Sudah sebulan berlalu tetapi rose's masih sama.Satu sekolah makin takut dengn kekejaman mereka..
Perkara ini smpai ke pengetahuan keluarga.Jadi semua keluarga berpakat untuk pindahkn the prince ke kingdom highschool.
The prince setuju demi untuk mengembalikn sepupu - sepupu mereka yg dulu.
//keesokan harinya.//
"Naufal jom jumpa abg long "- naufal mengangguk.
Harapan mereka ialah supaya rose's kembali seperti dahulu.
Tok tok tok
"Masuk !-" laung tuan afiz
TP memasukki ke bilik pengetua.
"Baiklah abg harap korg boleh bantu kembalikn dorang semula."- jelas tuan afiz.
"Abg jangn risau , kami akn cuba."- jawab faris dengn yakin.Tuan afiz tersenyum.
"Baiklah korg kelas 5krystal satu kelas dengn rose's ok ?"- semua mengangguk setuju.
Mereka mengucapkn terima kasih lalu menuju ke kelas 5 krystal
Sepanjang laluan ke 5krystal , suasana teramat lah sunyi.
Yg ada suara ialah suara guru mengajar.
Setibanya TP di hadapan kelas 5krystal asyraf mengetuk pintu lalu memberi tunduk hormat kepda guru yg berada di dlm kelas.
"Ye ? "- tnya madam anne
"Kami pelajar tranfers tu"- madam anne mengangguk dan memberi pelajar itu masuk.
"Ok class today we have new student tranfers from francis.."- pelajar di dlm itu ada yg dh tergedik - gedik , menjeling dan ada yg cuba menggoda.
"Diamm ! "- semua pelajar terus terdiam.
TP dri tadi memerhatikn gerak geri rose's.
Rose's pulak hnya buat tidak tahu.
"Baiklah kenalkn diri"- arah mad anne
TP mengangguk.
"Hai , nama aku tengku muhammad fauzan aiman naufal...korg boleh panggil aku aiman.Aku abg kembar si asyraf."- terang aiman.
Semua menganguk
"Hai , aku tengku muhammad fauzan asyraf naufal , aku adik kembar kepada aiman..korg boleh panggil aku asyraf."- setelah asyraf bersuara kini giliran org sebelahnya.
"Assalamualaikum..nama aku tengku muhammad afiq naim..korg boleh panggil aku afiq.."- seterusnya ....
"Nama aku tengku syed azmin harris , aku abg kmbar kepada syed naufal harris."- kini giliran naufal.
"Aku tengku syed naufal harris , aku adik .. Dan korg boleh panggil aku naufal."- sempat dia kenyitkn mata pada syaza dan syaza membalas dengn flying kiss.
Akhir sekali "aku tengku faris adham , korg pnggil aku faris and one more thing aku jujur aku benci pompuan yg gedik - gedik ni"- semua pelajar di kelas itu terdiam terutama perempuan kecuali rose's yg tersenyum sinis.
"Baiklah TP awak boleh dduk di...."- belum sempat madam anne menghabis kn aytnya.Amyra sudh bangun dri tempat ddk nya dan pergi kehadapan.
Tanpa senyuman terus menerpa ke arah madam anne.
"Diorang akn ddk dekat meja aku.So kau pegi arahkan pelajr dalam kelas ni ambil 6 meja dan 6 kerusi "- pinta amyra.Madam anne terus mengangguk.
"Hoiii pehal dorg kene ddk dengn kau plk.."- bantah syahada.
YOU ARE READING
Kingdom Highschool lover's
RomanceBermula kisah apabila pengawas kejam di temukan dengan pegawas yg baik hati sngt.. kepulangan rose's dri itali mebuat kn kingdom highschool huru hara..kenpa ? balck's tertanya - tanya siapa rose's yg dimaksudkn ? Black's..group yg mampu mencairkn se...