ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ!

786 59 34
                                    

ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

-Αύριο μαζί θα παμε στο χορό έτσι ??

ΑΑΑααα ναι ο χορός της ταξης μας,το ειχα ξεχάσει

-Ναι,ναι μαζί θα πάμε, κατά τις 10 είναι καλα??

-Οκ στις 10 θα είμαι σπίτι σου

20 ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ

Είμαι έτοιμη,με ισιομένο μαλλί,ένα μαύρο φόρεμα και μαύρες γοβες.Εχω βαλει λιγο μπλέ μολύβι και μάσκαρα.Ξαφνικά ακουω μια κόρνα.ΟΓιάννης,βγαινω έξω,με βλέπει και σφυρίζει

-Αααα ευτυχώς σήμερα,μπορεις να συνοδεψεις ΤΟΝ κουκλο αφού είσαι μια κούκλα

-Τι θες να πεις Γιαννάκι οτι δεν ντύνομαι ωραία ??

-Οχι βρε παιδί αλλα στους αλλους χορους φορουσες τζιν,ανεβα τωρα να φυγουμε !

Ανεβαινω στη μηχανη και του λέω
-Παρά της κακίες σου θα σου πω οτι σήμερα εισαι ενας κούκλος

-Οπως παντά.

Οντως ήταν πολυ ωραίο αγορι γενικά αλλα εγω τον έβλεπα σαν φιλο,σημερα φορουσε ένα τζιν και ενα μαυρο πουκαμισο,τα μαλλια του τα είχε καρφακια ενω ειχε βαλει την κολλονια που λατρευα ,την Ax apollo (ελπιζω να καταλαβατε δεν ξερω πως γραφεται)την πράσινη!

Φτάνοντας είδα τα παιδιά να μας πειμένουν.Ολοι ήταν κουκλιά(εε ήταν δυνατον να μην ήταν αφού μου μοιάσανε!!!!!)

-Γειά σας κουκλιά μου !τους ειπα

-Γειά σου Ρηνιώ.είπαν όλοι

-ΛΟιπόν παμε γιατί η κορμαρα μου θέλει να χωρέψει!ειπε ο Γιάννης και του έδωσα μια φάπα!

-Παμε μωρο μου μεσα να χορέψουμε ειπε ο Γιάννης στο Σωτήρη (αν θυμαστε σας ειχα πει οτι για πλάκα κάνουν το ζευγαρι)

-Άσε με ρε μούτρο θα περάσει και καμια γκόμενα και θα νομιζει οτι τα έφτιαξα μαζι σου.του ειπε ο Σωτήρης ,γελάσαμε και μπήκα μέσα,καθώς ο Γιάννης είχε το χέρι του στη μέση μου.

Μόλις μπήκα φατσα φόρα είδα τον Styleς μαζι με το τσουλάκι την Ντίνα,δεν ζηλεψα αλλα πως γίνεται εγώ με αυτό το βλάκα,αλλα δεν θα ασχολιθώ με ένα βλάκα.Ήρθε εδώ για να διασκεδάσω και αυτο θα κάνω!Πάμε καθόμαστε σε ενα τραπεζι και παρεγγέλνουμε ολοι ουισκια.

Μετα απο 4 ουίσκια αποφασίζουμε με τον Γιάννη να χορέψουμε.Μόλις παμε στην πίστα βλέπω τον ηλίθιο και την τσουλίτα να φιλιούνται.

-Γιάννη πάμε έξω??

-Ναι,ναι παμε τα ποτα με χτύπησαν στο κεφάλι

Παμε εξω και τον βλέπω απο το παράθυρο να ερχεται ο Γιαννης με ειχε αγκαλια και μολις,βγαινει πιάνω και φιλάω τον Γιάννη(ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ),ακουω ενα ποτηρι να σπάει και τον Harry,να έχει μπει στο αυτοκινητο του και να φεύγει!

-Λοιπον κανε οτι θές αλλα εγω σε συμβουλεύω να τον ξεχάσεις,ο τύπος δεν είναι για εσένα.μου είπε ο Γιάννης

Και ναι αυτό θα κανω ,γυριζουμε στο παλιο καλο καιρo με τη καλη εχθρα και το ξυλο(ετσι σε θελω)!

Καποια στιγμη βλέπω τηνΚατερινα να μας πλησιάζει.

-Ειρήνη ερχεσαι λιγο.μου ειπε

-Ναι,ναι Γιαννη πηγαινε εσυ να φωνάξεις τουσ αλλους βα φυγουμε. του ειπα

-Λεγε τι έγινε?την ρωτησα

-Είσαστε μαζι με τον Γιάννη ??

- Οχι ρε συ.τησ ειπα τα ματια τησ φωτηστηκαν

- ΑΑΑΑ ΟΚ ειπε και ηρθαν και οι αλλοι και φυγαμε

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ??ΠΩΣ ΠΗΓΑΝ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ??

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΔΥΟ ΜΕΣΑΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΕ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ???ΛΟΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΦΩΤΟ !

ΦΙΛΙΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ

ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΠΕΡΝΕΙ Η loving5stupidguys

Η ΚΟΥΖΟΥΛΗ

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ,ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ,ΕΛΛΑΔΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

My enemy,my love!Onde histórias criam vida. Descubra agora