belyčiai. Dažnai iškyla klausimas - kodėl agender ir gender neutral yra atskiri, kodėl jie ne kartu? Na, kaip agender žmogus, galiu gana paprastai paaiškinti visą šį reikalą. Gender neutral yra neutralus žmogus. Jo neerzins, jei jį laikys vienu ar kitu, dažniausiai tokie būna androgynous, vadinamieji non binary.

 Jo neerzins, jei jį laikys vienu ar kitu, dažniausiai tokie būna androgynous, vadinamieji non binary

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Šis žmogus yra non binary. Jo gender yra neutral, kažkur toliau nuo M ir F normatyvo, tačiau tai nėra tas pats, kaip bigender (bigender yra žmogus, kuris jaučiasi kaip male ir female viename kūne, o non binary nesijaučia nė vienu iš jų). 

Tarkime, agender žmonės irgi nesijaučia nei M, nei F, tai kodėl ne non binary ar gender neutral? NES agender žmonės nesijaučia turintys lytį apskritai. Jie yra niekučiai :) plačiau apie psichologinę šių panašių dalykų sampratą pakalbėsiu kitoje dalyje.

 Jie yra niekučiai :) plačiau apie psichologinę šių panašių dalykų sampratą pakalbėsiu kitoje dalyje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Čia nupaišiau vietą, kurioje DAŽNIAUSIAI jaučiuosi. Kartais tai šiek tiek varijuoja, nes gender yra spektras. Ar mane triggerina, kad mane mato kaip merginą, vaikiną, kreipiasi moteriškais ar vyriškais pronouns? Ne. Mėgstu they/them, bet pronouns manęs netriggerina. Visa tai yra mano galvoje, nejaučiu noro kišti visiems snukin, kaip jaučiuosi, jei neketinu su tuo žmogumi pabendrauti artimiau.

Greitu metu pakalbėsiu ir apie seksualinės orientacijos spektrą, tad laukit. Dabar, tikiuosi, pasidarė aiškiau, kasperš yra gender spectrum :)

Niekučio pamokėlėsWhere stories live. Discover now