¨"ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ"

748 62 51
                                    

-Ο γιατρος ειπε οτι...........................................................

Δεν χανω αλλο χρονο μπαινω μεσα στο δωματιο,παω στο κρεβατι την πλησιαzω και εννωνω τα χειλια μας. 

ΕΙΡΗΝΗ΄Σ ΡΟV 

Ειμαι σε ενα μεγαλο σκοτεινο χωρο οταν βλεπω μια σκια να με πλησιαζει,αρχιζω να τρεχω να τρεχω ομως αυτη η σκια να με πλησιαζει ολο περισσοτερο,οταν βρισκομαι πλεον σεενα δωματιο γεματο φως και  μια γλυκια μουσικη και εγω βρισκομαι στο πατωμα αντιμετοπη με δυο μεγαλα πρασινα ματια που λαμπιριζουν στο φως και σου δινουν την αισθηση οτι ειναι σμαραγδια.Οταν ξαφνικα  με πλησιαζει υπερβοληκα και τα χειλια μας κολλανε,ενα φιλι γεματο αγαπη.Εκεινη την ωρα νιωθω καποιον να καθετε πανω μου ετσι ωστε το βαρος του να με πλακωνει ανοιγω τα ματια μου και  αντικριζω δυο πρασινα ματια να με κοιτουν γεματα υποσχεσεις,ανυσηχεια και ΑΓΑΠΗ.Με φιλουσε οταν ...

HARRY'S POV

Καθως τη φιλουσα ανοιξε τα ματια της,το μονο που εκδηλωναν ειναι απορια,οχι ζεστασια 'η αγαπη οπως την ημερα που φιλιθηκαμε.Σταματησα το φιλι και μου ειπε

-Που ειμαι ??Γιατι ειμαι εδω??Εσυ ποιος εισαι??

Τιιιιιιι δεν με θυμοταν τι θα κανω τι θα της πω?

-Που ειναι ο Γιαννης?ρωτησε

ΑΑΑΑαααααααααα  ωραια ρωταει για το Γιαννη και εμενα ουτε που με θυμοταν,βγαινω εξω 

-Ξυπνησε αλλα δεν θυματε πολλα.τους ειπα και με ακουσε και ο γιατρος 

-Παιδια αυτο ηθελα να σας πω οτι μπορει επειδη δεν συνηλθε συντομα να ειχε μια προσωρινη απολια μνημης,να μην θυμοταν προσωπα και πραγματα που ειτε ηταν ασυμαντα ειτε τοσο πολυ σημαντικα!

Εγω τωρα που ανοικω?Μαλλον στα ασυμαντα,ΣΚΑΤΑ,ΣΚΑΤΑ,ΣΚΑΤΑ,εκει που τα πραγματα ηταν καλυτερα ολα εγιναν ΜΕΓΑΛΑ ΣΚΑΤΑ (φατα ολο σκατα,σκατα μας ζαλησες τον ερωτα).

Μπαινω στο δωματιο 

-λοιπον Ειρηνη σημερα μπορεις να φυγεις και αλλη φορα με τα φαρμακα ετσι ??της ειπε ο γιατρος

-Ναι ναι αλλα ξερεται δεν τα πηρα μαζι μου και εξαλου δεν θυμαμαι που και γιατι το επαθα.ειπε

Οχι ρε πουστη μου,γιατι γαμω το φελεκι μου να μην θυμαται τιποτα?

-Δεν πηραζει σε λιγες μερες θα θυμασαι και θα μας πεις και εμας.ειπε η Χριστινα και με κοιταξε

My enemy,my love!Where stories live. Discover now