Sveiki, mielieji gėjai, palaikantys ir šiaip žmogeliai, užklydę į šią spalvotą vietelę, šį kartą dalis bus labai trumpa ir kategoriška.
Kaip jau matote iš pavadinimo, šiandien pakalbėsiu apie šiuo metu plintančią temą: ar pedofilija priklauso LGBTQIA+?
Jei kas tingit skaityti visus argumentus, atsakymas yra paprastas - ne.
Visų pirma, kas yra pedofilija ir kas yra pedoseksualija?
Pedofilija, manau, visi žinome, yra seksualinis potraukis (arba, tiksliau, seksualinis nukrypimas), kai šešiolikos metų ar vyresnis žmogus jaučia seksualinį potraukį 4-10 metų vaikams.
Kažkokie seni krienai nusprendė, kad kadangi šitai neatitinka visuomenės normų, tai irgi galima įmesti į mūsų gražią vaivorykščių bendruomenę.
Leiskite man priminti, LGBTQIA+ bendruomenė yra skirta visiems, kas neįkrenta į cisgender heterosexual heteroromantic standartą.
*grįžta rašyti po kelių valandų, nes buvo pernelyg sukaupusi dėmesį į labai gražias merginas*
Taigi, jau vien faktas, kokios yra LGBTQIA+ normos, verčia atmesti pedofiliją ar, kaip kitaip vadina žmonės, norintys tai įtraukti pas mus, pedoseksualiją. Ar vaikas yra lytis? Ne. Ar vaikas gali duoti sutikimą seksui? Ne. Be to, tai nėra legalu.
Ar buvimas gėjumi yra nelegalu? Na, morališkai kalbant, ne. Teisiškai... kai kurios valstybės turi problemų. Ar suaugęs homoseksualus žmogus gali duoti sutikimą seksui? Taip. Ar tai legalu? Taip.
Gerai, tarkime, jei pedoseksualus žmogus netvirkina vaikų, tik jaučia jam potraukį, ar tai priklauso mūsų bendruomenei? NE. Vaikas nėra lytis, o ,,aš jaučiu trauką vyriškos ir moteriškos lyties vaikams" tiesiog skamba... tragiškai. Ne.
Kad ir ką sako vodkos privartojusios institucijos, pedoseksualija ar pedofilija neturi vietos mūsų šviesioje, priimančioje ir spalvingoje bendruomenėje.
Jei manot, kad pedofilija/seksualija priklauso LGBTQIA+, galit dabar pat mane unfollowinti ir skristi lauk :) atvirai sakau.
YOU ARE READING
Niekučio pamokėlės
Non-FictionLGBTQ+, ne gėjus ir ne lesbietė, ne trans ir ne ,,normalus", biologinė lytis ir socialiai nurodoma lytis... daugybė mitų ir gandų sklando aplink šią bendruomenę. Kiek daug neapykantos patiria šie žmonės vien todėl, kad kai kurie būna paprasčiausiai...