14

4.1K 216 31
                                    

keesokan harinya ..

rose's datang sekolah lambat kerana mereka semua bergaduh mencari kunci kereta tak jumpa ..

pagar hampir ditutup oleh haikal ..

sekali ...

Pon ! Pon ! Pon !

terkejut haikal dibuatnya ..

haikal mengusap dadanya .. lalu dia pergi ke tingkap kereta myra ..

Tok ! Tok !

myra menurunkan cermin kereta dengan wajah yg masam

" asal lambat ? ini ke contoh penolong ketua pengawas ? pikir sekolah ni bapak kau yg punya ? "- tnya haikal dengan bertalu - talu ..

amyra menjeling

" kau bukak pagar sekarang sebelm aku rempuh .. "- ugut myra ..

" berani ke ?"- cabar haikal ..

sekali jalan.. BUMMMMM !!!!!!!

ternganga haikal dibuatnya ..

pagar telah terbuka ..

myra masuk lalu memarking kan kereta di garaj

diikuti yg lain..

kereta milik nurul berhenti didepan haikal yg masih ternganga melihat pagar itu..

" huh .. cabar lah lagi kalau nk tgk kitorang buat lagi teruk "- kata nurul dengan sinis lalu masuk ke sekolah dan memarkingkn keretanya ..

selepas itu rose's berjalan pergi ke kelas dengan lenggang lenggok tanpa memperdulikan haikal ..

" apa lah aku nk jawab dengan pengetua nanti haih "- keluh haikal .. dia mengambil ipad nya lalu menuju ke bilik pengawas untuk menghantar laporan pada pagi ini ..

( rose's pov)

mereka masuk ke kelas dengan selamba ..

miss ann berada di depan dibuat tak tahu ..

" kamu berlima berhenti ! "- arah miss ann..

miss ann ni mmg tak ngam ngn kitorang .. apa masalah aku tak tahu .. gila kot..

" why you guys late ?"- tanya miss ann sambil menjeling mereka ..

mereka mengeluh menyampah

The prince , black's and pelajar yg lain hanya memerhati..

dalam hati the prince berharap rose's tak mengamuk ...

" sukahati aku lah "- jawab nurul selamba..

langsung tiada hormat .. lagipon buat apa nk hormat orang macm dia ni .. buang masa .

" eh korang pikir ni sekolah bapak korg ke ? "- keluh mereka.. bape kali nk cakap ni sekolah bapak kitorang ? mmg ni sekolah bapak kitorg pon bahkan akn diwariskn pada setiap keturunannya .. bodoh ii ..

" eh perempuan .. ni mmg sekolah bapak aku pon .. kau jangn sampai aku suruh pengetua buang kau .. ini ke guru ? perangai tak bertamadun .. pergi meninngal .."- terdiam satu kelas lepas mendengar jawapan yg keluar dari mulut myra ..

black's mula berpikir .. betulkah sekolah ini milik keluarga mereka. jadi mereka ni cucu kepada ... oh nooooo

" dah jom blah serabut layan betina ni "- kata liya .. asyraf bangun ..

" watch your mouth ladies .. before i slap u "- warning asyraf .. liya tertunduk ..

satu kelas tertunduk ..

Kingdom Highschool lover'sWhere stories live. Discover now