Pada hujung minggu semua org sedang lena dibuai mimpi...tapi tidak pada rose's
"Weiii cepatlah nanti naufal bising lah"-kelam kabut mereka bersiap.yelah janji pukul 830 pegi sarapan dlu ni pkl 9 tak siap lagi..
"Eiii..apa masalah dorang ni mall bukak pukul 10...yg nk ajak kita sarapan sekali kenapa ?"- bebel qir.
Kring krinngggg
Amyra mengangkat iphone miliknya.
Oncall
Ha knpa ?
Bila nk smpai..berjanggut tunggu
Sabarlah gila..kau dh lh janji lain buat lain..
Eh aku plk yg kene
Yelah..kau janji apa ? Kata nk pegi mall kn asal ajak breakfirst luar sekali ? Kelam kabut lah gila
Mana aku tau ni idea afiq.
Tunggu lah aku dtg nnti kene si afiq tu ngn aku..
Ha yelah
Dh jgan kacau aku..bye
Bye
Endcall
"Weiii cepatlah..naufal dh bising lah"- kata myra..
Setelah semua siap masing-masing terus mengambil kunci kereta dan bergerak.
Vrooooommmmmmmmmmmm
//skip//
"Weiii afiq hbislah kau..myra kata kau akn kene ngn dia nnti kalau dia dh smpai..tulah aku dh ckp tak payah ajak diorg sarapan sekli..kau degil..hambik kau"- bebel naufal.
Afiq dh menelan liur.
"Halah aku rindu dorang je"- balas afiq.
Semua hanya mengelakkan afiq yg sedg menunggu hukuman.
Vrooommmm
The prince memandang ke arah 5 buah kereta sport yg memasukki ke dlm parking vip.
Dan keluar lah 5orang gadis dengn muka yg menahan marah.
Mereka mngambil tempt di hadapan the prince.
"Mana afiq.?"-tnya myra.
TP menelan liur.
"Ye?"- jawab afiq.
"Kau eeiii ikut aku sekrg"-arah myra.Mereka menju ke rooftop cafe tersebut..
[Di rooftop]
"kenapa kau ajak kitorg breakfirst ni ? "- tnya myra..
"Saja..rindu beb"- jawab afiq selmba.
Tadi bukan main lagi takut now ? Fuhhh
"Kan kita akn jumpa juga kat mall what your problem?"-tnya myra smbil memicit kepalanya.
"Sorry.. "- myra memandang afiq sekilas.
YOU ARE READING
Kingdom Highschool lover's
RomanceBermula kisah apabila pengawas kejam di temukan dengan pegawas yg baik hati sngt.. kepulangan rose's dri itali mebuat kn kingdom highschool huru hara..kenpa ? balck's tertanya - tanya siapa rose's yg dimaksudkn ? Black's..group yg mampu mencairkn se...