ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΙΝΟ Ή ΨΕΥΤΙΚΟ?

800 63 21
                                    

Ντύθηκα γρήγορα κατέβηκα και είδα την μαμά μου

-Αγάπη μου πού πάς?

-Εεε θα πάω για ένα καφέ με το Γιάννη

-Καλά να περάσετε.είπε και έφυγα

Έξω με περίμενε ο Γιάννης

-Αντε βρε κουκλί μου,τι κάνεις ?με ρώτησε

-Καλα ρε Γιανιώ  εσύ?

-Καλα ελα τωρα!ειπε και φυγαμε,σε 2 λεπτα ημασταν στην καφετερια

-Που θελεις να καθησουμε?με ρωτησε

-Καλυτερα στο πανω μπαλκονι.ειπα και πηγαμε πανω,μολις φτασαμε ,ειδα τον ηλιθιο απεναντι 

ΕΛΕΟΣ!Παμε και καθομαστε.Παραγκελνουμε τους καφεδες

-Παω τουαλετα.ειπα και εφυγα

HARRY'S POV

Καθως επινα τον καφε μου την ειδα να ερχεται μαζι με τον φλωρο το Γιαννη και φευγει και παει τουαλετα.Παω να δω τι κανει (ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟΥΑΛΕΤΑ ΠΑΕΙ)

-Μαγκες παω λιγο στην τουαλετα (καμπινές οπως λεει και η γιαγια μου)

EIRHNH'Σ POV

Καθως πηγαινα να μπω στην τουαλετα ενα χερι με σταματισε.......................................................πριν προλαβω να δω ποιος ειναι με φιλισε τα χειλι του ηταν τοσο μαλακα και το αρωμα ηταν γνωστο ΜΜΜΜΜ οχχχχχχχ ο Harry,τον εσπρωξα.

-Τι κανεις,εισαι τρελος?

-Εεε συγνωμη σε μπερδεψα για αλλη .Σιγα μην φιλουσα εσενα!

-Γιατι νομιζεις θα το εκανα εγω ??

-Γιατι λιγος σου πεφτω?νευριαζω και του δινω ενα χαστουκι.

Τοτε γινεται εξαλος και με κολλαει στην πορτα!

-Αν με ξαναχτυπησεις θα το κανω  και εγω.

-Δεν σε φοβαμαι ,ουτε σε φοβηθηκα,ουτε και θα το κανω .ειπα και εφυγα

Αχχχχχχχ θεε μου,γιατι να ειναι τοσο μαλακας,θελω να τον δειρω.Ομωσ το φιλι του ηταν τοσο..η μυρωδια του...ειναι ενα πατημενο σκουληκι,ομως εχει κατι ματια που σε στελνουν.

Harry'S POV

Ακομα δεν εχω καταλαβει τι εκανα,ηταν τοσο αφθορμητο,νομιζω οτι ηταν σωστο και λαθος μαζι. 'Η μαλλον το φιλι ηταν ξεχωριστο,εχω φιλισει τοσες και τοσες αλλα αυτη ηταν κορυφη,παραδεισος!Αυτα τα ζουμερα ροδοκοκκινα χειλι της ειναι σκετη προκληση!Αλλα αγορι μου μην ξεχνας ειστε εχθροι,εχθροί.Σε μισεί με όλη της την καρδια το ίδιο πρεπει να κανείς και εσυ!

ΕΙΡΗΝΗ'Σ POV 

Βγηκα εξω απο την τουαλετα,πηρα μια βαθια ανασα και πηγα και εκατσα με τον Γιαννη.

-Ελα ρε Ρηνιω μια ωρα !!!!!,Που ησουν ???

-Λοιπον ας σου πω αυτο που ηθελα...

- Αντε θες να με σκεσεις ?με ρωτησε

-Γιαννη θελω να σου πω κατι που δεν θελω να το μαθουν τα παιδια(αχχχ και να ηξερες!)

-Λεγε ανυσυχω!

-Για να ανυσυχεις ειναι,λοιπον ειμαι ερωτευμενη!

-Εεεεε αυτο το ηξερα !

-Το ηξερες ?Μα πως ?

-Εεεε ειναι δυνατον να μην ερωτευτεις το κορμι!(μποιμποιμποιονγκ)

-Ποιο κορμι ρε Γιαννη,τι λες?

-Ααα το δευτερο μου ονομα,ξεχασες?Ο Γιαννης το κορμι!

-Οχι ρε συ,ειμαι ερωτευμενη με...με...με ...με...τον ...τον...Styles !

-Eνταξη μωρε......................................................................................................................................................................................................................με τον STYLES ?(αργει αλλα τα πιανει!)Πλακα μου κανεις ?

-Οχι παω σοβαρα μιλαω.

-ΟΟΟΟ μωρε ελα εδω,ολα καλα θα πανε,αγκαλιτσα?ειπε με puppy face

HARRY'S POV 

-Eιμαι εξαλλος, η Ειρηνη ειναι εδω με αυτον...τον...τον ηλιθιο,οχχχ σηκωνεται και παει και αγκαλιζει τον βλακα,θα κανω φονο σημερα.Αλλα ποιος ειμαι γαμω ?Ο εχθρος της δεν μπορω να την προστατευσω!Ειναι σιγουρα μαζι με το Γιαννη αρα ας προσπαθησω να  την ξεχασω!

 ΓΕΙΑ ΣΑΣ 0ΜΟΡΦΙΕΣ ΜΟΥ!ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ,ΒΡΗΚΑ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ 

ΤΗΝ ΠΑΡΕΣΚΕΥΗ ΘΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ Η ΚΟΥΖΟΥΛΗ 

ΞΕΡΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ!!!!!!!!!

AAAAAA KAI ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΔΕΨΩ ΛΙΓΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΨΙΑΣΤΗΚΑΤΕ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ

ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΘΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!

ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΠΕΡΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟ ΤΗΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ Η ZAYNS_SKATEBOARD

GIA SENA KOLLHTOYRA MOY!

My enemy,my love!Onde histórias criam vida. Descubra agora