Beberapa hari myra terkurung di dalam hospital .
Kini dia dibebaskan . haha
rose's dan black's langsung tidak tahu bahwa myra sudah discharge pada hari ini . myra menaiki grab yg dia call tadi lalu menuju ke kondominium miliknya yg tiada sesiapa pon tahu termasuk rose's .
Di situ lah myra selalu datang apabila dia perlu kan ketenangan .
klik !
"dah lama aku tak balik sini , nsib bik nani masih buat kerja seperti biasa
bik nani ialah maid yg bekerja di rumah itu dan dibayar oleh myra . Bik nani hanya bekerja pada waktu pagi sehingga tengah hari ." aku harap tenang lah aku kat sini"
myra pergi meletakkan begnya di biliknya lalu menuju ke ruang tamu dan menonton televisyen .
"bosan lah . lapar pula tu . ha call bik nani lah suruh dia datang masak "
tut .. tut ...
hello .
hello bik nani , bisa datang ngak ?
kenapa mbak ? ada yg belom dibereskan ?
ngak tapi saya lapar , bisa ngak kalau bik nani datang dan masakan untuk saya ?
ouhh bisa mbak , sebentar lagi saya kesana
makasih bik
sama sama mbak
sementara menunggu bik nani , myra menonton tv . lama kelamaan dia terlelap .
//////
"mbak , bangun mbak . "- kejut bik nani . myra terpisat pisat , dia mengosok matanya .
" ouh bik nani . ye kenapa ?"- tanya myra smbil meliat.
"makannya udah dibereskan . mbak bisa makan sekrg . "- ujar bik nani .
myra mengangguk .
myra bangun dan menuju ke bilik air dan mencuci muka serta mengosok gigi.
setelah lakukan semua itu , myra mengelap muka dan menuju ke meja makan .
perut myra mula berkeroncong .
" terima kasih yaa bik nani ."- ucap myra .
dia mencedok nasi dan mengambil lauk dan memulakn dengan bismillah . Myra menyuapkan nasi ke dlm mulutnya lalu memejam kan mata .
"sedapnnyaaaa . hahahaa terima kasih bik "- ujar myra teruja . bik nani hanya tersenyum .
" mbak , bik mau pulang dahulu . anak - anak bik masih dirumah . "- pohon bik nani kepada majikannya .
myra mengangguk tanda mengizinkannya .
" makasih ya bik kerna udah masakan saya makanan ini "- ucap myra . bik nani mengangguk .
selepas makan myra duduk di ruang tamu .
dia termenung
" apa aku nk buat lagi ni ? hurmmm"
"better aku mandi dan solat . lepastu tidur . "
myra pergi melaksanakan kerja itu .
////
keesokan paginya ..
//Di cafe //
"kau dapat contact myra tak ?"- tanya syaza .
YOU ARE READING
Kingdom Highschool lover's
RomantizmBermula kisah apabila pengawas kejam di temukan dengan pegawas yg baik hati sngt.. kepulangan rose's dri itali mebuat kn kingdom highschool huru hara..kenpa ? balck's tertanya - tanya siapa rose's yg dimaksudkn ? Black's..group yg mampu mencairkn se...