*Queen - I Want To Break Free groja backgroude*
Sup, Dorotėja ir vėl čia. Pastaruoju metu jaučiuosi gayer than usual (didelis atsiprašymas tiems, kurie nesupranra anglicizmų. Jei tokių yra, parašykit, pasistengsiu vartoti mažiau arba išversiu, bet anglicizmai yra mano asmenybės dalis, tad kol kas juos čia įpaišysiu).
Taigi, esi visiškas, totalus gėjus, bet taip kartais šauna mintis, kad nors tavęs merginos netraukia, va vieną pamatęs pajutai hetero tendencijas. Žinoma, sutrinki, juk manei, kad esi visiškas, totalus gėjus, ir tokių dalykų prieš tai nebuvo...
Leiskite man pristatyti jums seksualinės orientacijos spektrą.
Kaip ir lyties, egzistuoja ir seksualinės orientacijos spektras. Kiekvienas žmogus jame atsiduria visiškai skirtingose vietose, nes, žinoma, visi esame išskirtiniai ir unikalūs.
Yra toks pasakymas. Jei 99% tave traukia priešinga lytis ir 1% ta pati lytis, gali vadinti save biseksualiu, bet gali rinktis vadinti save heteroseksualiu. Tai nereiškia, kad renkiesi savo seksualinę orientaciją. Paprasčiausiai trauka tai pačiai lyčiai tokia silpna, kad nėra būtina jos įvardyti.
Pavyzdžiui, once in a blue moon (labai keistais, retais kartais) aš pamąstau, o gal mane traukia vaikinai? Bet dažniausiai tai būna netiesa. Na, logiškai galvojant, čia galėtų būti tas vienas procentas, jei sekundės dėlei vienam iš keturių milijardų vaikinų pajaučiau kažką... tokio.
Man asmeniškai sunku patikėti, kad kas nors gali būti 100% įsitikinęs dėl savo traukos. Galbūt net mąstymas apie tą pačią lytį kai kuriems yra šventvagystė, todėl jie apie tai ir negalvoja, galbūt... daug tų galbūt.
Na, o seksualinės orientacijos spektras yra labai paprastas dalykas. Tai tokia ,,linija", ,,vieta", kurioje atsiduriate pagal tai, kas jus traukia.
Šis paveiksliukas pakankamai aiškiai parodo, ką turiu omenyje. Realiai kalbant, galite atsirasti bet kurioje šio kvadratėlio vietoje.
Aš iš esmės manau, kad dauguma supratote, kas yra seksualinės orientacijos spektras, nes ši tema nėra tokia sudėtinga, be to, ganėtinai panaši į gender spectrum reikalą.
Pabaigai: lygiai tokia pati taisyklė galioja ir romantinės orientacijos spektrui, tereikia vietoje ,,sexual" įterpti ,,romantic".
Jei turite kokių klausimų - komentarai atviri. Į asmenines žinutes ne visada atsakau :) ne tyčia, bet pamirštu ar tiesiog Wattpad pražiopso.
YOU ARE READING
Niekučio pamokėlės
Non-FictionLGBTQ+, ne gėjus ir ne lesbietė, ne trans ir ne ,,normalus", biologinė lytis ir socialiai nurodoma lytis... daugybė mitų ir gandų sklando aplink šią bendruomenę. Kiek daug neapykantos patiria šie žmonės vien todėl, kad kai kurie būna paprasčiausiai...